Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} » SA xHiimacookie // Luke Hemmings

Stand Alones {Persoonlijk}

4 juni 2014 - 21:14

1167

1

325



SA xHiimacookie // Luke Hemmings

I Hope you like it! Xx

Ik staar uit het raam. Het is nu bijna 2 jaar geleden dat Luke en zijn vrienden Calum, Ashton en Michael beroemd zijn geworden met hun band 5 Seconds Of Summer. Ik voel de pijn in mijn hart met de dag sterker worden. Ik mis Luke zo. We doen alles samen: We lopen samen naar school, doen vaak dingen samen, elke zaterdag een filmavond met z’n tweetjes…. Gewoon alles doen we samen. Hij is nu al bijna 7 maanden op tour met One Direction. Natuurlijk ben ik kei trots op hem. Hij is het voorprogramma van de beroemdste Boyband op dit moment. Ik bedoel: Hallo wie zou niet trots zijn? Ik ken Luke al 5 jaar en ik weet onze ontmoeting nog goed. Ik verhuisde van Engeland naar Australië: een nieuw land, een nieuwe stad, een nieuwe school, nieuwe mensen… alles was anders. Ik liep de klas binnen samen met de directeur. Ik stond verlegen voor de klas en keek voorzichtig de klas rond. Mijn ogen bleven meteen bij hem hangen. Met zijn blauw/grijze ogen en blonde haren was hij ontzettend knap en ik was meteen verliefd. Hij zat alleen aan een tafeltje en aangezien er nergens anders plek was, moest ik wel naast hem zitten. We raakten aan de praat en zo zijn we vrienden geworden. Ik kijk op mijn kalender: het is vandaag zaterdag 3 juli dus ik zie Luke over 8 dagen weer. Ik ben zo zenuwachtig om hem weer te zien.

2 dagen later…

Ik hoor een harde rinkel en een paar seconden later realiseer ik me pas dat het mijn IPhone is. ‘U heeft een bericht van Luke.’ Staat er op het beginscherm. Snel open ik Whats app.
Hey babe
Hey Luke
Ik zit nu in de studio dus ik kan helaas niet lang kletsen
Oh jammer
Ja weet ik, maar ik wilde je zo graag spreken.
Haha gelukkig zie ik je over 6 dagen weer.
Ja gelukkig wel ik kan niet wachten!
Ik ook niet
Oh ik moet weer gaan. Spreek ik je vanavond?
Ja is goed. Byee xx
Byee xx
Ik druk mijn mobiel uit. Hij heeft het altijd zo druk. Hoe houdt hij dat vol? Ik zucht en pak mijn laptop. Ik start hem op en open de fanpage van 5 Seconds Of Summer. Nee! Dat kan niet!
‘De jongens van 5SOS hebben sinds vandaag een girlfriendban gesloten. De jongens willen zich meer gaan concentreren op hun muziek, fans en interviews. Hoe gaat dit lopen voor Luke en zijn beste vriendin Rachel Skyler Walker? Hebben ze stiekem toch verkering of is het echt vriendschap? We hopen snel meer te weten.’
Ik lees de eerste zin wel 10 keer opnieuw. Waarom heeft Luke niets gezegd? Ik klap mijn laptop dicht en barst in tranen uit. Ik hoor mijn zus Ginni mijn kamer inlopen. ‘Is er iets mis? Ik hoor je boven op zolder huilen door mijn muziek heen en je weet dat ik die altijd op het hoogste volume heb.’ Zegt ze.
‘nee hoor, ik huil omdat ik dat leuk vind.’ Zeg ik sarcastisch.
‘Even serieus, Rachel. Wat is er mis?’
‘De band van Luke heeft een girlfriendban gesloten en ik wil Luke niet kwijtraken.’
‘Oh, Honey. Wees daar niet verdrietig om. Jullie vriendschap is sterker dan die ban.’
‘Ik hoop dat je gelijk hebt.’
Ginni geeft mij een knuffel en loopt weer naar boven. Even later hoor ik Little Things van One Direction uit haar speakers knallen. Ik moet lachen en huilen tegelijk. Ze is zo hopeloos verliefd op de jongens van One Direction, maar ze weet dat ze ze nooit zal krijgen. Net als ik weet dat ik Luke nooit meer zal krijgen.

