Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » Avatar de legende van Myro hoofdstuk 6

De legende van avatar Myro

12 okt 2014 - 20:09

324

0

383



Avatar de legende van Myro hoofdstuk 6

Het is de volgende ochtend en Myro slaapt nog.

Myro........Myro.....Myro. Myro werd wakker hij keek op de klok het was pas 5 uur. Hij zag dat Shoyong hem riep. Hij zij Myro we gaan trainen. Myro zij waarom zo vroeg. Toen antwoorden Shoyong Om je discipline te leren moet je kunnen trainen op welke tijdstip dan ook.Kleed je om zij Shoyong ik zie je over 5 minuten buiten.Myro kwam na dat die was aangekleed naar buiten. Shoyong zij volg me maar. Myro zij waar gaan me heen. Shoyong zij geduld hoord ook bij discipline. Ze waren bij een mooie beek aan gekomen ga hier maar zitten concentreer op de opkomen de zon adem in en uit.En nu zij Myro. Shoyong zij gewoon door ademen. Na 1.5 uur zij Myro wat moet ik nu doen. Shoyong zij gewoon door gaan. ik doe dit al 1,5 uur ik wil leren hoe ik vuurstuur. Shoyong zij daar was ik al bang voor dat jij alleen het vuur wil sturen en niet de discipline vuursturen is niet alleen verwoesting maar ook warmte en leven, maar in de goede handen en met doe goede hoeveel discipline is dat. Als je niet genoeg discipline heb is het verwoesten en ongecontroleerd. Ik snap het zij Myro maar ik ben instaat veel meer de toen dan dat.Als jij genoeg geduld heb zij Shoyong zal ik je vuurstuur techniek leren. Oke zij Myro. Shoyong leerden hem vuurstuur technieken.Oemnia kwam naar buiten.Goede dag zij ze. Myro was aan het trainen toen Oemnia onder een boom zat. Toen kwam Shoyong hij zij ik denk dat je weer veder moet De KG komt. Myro zij K...........GGGGG. Ja zij Shoyong De Kracht Trainers hun willen de macht grijpen. dus ik moet tegen ze vechten zij Myro. Ja zij Shoyong maar niet nu jullie moeten gaan ik heb wat eten en drinken voor jullie. Doei meester Zij Myro goede reis jongens en vergeet niet Myro discipline. en veel oefenen.Zo gingen ze op weg naar de lucht tempels.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.