Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » *** Girls Things *** [ Afgerond ] » 13 > I love Niall, Nash and drugs?

*** Girls Things *** [ Afgerond ]

6 juni 2014 - 19:07

1061

5

414



13 > I love Niall, Nash and drugs?

Image and video hosting by TinyPic

Jade Steph King


Langzaam open ik mijn ogen en rol ze naar links. Een pijnscheut gaat door mijn hoofd. Ik kreun en leg mijn wijsvinger tegen mijn slaap. Voorzichtig draai ik me op mijn zij en bekijk het mooi uitziende ontbijt. Een croissant, gebakken ei en een glaasje Jus D'Orange. Meer hoef ik trouwens ook niet. Eigenlijk hoef ik helemaal niet te eten. Ik heb totaal geen honger, wel zin om te slapen. Ik ga rechtop zitten en pak het dienblad en zet het op mijn schoot. Heel voorzichtig leg ik het eitje op de croissant en neem een hap. Knauwend op het eten gaat er een steek door mijn hoofd. Stevig bijt ik mijn kaken op elkaar en springen de tranen in mijn ogen. 'Auw, fuck...' Kreun ik en sluit mijn ogen. Fuck de griep. De deur wordt geopend en Kyle staat in de deuropening. 'Hoe gaat het, mijn meisje?' Hij glimlacht lief maar ik durf niets terug te doen, bang dat er weer zo'n steek door mijn hoofd gaat. 'Nee, zo te zien gaat het niet... Ik haal wel paracetamol voor je.' Hij verdwijnt weer. Ik zet het dienblad weg en ga weer liggen. Zo val ik in een diepe slaap...

Vanessa Alex Jurth


'Hoi.' Zegt Niall droog en hij neemt plaats op de bank. Ik geef hem een speelse duw en ik grinnik. 'Vanessa, dit is niet grappig.' Zegt hij serieus en ik zucht. 'Is er geen andere bank?' Vraagt hij en ik kijk verbaasd. 'Hoezo?'
'Ik wil niet bij deze lul zitten.'
Nash kijkt Niall beledigd aan. 'Wie is hier nu de lul?' Vraagt hij. 'Jij.' Antwoord Niall.
'Nee jij.'
'Jij bent een lul.'
'Echt niet, jij.'
'Nee, jij. Accepteer het nu maar.'
'Niall, jongen, ik kan beter lul zeggen, waarom zou ik iets accepteren wat jij bent?'
'Omdat het kan.'
'Ik kan jou ook van een flat afduwen.'
'Dat kan maar dan krijg je problemen met mijn bodyguards.'
'Haha, zelf kan je niet tegen me op.'
'Dat zullen we wel eens zien.' Met die woorden geeft Niall Nash een duw. 'Homootje, kan je niet harder?' Grinnikt Nash. Ik facepalm mezelf en zucht. 'Verdomme, kap is!' Roep ik kwaad en de jongens stoppen abrupt. 'Dankje.' Mompel ik. 'Vertel dan waarom we facking hier moesten komen!' Roept Niall ongeduldig. 'Doe verdomme rustig tegen haar!' Nash geeft Niall een duw en het begint weer opnieuw. 'Fack man! Hou is op!' Ik duw de twee ruw uit elkaar. 'Oké, oké.' Nash houdt zijn handen omhoog en ik knik. 'Ik had jullie hier geroepen, ik had het beter niet kunnen doen, om te zeggen voor wie ik nu kies. Ik heb een beslissing gemaakt.' Gespannen kijken de jongens me aan. 'Oké, ik was heel gestrest laatste tijd maar dat hebben jullie vast niet gemerkt. Ik reageerde het af door te spelen.'
'Te spelen?' Vraagt Niall. 'Ja zo noem ik dat, te spelen met jongens.' Nash en Niall knikken. 'Maar ik kies voor... Nashiall.' Hun monden vallen open en ik grinnik. 'I'm kidding you, ik kies voor...' Ik bijt op mijn lip en alle gevoelens komen naar boven. Geen idee waar dat nu vandaan komt. Ik loop achteruit, totdat ik tegen de muur aan bots. Langzaam laat ik me op de grond zakken. 'Vanessa? Vanes? Gaat het?' Niall snelt naar me toe en knielt langs me neer. Knikkend kijk ik naar Nash, die staat te glimlachen. 'Het spijt me Niall, voor wat ik net gedaan heb. Maar jullie passen gewoon veel beter bij elkaar. Sorry dat ik me hier mee heb bemoeid, nou ja, veel plezier samen.' Hij geeft me een dikke knipoog en ik frons mijn wenkbrauwen. 'M-m..' Stamel ik en Nash loopt naar de deur, om hem vervolgens te openen. 'Bye, my love...' En weg is hij. Niall grijnst breed en tilt me overeind. 'Thank you.' Zeg ik lief en hij haalt een pluk haar uit mijn gezicht met zijn hand. 'Ik hou van je...' Fluistert hij en ik sla mijn armen om zijn nek. 'Ik ook van jou.' We drukken onze lippen tegen elkaar. Dit is een fijne zoen, nog nooit heb ik zo'n fijne zoen gevoeld...

