Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life with Liam » O6

Life with Liam

25 mei 2014 - 19:09

1430

1

140



O6

Ik knikte.

Langzaam kwam hij dichterbij en als vanzelf hield ik mijn adem in.

Het moment dat zijn lippen die van mij raakte leeg wel magisch. Ik miste nog net de violen op de achtergrond, verder was het perfect.

Liam beet zachtjes op mijn onderlip, waarop ik mijn mond opende. Zijn tong vond de mijne en minuten lang bestond er niets anders dan dat.

'Je bent mooi'

'Slijmbal'

'Ik meen het echt hoor Ellis'

'Ik ook ja'

Hij zuchtte verontwaardigd, stond op van het bankje en trok me mee naar binnen.

'Kom, we gaan slapen. Morgen is het weer vroeg dag'

Ik knikte, verdween naar de badkamer en poetste mijn tanden. 5 Minuten later kwam ik, omgekleed en wel, terug de hotelkamer in. Liam glipte de badkamer in terwijl ik mezelf op het bed liet vallen.

Ellisje, zeg please dat je morgen op school bent..

Zeg Yaar, niet doen alsof het echt zo erg is zonder me. Nee don't worry, ik ben er morgen!

Ongemerkt was Liam in het bed gekropen en trok me tegen zich aan. Ik nestelde mezelf op zijn borst en trok het dekbed tot over mijn neus heen. Liam gaf me een kus op mijn haar en maakte een foto. Wat die jongen met al die foto's moest was me toch een raadsel.

'Hoe laat moet je morgen op school zijn?'

'Eh, nog geen idee. Wacht even'

Ik graaide weer naar mijn telefoon en opende de portal. Half 12 de eindpresentatie van marketing, shit.

'Half 12. En dan moet ik er ook echt zijn'

'Ik ben je wel, dan gaan we om half 10 hier weg'

'Breda is nog geen uur vanaf hier, is dat niet erg vroeg dan'

Hij schudde zijn hoofd.

'Oh, oke. Als jij het zegt'

'En nu braaf gaan slapen hoor'

Ik onderdrukte een geeuw en knikte. De wekker vertelde me dat het alweer 01:38 was, de tijd ging echt snel als je het naar je zin had.

Hij drukte nog zacht een kus op mijn lippen, hierna viel ik als een blok in slaap.

Om half 9 ging mijn wekker af, snel zette in hem uit en strompelde de badkamer in. Weer naar school, terug naar de werkelijkheid.

Ik douchte, deed mijn haar en make-up en poetste mijn tanden. Snel trok ik mijn spijkerbroek, die vol zat met gaten, aan en bedacht mezelf dat ik geen shirts meer had. Shit.

Ik wikkelde de handdoek om mezelf heen en stapte de badkamer uit.

'Stomme vraag misschien, maar heb je iets voor me wat ik eventjes mag lenen van je. Ik heb geen schone shirts meer'

Hij knikte, stapte uit bed en trok een rood-zwart geruit blousje uit de kast. Ook gooide hij me een tanktop toe die er erg vrouwelijk uitzag.

'Wil ik weten van wie deze is?'

'De kaartjes zitten er nog aan Ellis, ik had in Amsterdam bedacht dat er een moment zou komen dat jij zonder kleren kwam te zitten'

Ik glimlachte. Pluspuntje.

Snel trok ik de kaartjes van het hemdje af, draaide mezelf met mijn rug naar Liam toe en trok het over mijn hoofd aan. De blouse trok ik aan en liet ik open hangen, de mouwen rolde ik nog een stukje op.

'Niet slecht'

Half 10 precies stapten we in de zwarte Range Rover die hier voor de jongens klaar stond. Ik stuurde Liam naar mijn 'huisje' / studentenflatje waar ik door de weeks woonde en wees hem waar hij kon parkeren.

'Mag ik mee naar binnen?'

'Alleen als je niet op de troep let'

'Beloofd'

Een minuut later stonden we in mijn huisje. Liam keek bewonderend om zich heen, terwijl ik mijn koffertje pakte en volstouwde met kleren voor het weekend.

'Je woont leuk Ellis'

'Thanks'

Hij trok me tegen zich aan, ik voelde hoe zijn sterke armen om zich heen sloten en ontspande.

'Kom, ik breng je naar school'

Ik schudde mijn hoofd.

'Ik kan ook de bus wel pakken hoor, dan kun jij gewoon terug naar Antwerpen. Dat scheelt weer'

'Ben je gek, ik ben er nu toch al'

Ik glimlachte.

10 Minuten later, om 5 voor 11 stonden we voor de NHTV.

'Wat moet jij eigenlijk doen vandaag?'

