Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You Must Make A Choice. » They Kiss Again :O

You Must Make A Choice.

28 mei 2014 - 16:31

1124

13

506



They Kiss Again :O

Image and video hosting by TinyPic Tegen deze ogen zeg je toch geen nee! :O

Terug in de Kast Louis Pov !

De 7 minuten waren geloof ik al lang om maar volgens mij hadden ze dat niet echt door wat ik totaal niet erg vond! Ik zit hier namelijk met het meisje van mijn dromen sinds dat we een band vormen en ik Ivana leerde kennen kreeg ik gevoelens voor haar ze is zo mooi zo lief! Ik schrok van haar ,,Lou?’’ ,,Eh ja sorry ik was even in gedachten’’ Ze grinnikte even. ,,Waar dacht je aan?’’ Shit dacht ik bij mezelf die vraag had ik al verwacht nu moet ik wel eerlijk zijn. ,,E-eh A-aan J-J-Jou stotter ik voorzichtig. ,,Lou dat is zo lief!!’’ ik glimlach lief naar haar. ,,Lou I-ik…’’ Verder dan dat komt ze niet want ik druk mijn lippen op die van haar, onder de kus glimlacht ze tegen mijn lippen aan haar lippen perfect op die van mij. Na zo’n 3 minuten ja ik tel ze whatever, trekken we terug om op adem te komen. ,,Ivana als je wou zeggen dat je me leuk vind ik vind jou ook leuk meer dan leuk.. Ik hou van je!’’ Ze krijgt een enorme glimlach op haar gezicht en drukt haar lippen op die van mij, al snel vraagt mijn tong om toestemming die ze me geeft. Als we uiteindelijk terugtrekken kijkt ze me diep in mijn ogen aan ,,Lou ik hou ook zo ontzettend veel van jou’’ komt er liefjes uit. Ik trek haar dicht tegen me aan waardoor ze haar hoofd op mijn borst legt. Opeens gaat de kast deur open en daar staat Zayn, zijn ogen lijken vol woede totdat hij naar Ivana kijkt die Glimlacht zijn ogen verzachten hij steekt zijn duim op en loopt de kast uit. Terwijl Ivana uit mijn omhelzing klimt trekt ze me mee naar haar slaapkamer waar we nog even met elkaar kletsen en weer trek ik haar tegen mijn borst aan. De Ivana Malik houd van mij gaat het door mijn hoofd.

Rachel Pov.

Terwijl de meiden druk bezig zijn met de jongens zit ik in mijn gedachten die gauw word verstoord door Liam die me aan mijn arm meetrekt naar de gang. ,,Rach vertel me alsjeblieft waarom je zo boos bent ik wil je niet kwijtraken!’’ smeekt Liam me. ,,Li ik kan het niet zeggen het doet te veel pijn…’’ hij zucht maar begrijpt het wel. De tranen beginnen over mijn wangen te stromen en hij trekt me tegen zijn borst aan hoe goed dit ook voelt ergens diep van binnen weet ik dat ik fout zit. Maar dit is zo fijn ik sta hier gewoon te knuffelen met mijn beste vriend aka droomboy. Ik kijk omhoog recht in Liam zijn ogen terwijl hij mij ook aanstaart komt zijn gezicht dichterbij en zoent hij me, en nee niet zon klein saai kusje nee hij vraagt al gauw om toestemming met zijn tong. Als we opeens een schreeuw van achter Liam horen komen trekken we snel terug. En daar staat een kwade Robin. ,,IK WIST HET!’’ schreeuwde ze naar mij. ,,Robin laat het me uitleggen alsjeblieft?’’ smeekte Liam aan haar. ,,Best maar niet hier’’ snauwde ze naar hem. Hij knikte en keek me niet meer aan hij liep de deur uit naar zijn auto toe. Terwijl Robin voor me kwam staan hief ze haar vuist omhoog en sloeg die recht in mijn gezicht. ,,Blijf de volgende keer met je poten van Liam af slet.’’ Ze duwde me letterlijk aan de kant en huppelde naar de auto van Liam. Als de deur met een knal achter haar dichtvalt trek ik het niet meer en de tranen stromen over mijn wangen dat ik nu een blauw oog hebt kan me niets schelen het doet zo verschrikkelijk veel pijn dit is echt een kut situatie.