'Hey.' Zeg ik voorzichtig wanneer Nash de deur opent. Ik ben alleen naar Nash gegaan. 'Hey, kom binnen.' Hij laat me erin en ik doe wat hij zegt. 'Hoe gaat het?' Vraag ik wanneer ik me op de comfortabele bank heb laten zakken. 'Het gaat goed en ik ben vooral blij dat jij gelukkig bent, daarom voel ik me zo goed.' Hij neemt plaats op de bank langs me. Wow, fuck... Zo'n lieve woorden... Ik kijk recht in zijn ogen en hij glimlacht. Voorzichtig leg ik mijn hand tegen zijn wang. 'That's cute.' Fluister ik en en hij knikt. Onze hoofden komen dichterbij en onze lippen raken elkaar. Misschien hou ik toch meer van Nash dan van Niall... Nash trekt terug en verbaasd kijk ik hem aan. 'Is... Vind Niall dit wel goed?' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Ik moet aan Niall de waarheid vertellen... Ik ben verliefd op jou, maar niet op Niall...' Zeg ik zachtjes en Nash legt een hand op mijn schouder. 'Het is beter.' Ik snap wat hij bedoelt en knik. Het is heel lullig voor Niall als ik vreemd ga...

Ik loop door het steegje waar harde muziek van uit komt. Buiten staan een paar jongens die drugs staan te dealen of zo. Zonder te treuzelen loop ik naar binnen. De hele zaal wordt gevuld met muziek, en natuurlijk schreeuwende mensen. 'Vanessa!' Schreeuwt iemand in mijn oor en ik draai me die richting op. Ik zie de jongen waar ik me heb afgesproken. Hij gebaart dat we naar buiten moeten gaan en ik gehoorzaam hem. Ik baan me een weg tussen de mensen en ik hap naar adem. Het is er ook zo benauwd binnen. Eindelijk sta ik buiten en snuif de heerlijke, frisse lucht op. 'Vanessie, laat me raden dit is je eerste keer?' Zegt Jake, de jongen waarmee ik had afgesproken zoals ik al zei. Ik glimlach en knik. 'Daar kun je snuiven, bij die jongens.' Hij wijst naar de jongens waar ik het al over had. Knikkend loop ik erheen en begroet de jongens stoer, net zoals ze bij mij doen. 'Hier snuif maar.' Een blonde, lange jongen geeft me een buisje. Dankbaar neem ik het aan en zet het buisje in het witte poeder. Ik snuif en zucht dromerig. 'Net wat ik nodig had...' Mompel ik.


Reacties:


Nynlufx
Nynlufx zei op 8 juni 2014 - 18:03:
Leuk!


xcarrotx
xcarrotx zei op 8 juni 2014 - 7:46:
Haha their fight about wie nou de lul is x'D
And Vanessa weet echt niet wat ze wil! Eerst Niall dan Nash dan drugs.. Oei oei oei


1Dtjetanya zei op 6 juni 2014 - 18:23:
superleuk!!


EsjuhXxXLove zei op 6 juni 2014 - 17:47:
'Wie is hier nu de lul?' Vraagt hij. 'Jij.' Antwoord Niall.
'Nee jij.'
'Jij bent een lul.'
'Echt niet, jij.'
'Nee, jij. Accepteer het nu maar.'

GENIAAAAL!


x1Dx
x1Dx zei op 6 juni 2014 - 17:39:
Nee, nee, nee Vanessa
Ze moet echt ff gaan kiezen hoor,
ik kan er niet meer tegen. Hah
Snel verder Melding xx