Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Prongelijke moordslagen » Moordslag in Kelly's ogen

Prongelijke moordslagen

4 juni 2014 - 16:42

288

0

219



Moordslag in Kelly's ogen

vervolg hoofdstuk 1

Ik heb me zelf op een idee gebracht ik verstop de lijken (lichamen) in de kist van mijn hut daar is het steenkoud dus gaan ze niet zo snel stinken. Ik hoop dat niemand mij hier zit, ik ga ook niet meer naar het hoerenhuis. Ze missen me toch niet. Ik ga ze ook niet aanklagen want misschien komen ze er dan achter dat David en zijn broer dood zijn. En dan verdenken ze mij omdat ik ze dan aanklaag. ''Kelly?!'' Ik schrik op en ik kijk wie het is. Huh? Het is David. ''Daaf.....David?!'' Zeg ik aarzelend. ''Kelly, ik ben dood. En dat heb jij gedaan. Maar het was goed om te doen ik ben slecht voor je geweest en voor alle andere meisjes.'' ''Waarom ga je dan niet naar die andere meisjes.'' Vraag ik. ''Omdat jij hebt mij een soort van vermoord, en in deze wereld worden mensen die altijd slecht geweest zijn en ook nog eens vermoord zijn, een geest.'' Ik moet even slikken ik weet niet wat me gebeurt. Ik voel me slecht omdat ik nooit in geesten heb geloofd. Ik zie dat hij een arm om me heen slaat maar ik voel niks. ''Huh das raar, je slaat een arm om me heen en ik voel niks.'' Zeg ik dan maar. ''Haha du-uh, ik ben een geest.'' ''Hihi.'' Grijns ik. ''Maar er is iets wat ik je moet vertellen, jij bent in mijn macht daarom kun jij mij zien. En jij moet elke avond..'' Hij stopte even, ik was bang. ''Ja vertel verder?..'' Zei ik. ''Iemand vermoorden die jou iets heeft aangedaan...........................''
__________________________________________________________________

Helleuww, guys
Hope you like this story.
Sorry dit hoofdstuk was een beetje kort maar dat is om het spannender te maken.

Veel lees plezier


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.