Nola Pov.

Iedereen heeft het hier gezellig! Als opeens Liam Rachel mee trekt naar de gang zie ik Robin’s gezicht op onweer staan als ik even om me heen kijk zie ik dat Violetta met Harry praten Niall en Maria eten *zucht* Louis en Ivana zijn boven en Zayn? Zayn is even wandelen. Als na een kwartier Rachel en Liam nog niet terug zijn staat Robin op en loopt naar de gang daar hoor je haar schreeuwen niemand let er echt op behalve ik. Ik hoor Liam smeken of hij het mag uitleggen ze snauwt naar hem maar het mag toch. Dan hoor ik de deur opengaan Liam loopt naar zijn auto, ik sluip stilletjes naar de gang deur en spiek door een kiertje dan zie ik wat er gebeurt. Robin gaat voor Rachel staan en slaat haar. ,,Blijf de volgende keer met je poten van Liam af slet.’’ Ze duwde Rachel aan de kant en huppelde achter Liam aan als de deur dicht valt met een knal zakt Rachel door haar knieën en lopen de tranen over haar wangen. Ik loop de gang op en trek haar in een knuffel als ze dan eindelijk is gekalmeerd staat ze op en zegt dat ze gaat douchen. ,,Rach laat Robin oke ze is het niet waard jij bent echt een prachtig meisje en absoluut geen slet!’’ roep ik haar nog na ze glimlacht even naar me. Nog een tijdje sta ik in de gang als ik de deur hoor open gaan, daar staat Zayn. ,,Wat is er gebeurt?’’ vraagt hij me als hij de zwarte mascara vlekken op mijn witte shirt ziet zitten. ,,Rachel had wat problemen maar dat is een lang verhaal vertel ik wel weer een keer!’’ voor een tijdje staren we elkaar in de ogen als ik mijn controle verlies hij is ook zo knap voor ik het weet druk ik mijn lippen op die van hem. Eerst lijkt hij te schrikken maar hij doet toch mee en al snel vraagt zijn tong om toestemming en spelen onze tongen een vurig spelletje. Als hij terug trekt wendt ik snel mijn blik af ,,S-s..sorry Zaynikhadjenooitmogenzoenenikvindjegewoonzoleukenikdachtnoujasorry!’’ ratel ik heel snel achter elkaar en als ik wil opstaan om weg te lopen trekt hij me terug en zoent hij me weer. Als hij terug getrokken heeft. Kijk ik hem aan met een niet begrijpende blik. ,,Nola ik ben ook verliefd op jou’’ zegt hij na een tijdje. Ik word rood en kijk naar mijn knieën die opeens enorm interessant zijn tot ik opeens 2 vingers onder mijn kin voel die mijn hoofd omhoog duwen hij staart naar me en zegt ,,Nola Be my Princess?’’ Ik Juich van binnen YES! ,,Ofcourse Zaynie.. Ikhouvanje’’ Hij lacht lief naar me en zoent me. De kus word verstoord door een knal die wel degelijk van boven kwam..

Wat denken jullie dat er boven gebeurd is? (Zet het in je Reactie!!)

Zal Robin Liam Vergeven Of neemt ze wraak? (Zet in je Reactie!!)


Reacties:

1 2 3

angel18
angel18 zei op 24 juni 2014 - 17:30:
Oke ik weet dat ik dit niet moet zeggen omdat het maar een verhaal is maar ik vind robin echt een b*tch. Ik ship rachel en liam ik weet geen shipnaam voor die twee *schaam*


angel18
angel18 zei op 7 juni 2014 - 22:41:
Haha ik heb echt rare dingen in me hoofd zoals dat rachel diep van binnen een vampier is maar niemand weet het. Ik heb een gekke fantasie
Je schrijft echt geweldig


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 1 juni 2014 - 13:31:
Spannend!
Please go on!
Melding
-X-


angel18
angel18 zei op 30 mei 2014 - 14:51:
Ik heb echt geen idee maar ik weet we'll dat je snel verder moet het is zo spannend en rachel en liam moeten bij elkaar komen.I it


angel18
angel18 zei op 30 mei 2014 - 14:04:
Snel verder