Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You Must Make A Choice. » They Kiss :O

You Must Make A Choice.

25 mei 2014 - 14:14

1084

9

372



They Kiss :O

Tjaa niet een van de beste hoofdstukken maar het was een beetje leeg in mijn hoofd dus maakte ik er dit van! Image and video hosting by TinyPic DAMN HIJ IS HOT!

Ivana Pov

Na gisteravond nog een tijdje gekletst te hebben met Zayn ben ik erachter dat hij Nola erg schattig vind! Koppeltime! Opeens voel ik een harde plof op me ik gil het uit en ik hoor een oh zo bekende lach. ,,LOUIS´´ Gil ik hard naar hem waardoor hij nog harder in de lach schiet. Ik moet moeite doen om niet te gaan staren want man wat is hij knap. Als ik om me heen kijk zie ik ook de andere boys waaronder Liam met Robin shit! Snel werp ik een blik naast me en als ik zie dat Rachel nog slaapt slaak ik een opgeluchte zucht, wat mij 3 raar aankijkende gezichten oplevert van Liam, Robin en Louis. Maar dan schiet Rachel overeind en kijkt ze recht in het gezicht van Liam waardoor ze op staat en zonder 1 woord te zeggen de kamer verlaat. En al snel zie ik dat Zayn achter haar aangaat. Boos kijk ik naar Liam die me vragend aankijkt. ,,Ik krijg jou nog wel Payne!’’ Grom ik woest. En met die woorden loop ik ook naar boven waar ik Zayn geruststellende woorden tegen Rachel hoor zeggen. Als ik in de badkamer kom loopt Zayn weg en ga ik naast Rachel zitten ,,Hee het komt echt wel goed laat Liam maar hij verdiend niet zon perfect meisje als jou!´´ Zeg ik tegen haar. Ze moet lachen door haar tranen heen en ze knuffelt me ,,Kom en nu Truth or Dare Time!´´ gil ik enthousiast. Eenmaal beneden zit iedereen al in een kring voor Truth or Dare Louis had ons afgeluisterd en het al verteld. ,,IK MAG BEGINNEN!´´ roep ik snel voor iemand anders kan beginnen. ,,Okay!´´ Roepen ze in koor. ,,Rachel Truth or Dare?´´ Ze denkt peinzend na en zegt uit eindelijk toch ,, DARE!´´ Zayn komt snel naast me zitten en fluistert ,,Laat haar Liam zoenen´´ in mijn oor ik giechel en knik. ,,Okay Than Kus Liam.´´ Liam die net een slok drinken nam proest het uit.

Rachel Pov

Peinzend denk ik na of ik nu Truth or Dare moet kiezen maar ze zullen me een wat je vinden als ik geen Dare kies dus roep ik ,,DARE!´´ Dan zie ik Zayn naast Ivana schuiven en haar iets toe fluisteren Ze giechelt en knikt oh damn it nu komt het denk ik bij mezelf. Ivana zegt dan ook ,,Okay Than Kus Liam.´´ Liam nam net een slok drinken en proest het uit ook ik kijk haar vernietigend aan. Iedereen om ons heen Giechelt behalve Robin ze stuurt me een dodelijke blik, en ik kijk vals terug naar haar. Nu denk ik ook whatever, ik trek Liam aan zijn kraag en zoen hem vol op zijn mond. Vol overgave en passie zoent hij me terug, iedereen om ons heen joelt terwijl ik vanuit mijn ooghoek Robin nog steeds boos zie kijken. YES!! denk ik in me zelf eindelijk.

Liam Pov

Toen Ivana zei dat ze me moest zoenen proestte ik mijn drinken uit, Rachel gaf Ivana een Vernietigende blik maar als Robin haar een Dodelijke blik stuurt is ze er klaar mee. Ze grijpt mijn kraag en zoent me vol op mijn mond en Damn de vlinders kwamen los in mijn buik en ik zoende vol passie terug. Na 5 minuten waren we nog aan het zoenen maar al snel werd dat verbroken door Robin die woest aan mijn arm trok. Rachel had een glimlach van oor tot oor en de mijne zou ook niet snel meer van mijn gezicht verdwijnen. ,,KUNNEN WE NU VERDER!!´´ Gilde de Hypere Louis. Oke oke Ehmm ,,Louis Truth Or Dare?´´ zei Rachel. ,,DARE DUUUH!´´ Schreeuwde Louis met de Talk to my hand pose. ,,Je moet met Ivana samen 7 minuten opgesloten zitten in de kast!´´ Gilde ze overdreven hyper. Ivana kleurde vrijwel meteen Rood en ook Louis kreeg roze wangetjes wat zijn ze cute!

