Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Hobbit » The beast in the mountain » De spin

The beast in the mountain

4 juni 2014 - 15:32

388

0

249



De spin

Na een lange tocht vechtend tegen orks en uruk-hai komen ze eindelijk aan bij een bewoonde plek. Hier wonen de elfen. De elfen waren een volk met goede manieren en wist ook maar al te veel af van de natuur en de ruimte. De dwergen waren niet blij dat ze hier waren en wouden gouw verder maar een toveraar stapt naar voren en zegt dat de elfen ons moeten helpen, hij zegt dat hij hulp nodig hebben bij het verslaan bij het kwaad in de reis naar de eenzame berg. De elfen verlenen hun hulp en trommelen hun beste speerwerpers, boogschutters en zwart vechters op. De dwergen hebben nu extra hulp voor deze zware reis, op de weg naar de uitgang vraagt Gandalf nog een ding: als ik dit niet overleef zeg mijn vrouw dat haar voeten enorm stinken, dat zal ik doen zij de elf. Ze lopen verder naar het donkere woud waar een enorme groep spinnen de weg verspert met als hun baas shelob. Voor de mensen die hem nog niet kennen dat is een spin die ongeveer 10x zo groot is als de rest zij Gandalf. De elfen keken op en schrokken zich een hoetje. Tijdens dat Gandalf dat vertelde was shelob naar het begin naar het woud gegaan en stond ze voor Gandalf met haar gif angel bij zijn hoofd. Effe is het stil maar dan komt een kleine spin op Bilbo afrennen en iedereen begint te vechten het slaan en boogschieten barst los en de koppen rollen rond spin na spin wordt afgemaakt behalve shelob, die houd stand ze rukt een paar elven door midden en prikt ze met haar gif alle lijken zuigt ze leeg en geeft haar geweldige kracht, het lijkt wel of ze groter wordt? zij Bilbo. Dat wordt ze ook zij Gandalf. Gandalf schreeuwt snij haar strot open en laat het bloed haar dood worden, thorin rent naar shelob en snijd haar strot open plus haar buik. Al haar ingewanden vielen er uit en thorin wordt ondergespoten onder het bloed. Shelob valt neer en een enorme stof wolk vliegt om haar heen.
De dwergen vliegen onder het zand en de elfen vliegen achter uit van de klap. Ze zeiden tegen mekaar datzelfde maar hier een kamp op zouden zetten voor dat ze zouden bevriezen in de kou van de nacht


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.