Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Magic Power (tijdelijk gepauzeerd) » 4 hoofdstuk nadja

Magic Power (tijdelijk gepauzeerd)

25 mei 2014 - 17:28

815

4

263



4 hoofdstuk nadja

Sorry dat het zolang duurde !

Eenmaal als we weer in de limo zitten kijk ik even naar de jongens de meeste doen hun eigen ding bijvoorbeeld Zayn die weer is asociaal zit te smsen, Niall die een hamburger naar binnen werkt en dan Louis die druk op en neer stuitert en Liam die alleen maar naar Laurisa kan staren. Laurisa zondert zich een beetje af ze zegt heel weinig en soms kijkt ze even rond als haar blik bij Liam blijft hangen. Er komt een kleine glimlach op haar gezicht het is bijna als liefde op het eerste gezicht. En dan ik Harry Styles verliefd op mijn beste vriendin niemand weet dat moet toekijken hoe Liam en Laurisa naar elkaar kijken. ,,Pfff´´ Verlaat mijn mond. Laurisa draait zich naar mij ,,Wat is er?´´ fluistert ze zodat alleen ik het hoor. ,,Niets hoor beetje moe.´´ Deels is het waar maar deels lieg ik. Ik kan toch niet zomaar zeggen hey Laurisa ik ben verliefd op je en ik wil niet dat jij en Liam elkaar leuk gaan vinden? Na een tijdje stop de limo om even frisse neus te halen. Iedereen stapt uit behalve Liam en Laurisa, ze zijn vrolijk aan het praten met elkaar ik vang wel wat woorden op zoals ,,Vertel is wat over jezelf´´ of ,,Je hebt echt prachtige ogen wist je dat´´ Ik word het zo zat ik kan het toch niet aanzien dat mijn beste vriend er vandoor gaat met het meisje dat ik leuk vind! Ik hoor Laurisa zachtjes giechelen als ik opeens mijn naam in het gesprek hoor vallen. ,,Harry heeft altijd goed voor me gezorgd en ik weet het niet het gevoel is meer dan vrienden.´´ Daarna zucht ze kort. Mijn hart maakt nu echt een sprongetje dit betekent dus dat ze mij leuk vind en niet Liam! Als de chauffeur duidelijk maakt dat hij weer wilt gaan rijden stapt iedereen weer in en Laurisa komt weer naast me zitten. Ze zucht kort en ik trek haar dicht tegen me aan. ,,Harry ik ben moe´´ Kreunt ze in mijn oor. (niet dat gekreun btw) Ik bedenk me geen moment en trek haar op mijn schoot waarna ze haar hoofd op mijn borst legt en langzaam in slaap valt. Liam kijkt vertederd naar ons als ik zie dat hij een briefje pakt en er iets opschrijft en het vervolgens naar me toe schuift. Voorzichtig open ik het briefje zodat Laurisa niet wakker word. ,,You like each other dude´´ ik glimlach. Ik knik ter bevestiging naar Liam en hij steekt zijn duim op. Als ik weer even door de limo kijk valt me iets op. ,,Guys waar is Niall?’’ Iedereen kijkt om zich heen maar als dan uiteindelijk blijkt dat er geen spoor is van de vrolijke ier geven we het op. ,,KEER OM!’’ gilt Louis. ,,NIET ZO HARD!’’ sis ik door mijn tanden terug maar het is al te laat Laurisa word wakker. ,,Wat is er aan de hand?’’ vraagt ze nog wat slaperig. ,,ehhh.. We zijn Niall per ongeluk vergeten.’’ Dan begint ze opeens te grinniken hoe kun je hem nu vergeten? ,,Geen idee maar de chauffeur keert al om’’ En als vanzelf legt ze haar hoofd weer op mijn borst maar als ze na 10 minuten nog niet kan slapen vraagt ze me of ik voor haar kan zingen en besluit ik Little Things voor haar te zingen.
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,
Like I love you
Oh,

I've just let these little things slip out of my mouth,
Because it's you,
Oh it's you,
It's you,
They add up to
And I'm in love with you,
And all these little things,

Na dit gezongen te hebben zie ik mijn prachtige Laurisa op mijn borst te liggen slapen.


Reacties:


angel18
angel18 zei op 25 mei 2014 - 20:45:
Ahww zo schatig waneer schrijf je aan het volgende hoofdstuk


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 25 mei 2014 - 20:33:


1Dtjetanya zei op 25 mei 2014 - 18:42:
Ahww superleuk!


RivLovee
RivLovee zei op 25 mei 2014 - 17:39: