Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Prongelijke moordslagen » Moordslag in Kelly's ogen [chapter 1]

Prongelijke moordslagen

2 juni 2014 - 17:11

343

1

199



Moordslag in Kelly's ogen [chapter 1]

Een hoofdstuk waarbij je het beeld voor je kunt zien ^.^

Ik ren naar buiten ik kots een beetje en ineens voel ik een hand op mijn schouder. Het voelt fijn maar ik weet dat dit niet nog een keer mag gebeuren. Ik maak een schrikreactie draai me om en sla hem ''Oeps'' ik ken mijn krachten niet, hij valt uiteindelijk bewusteloos op de grond. Ik schrik, ik ren weg wat ik beter niet had kunnen doen. Want de broer van de jongen rent achter me aan, nu moet ik het doen dit moet stoppen. Ik pak mijn pistool en schiet hem per ongeluk neer. Ik schrik het was niet de bedoeling hem te raken. Het moest alleen een waarschuwingsschot zijn.... Ik ren naar David (de bewusteloze jongen) hij ademt niet meer ik barst in tranen uit ik hield van hem maar toch weer niet. In het begin was ik tot over mijn oren verliefd op hem, hij was superlief voor me. Later vroeg hij of ik mee wou naar Denemarken (waar ik nu ben) natuurlijk wou ik mee. Maar ik wist niet dat hij me mee zou nemen naar een hoerenhuis. Ja oké we hebben het wel eens een paar keer gedaan. Maar nu wou hij dat ik het met vreemde mannen die niet eens mijn taal spreken ging doen. Hij was helemaal niet verliefd op me hij gebruikte alleen zijn knappe hero's lichaam om vele meisjes te veroveren. Ik was gevlucht naar een kroeg in de buurt (waar ik nu ben) maar zijn broer had dat gezien en vertelde het David ze hadden me gevolgd. Ze hadden een plan bedacht want zijn broer die ik toen nog niet kende ging met me flirten toen vroeg hij ga je mee naar de wc dat ging me iets te ver ik vluchtte dronken naar buiten ik was eventjes alleen moest kotsen en toen begonnen de 2 moordslagen die ik op mijn geweten had een lief onschuldig meisje die heel wat meegemaakt had doordat ze geen nee durft te zeggen dat was nu klaar had ik gedacht maar het moest niet uitlopen op een moordpartij.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 3 juni 2014 - 6:27:
Oewhh. Followww ^^