Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » lily&severus love story » i luf him(l)

lily&severus love story

14 mei 2009 - 17:55

239

4

306



i luf him(l)

sev.pov

de trein stopte jullie waren op zweinstein!
sev? vroeg lily
ja? zei je
euummm. ik b verder kwam ze niet want lucius malfoy screeuwde keihard door de hele trein: kijk wie we daar hebben de verrader om met een griffoendor om te gaan!
hou je kop malfoy! screeuwde lily nog harder
ha. durf je niet voor je zelf op te komen , baby! he1 jongens sevvie is niet alleen een verrader maar ook nog eens een baby!hahaha!
je zou hem het liefst willen aanvallen met sectusempra maar je hield je in anders wer dhet een bloederzooi in de trein.
kom. zei lily we gaan naar school.
ja graag zei je weg bij deze kleuters.
marre. wat wou je net zeggen? vroeg je aan lily
eehmm niks hoor. lily begon te blozen.
ik lag je echt niet uit hoor
nou het zit zo ik ben ik.,.,. ik ebn verliefd op je en ze liep weg jouw verbouwereerd achterlatend
wat! dacht je zei is verliefd op mij!! yes schreeuwde je kei hard iedereen keek je verbaasd aan.

lily. pov
je had het gezegd. je hoorde sev kei hard yes roepen. hij was zeker blij dat ik weg ben dacht je.
je ging op een steen zitten en je hoorde je vriendinnen langs komen. he! zei je maar ze negeerde je en stacy zei: we zijn geen vriendinnen met een zwaderaar lover als jij!
geweldig nu was je al je vrienden kwijthuil)
je voelde dat er iemand naast je kwam zitten en je knuffelde je keek op het was severus.


Reacties:


Moonzzz
Moonzzz zei op 17 juni 2010 - 20:04:
aww wat zielig

wel een leuk verhaal


Ridiculus
Ridiculus zei op 26 juli 2009 - 8:49:
:'(


KolaLollie
KolaLollie zei op 17 mei 2009 - 18:02:
oohw, wat zielig


Eef95
Eef95 zei op 14 mei 2009 - 18:15:


moet ze nu huilen of lachen ik zou het niet weten.

snel verder.