Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond] » >H7<

A Trip For Seven ~ Louis Tomlinson [Afgerond]

18 mei 2014 - 21:39

1006

3

675



>H7<

Hier is hoofdstuk 7 Aangezien het school is (al een week achja) kan ik niet elke dag posten. Ik probeer er niet zoveel tijd tussen te laten X Enjoy ;)

*Dag van vertrek*

Lina
Ik word wakker van de wekker. Ik zet hem uit en gooi mijn benen over de rand van het bed. Ik sta op en bekijk mezelf in de spiegel. Wat zie ik er weer mooi uit denk ik sarcastisch. Mijn haar zit in de war en heb een beetje wallen onder mijn ogen, die werk ik zo wel weg. Ik loop naar de badkamer en doe de deur op slot. Ik kijk op de klok. Pfff, half zes in de ochtend. Ik moet wel vroeg opstaan, anders ben ik te laat voor Ibiza en One Direction. Ik laat de kleding van mijn lichaam af glijden en ik stap uit mijn ondergoed. Ik stap onder de douche en laat het warme water over me heen kletteren. Na tien minuten stap ik eronder uit en wikkel een handdoek om. Ik pak mijn kleren, loop terug naar mijn kamer, gooi mijn kleren in de wasmand en loop naar mijn kledingkast. Ik pak er een leuk shirt uit en mijn favoriete short. Het is toch zomer, dus lekker warm. Ik trek mijn kleren aan en haal m’n haren uit de handdoek. Ik borstel mijn haren en föhn het. Als het droog ik, besluit ik het zo op te steken. Ik pak een strik en doe hem in. Ik loop naar mijn make-up tafel en de lamp gaat aan. Ik doe wat mascara op en werk mijn wallen weg. Ik wil niet te veel make-up op doen, ik hou er zelf niet van en jongens ook niet. Ik doe het lichtje uit en pak mijn koffer onder mijn bed vandaan. Ik heb die al een paar dagen ingepakt onder mijn bed liggen, maar toch check ik het even. Alleen even nog mijn lader er in en het is klaar. Ik pak mijn handtas en vul hem met spullen. Ik pak mijn spullen en loop naar de gang. Mijn vader komt net naar boven gelopen. ‘Ik dacht al dat je je koffer aan het verschuiven was.’
‘Pap, wil je even die mee naar beneden nemen?’ ik wijs naar mijn koffer. Hij pakt mijn koffer en we lopen naar beneden. Mijn moeder staat in de keuken. ‘Mam, wat doe je?’ vraag ik.
‘Ik maak wat lekkers voor de reis. Dan krijg je geen honger.’ Ik knik en pak een glas ice tea. Ik loop naar de bank en ga zitten. Ik pak mijn mobiel en kijk naar mijn gesprekken.
*WAKKER WORDEN SLAAPKOP!* stuur ik naar Skyler.
*IK BEN AL WAKKER! ALS SINDS HALF ZES!* krijg ik terug.
*IK OOK HOOR*
Ik kijk op de klok en zie dat het al kwart over zes is. Skyler kan hier elk moment zijn. Net op dat moment gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en open hem. ‘Lina!!’ Voor ik kan beseffen wie het is word ik al getrokken in een knuffel.

Skyler
‘Lina!!’ schreeuw ik en trek haar in een knuffel voor ze kan beseffen wie haar knuffelt. Ik maak me los en ze gaat opzij zodat ik naar binnen kan.
‘Uhm, Skylie, waarom heb je alleen maar een handtas bij je?’ vraagt Lina.
‘Ik heb meer bij me.’ zeg ik.
‘Waar dan?’ Ik wijs naar mijn vader die als geroepen naar binnen komt met mijn koffer. We lopen naar binnen en mijn vader zet de koffer naast die van Lina.
‘He! We hebben dezelfde koffer’ zeg ik. Lina knikt en pakt haar handtas en zet die erop.
‘Wil je iets drinken Skyler?’ vraagt Lina’s moeder. Ik knik en ze vraagt hetzelfde aan mijn ouders. Ze verdwijnt de keuken weer in en ik draai me weer om naar Lina. Ik kijk op mijn horloge en we hebben nog tien minuten voordat ze ons komen ophalen.
‘Ben je zenuwachtig?’ vraagt Lina. Ik knik heftig.
‘Jij niet dan?’
‘Jawel!!’ schreeuwt ze. De deur gaat open en Perrie komt tevoorschijn. ‘SKYLER!’ schreeuwt ze. Ze rent en springt tegen me op. Ik moet haar wel terug knuffelen want anders valt ze.
‘Goedemorgen Perrie, lekker geslapen?’ vraag ik. Ze knikt en laat me los. Ik pak mijn drinken aan en neem een slok. ‘Ga je je grote zus missen?’ vraag ik aan Perrie.
‘Ja heel erg. Maar ik hoop dat ze daar een leuke jongen ontmoet en dan verliefd word en dan gaat trouwen en dan word ik bruidsmeisje…’
‘Rustig aan dametje, ik ga nog niet trouwen! Ik moet hem eerst vertrouwen en een goed gesprek met hem aangaan’ zegt Lina en knipoogt naar me. Ik schiet in de lach en spuug bijna mijn drinken uit. Net op tijd slik ik het door.
*ding dong*
Lina en ik schieten naar de deur en openen hem. Jammer, het is de postbode maar.
‘Dames, zo blij om me te zien dat jullie allebei komen?’ vraagt de postcode en geeft ons de post. We kijken hem raar aan en sluiten de deur. Rare vent… Als we net binnen zijn gaat de deurbel weer. We schieten weer naar de deur en openen hem weer. Hopelijk niet weer die postbode.. Dit keer zijn het de dames van het magazine.
‘Meiden, gaan jullie mee?’ vraagt Jill. We knikken en lopen naar binnen. We nemen afscheid van onze ouders.
‘Lina, veel plezier!’ zegt Lina’s vader en geeft haar een kus op haar voorhoofd. Ik draai me naar mijn ouders en knuffel ze. Ik wil ze niet missen maar ik wil ook met Lina op vakantie. Ik ben blij dat Kelly er niet is en ik hoop dat ze even nadenkt wat ze heeft gedaan en weer normaal doet als ik terug ben. Ik laat mijn ouders los en geef ze een kus. We lopen naar de gang en Perrie komt gillend met haar armen in de lucht op ons af gerend.
‘WACHT! Ik wil ook nog een kus!!’ schreeuwt ze. We geven haar een knuffel en een kus. We zwaaien naar onze families.
‘OMG! Een limo?’ vraagt Lina. Ik draai me om en voor me staat een limo!
‘Super gaaf!’ We gooien onze spullen achterin en we stappen in. We zwaaien door het raam en we rijden weg. We kijken elkaar aan.
‘Op naar Ibiza!’ roepen we in koor.


Reageren=Melding


Reacties:


Anne
Anne zei op 18 mei 2014 - 23:49:
Goed bezig!!
Ga zo door, next chapter please


x1Dx
x1Dx zei op 18 mei 2014 - 23:14:
haha super leuk!!!!
Melding! -XXX-


Nadja
Nadja zei op 18 mei 2014 - 22:34:
Lalalalaleeeeeeuk!!!xxxx