Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 9

Obsessed - One Direction

6 juni 2014 - 22:57

480

6

384



Obsession 9

Harry E. Styles

Inmiddels is Zayn weer terug naar Perrie. Het is 10 uur en begint al aardig donker te worden buiten. Niall en Louis zijn zo'n 30 minuten geleden terug gekomen. Niall ligt al te slapen wat het nodige gesnurk met zich meebrengt. Gelukkig kan Aimée daar doorheen slapen. Ze ligt al op mijn schouder sinds Zayn weg is. Niet dat ik er problemen mee heb, het probleem is vooral Niall. Met een zucht sta ik op en til ik het bruinharige meisje in het mijn armen naar het bed. Ik stop haar in om vervolgens mezelf uit te kleden en naast haar te gaan liggen. Ik sla mijn armen om haar middel en schuif haar geur op. Mijn ogen sluiten zich automatisch en ik val in slaap met mijn hoofd in de nekholte van Aimée.


Zayn J. Malik

Niall: Hoelaat moeten we vandaag bij de studio zijn?

Zayn: 1 uur.

Niall: Oh oke. Bringing Perrie?

Zayn: Probably.

"PERRIE?!" "Ben boven!" "Ga je mee naar de studio?" Al snel zie ik het paarse haar van mijn vriendin in de deuropening. Ja, toen ik gister terug kwam van Harry en Aimée was het ineens paars. Ik vind het persoonlijk niet zo leuk, maar ja wie ben ik. "Komt die vriendin van Harry ook?" "Weet ik veel. En 'die vriendin' heet Aimée." "Woah Zayn doe niet zo chagrijnig. Wat is er toch met jou? Je doet al zo sinds ik terug ben. Het is niet leuk weet je, ik kom terug van 6 weken x-factor. Ik heb je 6 weken niet gezien en je kon ook niet naar de liveshows komen omdat je moest werken. Dan ben ik eindelijk weer terug, kunnen we wat tijd doorbrengen en dan moet je ineens 'dingen bespreken' met de jongens. Toevallig was Liam de stad in, Niall en Louis uit eten en dan blijft Harry over. Met zijn vriendin. Het nieuws gaat snel op twitter Zayn. Ik snap niet waarom je per se met twee verliefde mensen je avond wilt doorbrengen in plaats van met mij. Wat heb ik verkeerd gedaan? Of beter gezegd, wat heb jij verkeerd gedaan? Want ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat je me iets moet vertellen." Fuck.

--

heello, mensen die dit lezen.
Oke, eerder deze week zei ik dat ik geen tijd had om te schrijven door school. Ik ben inmiddels erg ziek en lig alleen nog maar in bed, en daardoor kan ik dus wel schrijven. Mijn darmen zijn uitgedroogd en als dat nog niet genoeg was heb ik nu ook een virus in mijn uitgedroogde darm. Het is allemaal wat ingewikkeld, maar als ik me teveel inspan kan mn darmwand knappen. Ik schrijf erg veel en zit nu al in hoofdstuk 14. Ik kan dus activeren wanneer ik wil.
Dat wou ik gewoon even met jullie delen. Hope you understand.

xx

reactie = melding
geen reactie = geen melding
(min. 5 reacties voor volgend hoofdstuk?)


Reacties:

1 2

1DLoversXx
1DLoversXx zei op 9 juni 2014 - 16:05:
Sorry dat ik zooooo laaat reageer ik ben aan het studeren voor mijn examen en heb daarom niet zo veel tijd maar ik probeer zoveel mogelijk te reageren en leuke stukje xxxxx


xcarrotx
xcarrotx zei op 7 juni 2014 - 13:13:
Woah! Dat klinkt ernstig! Als je ergens over wil praten I'll be here for you


x1Dx
x1Dx zei op 7 juni 2014 - 12:14:
Wat gaat Zayn zeggen?
Veel beterschap x


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 7 juni 2014 - 11:19:
Spannend hoor!!!
Xxx


Anne
Anne zei op 7 juni 2014 - 11:05:
Erg goed hoofdstuk weer.
Heel veel beterschap!
-x-