'Om half 3 een interview, vanaf half 4 tot 5 meet en great met fans zeg maar en dan vanaf 8 uur een concert. Morgen is het zo ongeveer hetzelfde en dan gaan we zondagmiddag naar Parijs'

'O'

Dat betekende waarschijnlijk dat dit het laatste moment was wat ik samen met hem deelde. Totdat hij het weer wat rustiger had en ik wist dat dat de eerstkomende 3 maanden niet zo zou zijn. Daarna was het alleen maar afwachten of hij überhaupt nog de moeite wilde nemen om mij te leren kennen.

'Niks o, ik zie je snel weer. Dat beloof ik je'

'Niks beloven wat je niet waar kunt maken Li, daar kan ik niet tegen. Beloftes zijn heilig voor me'

'Dat doe ik ook niet, echt niet'

Hij stapte de auto uit, pakte mijn koffer uit de kofferbak en opende mijn portier. Hier trok hij me buiten in zijn armen.

Ik snoof zijn inmiddels vertrouwde geur op en trok hem nog iets dichter tegen me aan.

'Het is kwart over 11, ik moet wel echt naar binnen nu'

Liam knikte, kuste me voorzichtig en duwde me in de richting van de ingang.

Ik haalde diep adem, zwaaide nog een keer naar hem en verdween toen door de schuifdeuren. Het normale leven weer in.

De marketingpresentatie ging goed, gelukkig. Project gehaald, 6 studiepunten binnen. Hierna ploften Yara en ik buiten op een bankje neer. Niet veel later plofte de rest van het projectgroepje neer op de bank.

Hoop dat je presentatie goed ging! Ben net terug in het hotel. Kus op je neus

Haha gek! Het ging goed ja, we hebben het gehaald! Succes vandaag, lief zijn voor de fans he kusje

O mijn god, Ellis kijk dit. Wat erg!

Yara schoof haar telefoon onder mijn neus, nu.nl.

"Heeft Liam Payne een nieuwe vlam?"

'Grapje zeker, dit kan echt niet waar zijn'

Onder de tekst, die overigens niks belangrijks bevatte, stond een link naar een andere website. Op deze website stonden foto's van Liam en mij. Op de scooter in Amsterdam, in de Jimmy Woo, in de bioscoop in Antwerpen en zelfs een foto voor school van toen we elkaar gedag zeiden.

Yara schoot in de lach, mijn voorhoofd belande op de tafel.

4 Uur later was ik thuis, mama was er nog niet en dus had ik het huis nog even voor mezelf. Ik pakte mijn koffertje uit, installeerde mezelf met mijn laptop op de bank en zocht naar het artikel over mezelf.
Ik kwam het interview van vanmiddag tegen, waarin ik Liam hoorde toegeven dat hij het heel leuk had met me maar dat hij geen dingen wilde overhaasten. Geen naam, prima.

De vrijdagavond bracht ik door bij mijn vader en stiefmoeder, we aten uitgebreid en keken daarna nog wat tv. Niet speciaal, wel lekker.

Zaterdag sliep ik uit, nam een extra lange douche en pikte daarna mama's auto mee om te gaan werken.
Bij de pizzeria was het druk, maar niet extreem druk. Rosa en ik maakte van de gelegenheid gebruik om het uitgebreid over onze avonturen te hebben.

Roos was van mening dat het leuk was met Harry, voor zo lang het duurde. Maar wat haar betrof hoefde het allemaal niet zo nodig. Ze had ook geen zin om achter hem aan te lopen.

Ik vertelde Rosa over de dates die ik met Liam gehad had, waarop ze enthousiast gillend reageerde.
We werkten tot sluit, vertrokken daarna naar Rosa en vervolgens met Jay, Yara en Sanne naar het dorp.

Aangekomen in la Costera streken we neer aan onze vaste plaats aan de bar, dronken en drankje en deden een dansje.
Hierna keken we nog even in het dorp zelf, deden nog een aantal dansjes en drankjes.

Om 4 uur plofte ik neer in mijn bed, zette een wekker om morgen weer om 10 uur in de pizzeria te kunnen zijn en viel in slaap.

Goedemorgen lief meisje, heb je lekker geslapen? Wij gaan vanavond door naar Parijs, daar blijven we 4 dagen.. Ik mis je Ellis.

Goedemorgen lieve Liam! Ik heb heerlijk geslapen, vandaag mag ik een dagje tot 5 uur werken. Jij doet het beter! Ik mis je Li.. Kusje

Om kwart voor 10 vertrok ik naar Renesse, opende de zaak en bediende tot 5 uur lang de (af en toe vervelende) mensen.
Om 10 over 5 plofte ik neer aan de favoriete tafel van het personeel, pakte mijn telefoon, schonk nog een drankje in en las de appjes die ik van Liam had gekregen.

De stoel tegenover me werd weggetrokken, ik hoorde iemand neerploffen en vervolgens een vraag waarvan mijn mond open viel.

'Zin in een dagje Parijs?'


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 25 mei 2014 - 20:01:
AAAAAAAAH LEEYYUUMM!! (Tenminst ik hoop het.. )
Dit verhaal is echt verslavend! Haha, snel verder! x