Louis Pov.

,,DARE DUUUH!´´ Schreeuwde ik naar Rachel met de Talk to The Hand Pose vrijwel meteen schoten Violetta en Nola in de lach maar ik trok me er niks van aan. ,,Je moet Samen met Ivana 7 minuten opgesloten zitten in de kast´´ Vrijwel meteen voelde ik mezelf rood worden en ook Ivana kreeg blosjes op haar wangen Damn wat was ze cute. Ik vind haar zo leuk maar Zayn word boos als ik haar date denk ik. Snel word ik uit gedachte gehaald door Rachel die me bij mijn kraag pakt en Ivana bij haar arm, ze duwt ons in de kast en doet de deur opslot. Ik hoor nog net het geluid van weglopende hakken van Rachel. Daar zit ik dan met het mooiste meisje van de hele wereld tegenover me ik weet niet wat ik moet doen Damn it!

*Ondertussen nog even een Liam Pov die nadenkt*. (buiten de rest dit is zijn gedachte)

Diep in gedachten is wat ik zit. Ik had nooit gedacht dat Rachel me zou zoenen ik had verwacht dat ze kwaad was weggelopen en ik neem het mezelf ook behoorlijk kwalijk dat ik de zoen lekker vond. Rachel is al zolang mijn aller beste vriendin. En ik heb al zolang gevoelens voor haar maar ik moest het vergeten en nu heb ik ook een fantastische meid Robin. Maar ergens voelt het toch verkeerd en anders. Robin gaf Rachel een dodelijke blik wat eigenlijk niet nodig was, was Robin jaloers omdat ik moest zoenen met Rachel? En dan nog erger krijg ik mijn gevoelens voor Rachel ooit weg? Zou ze mij leuk vinden ? Is ze nog boos op me? Zo bleven er 1000’en vragen door mijn hoofd spoken maar 1 ding zal ik nooit vergeten de kus met het meisje waar ik al zolang verliefd op ben maar niet verliefd op mag zijn. Ik wil onze vriendschap niet kwijt maar ze is ook boos op me al weet ik nog niet waarom. Pff leven is moeilijk. Ik krijg haar maar niet uit me hoofd het beeld van dat we zoenen raak ik niet kwijt maar het moet ik kan van alles proberen te denken maar het beeld van dat wij zoenen gaat niet meer weg, ook al was het verplicht en voelde zij er misschien niets bij voor mij was het speciaal en eigenlijk mag ik niet zo denken omdat ik Robin heb …




( Had je ooit gedacht Dat Rachel Liam ging zoenen? Laat het weten in je Reactie)

Wat Denk je Dat Louis en Ivana gaan doen in de kast? Laat ook dit weten in je reactie!


REACTIE = MELDING!

Ik Hou van Jullie Lezers! -xxx- ME!


Reacties:

1 2

1DLoversXx
1DLoversXx zei op 30 mei 2014 - 11:56:
ik had nooit gedacht dat Liam gevoelens had voor Rachel !!!
super leuk verhaal !!!!!!
Ps. sorrr voor de late reactie


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 26 mei 2014 - 13:10:
spannend!
Louis en Ivana gaan zoenen

-X-


angel18
angel18 zei op 25 mei 2014 - 21:10:
Snel verder


justmissF24
justmissF24 zei op 25 mei 2014 - 19:17:
Eigenlijk had ik het wel verqacht! Zo van show you're power, girll!!
Snel.verder super chappie

Xx


x1Dx
x1Dx zei op 25 mei 2014 - 17:54:
Ik had niet gedacht dat Rachel Liam zou zoenen.
Ik hoop dat ze gaan zoenen!!!!
-xxx-