Dag van het concert…

Ik zit in de hal van het concertgebouw en staar naar de deur. Over 5 minuten loopt Luke door die deur en kan ik hem na 7 maanden weer in mijn armen houden. Om de tijd te doden, start ik twitter op en stuur er een tweet uit: Today I see @Luke5SOS again after 7 months! I miss him so much! Xx
Ik voel twee handen op mijn schouders en draai me om. Ik kijk in zijn ogen. ‘Luke!’ roep ik. Luke tilt me op en draait me in het rond. ‘Ik heb je gemist, Rachel.’ Zegt hij.
‘Ik jou ook.’
Aan de andere kant van de hal hoor ik Michael kuchen: ‘Euh jongens, over een halfuur begint het concert. Zouden we ons niet eens gaan klaarmaken?’
‘O ja dat moeten we inderdaad doen. Rachel, zorg wel dat je voorin staat dadelijk.’ Zegt Luke
‘Natuurlijk zorg ik daar voor.’ Zeg ik lachend
Ik kijk hoe Luke achter de jongens aanrent richting de kleedkamer.

Het is al druk in de zaal, maar het lukt me toch om vooraan te staan. Met de minuut komen er meer meiden de zaal instromen. Hoe dom kan ik zijn. Al deze meisjes zouden dolgraag met Luke willen hebben en hij heeft het voor het uitkiezen. Hij zou mij toch nooit gekozen hebben. Ik denk weer aan de girlfriendban en ik voel tranen achter mijn ogen prikken. Op dat moment gaan de lichten uit en gillen de meiden. ‘Ladies and gentleman! Here they are: 5 Seconds Of Summer!’ wordt er omgeroepen. Ik gil gezellig met de meiden mee. De jongens komen het podium opgelopen en nemen hun posities in. Ze begroeten het publiek even en al snel zetten ze de beat in voor She Looks So Perfect. Ik zing vrolijk mee. Na She Looks So Perfect en Don’t Stop, zetten Ashton, Calum en Michael de beat in voor The Only Reason. Alleen Luke blijft mij strak aankijken en zijn gitaar ligt nutteloos in zijn handen. ‘Jongens, stop de muziek!’ roept hij. Het wordt doodstil in de zaal. ‘Ik neem aan dat iedereen hier al gehoord heeft van de girlfriendban.’ Er klinkt wat gemompel in de zaal. ‘Ik weet dat ik nooit beloftes breek, maar nu kan ik niet anders. Elke dag wordt de pijn in mijn hart sterker en zo wil ik niet meer leven. Er is een meisje, een speciaal meisje zelfs.’ Luke pakt mijn hand en trekt mij het podium op. ‘Ik weet dat ik nu alle regels ga breken, maar het maakt mij nu even niets uit. Rachel, ik ken je al ruim 5 jaar en sinds de eerste dag dat ik je zag ben ik al verliefd op je. Elke seconde zie ik jou voor me. Lieve lieve Rachel, zou je mijn vriendin willen zijn?’ Heel de zaal inclusief Ashton, Calum en Michael houden hun adem in. Breekt Luke Hemmings, de jongen die nooit een belofte breekt, nou toch een belofte? Ik geloof mijn oren niet. ‘Natuurlijk wil ik dat, Luke.’ Zeg ik.
‘Echt waar?!’
‘Ik meen het echt.Ik vind jou ook al sinds die dag luke’ Luke tilt me op en kust me teder. Ik hoor de menigte juichen, maar het klinkt te ver weg. Het enige wat ik zie en hoor zijn Luke en ik samen en onze kus. Vanaf nu weet ik het zeker: Hoe beroemd 5SOS ook gaat worden, echt helemaal niets kan ons meer van elkaar scheiden. Zelfs geen girlfriendban.


Reacties:


xHiimacookie zei op 4 juni 2014 - 21:42:
Omg lovefeelings <3