Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » *** Girls Things *** [ Afgerond ] » Epiloog + dankwoord

*** Girls Things *** [ Afgerond ]

7 juni 2014 - 12:24

242

7

363



Epiloog + dankwoord

Heeyy, dit is le epiloog. Straks nog een dankwoordje blablabla (:

Girls Things is nog succesvoller dan ooit tevoren! Ze hebben drie tours achter elkaar, niet te geloven! De meiden kunnen niet over straat lopen zonder dat ze in een straat, plaatsje, wijk of stad met gillende fans zijn.

Vanessa is nu erg gelukkig met... Niall! Ze hebben weer en wonen samen, Niall gaat Vanessa morgen ten huwelijk vragen. Niet doorvertellen! Hoe ze bij elkaar zijn gekomen? Vanessa heeft gezegd dat ze toch van Niall houdt tegen Nash. Hij was er niet echt kapot van want hij wist het namelijk al.

Bij Valerie en Jade is er niet echt iets speciaals gebeurd. Jade heeft nog steeds met Kyle en Valerie heeft het Liam! Jep, met Liam. Door Niall en Louis' plannetje. De jongens en de meiden zijn nu echt beste vrienden. Ook gaan de meiden veel om met Little Mix.

••••••

Nou dat was het! En ja ik weet het, ik rond het verhaal heel random af. Maar dan kan ik sneller met mijn nieuw verhaal beginnen! Ik heb zoveel zin om my new story te starten.
Maar ik hou echt van jullie! Die lieve reacties en alles. Zo lief <3
Ik heb mijn delen nog eens gelezen en ik vond het echt nogal slecht... Maar die reacties op sommige chapters zelfs 10! ( dat is voor mij veel en daar maak je me erg happy mee )
Nogmaals bedankt,
Love you my Serenita's.
*huggs and kisses from me*


Reacties:

1 2

Ashley1D zei op 27 juli 2014 - 20:48:
Super!!


1Dtjetanya zei op 8 juni 2014 - 23:56:
Gelukkig koos ze echt voor niall!
Ik had het einde nu nog niet verwacht maar dat is denk ik juist leuk, gewoon ineens boem het einde
Het was echt heel leuk!!


Nynlufx
Nynlufx zei op 8 juni 2014 - 18:07:
Godskies it's over...
I'm gonna miss it!! Je update altijd zo snel, weet je. Daar ben ik blij om(waarschijnlijk omdat ikzelf helemaal niet snel update )
De andere verhalen staan bij me in de agenda
xx!


xcarrotx
xcarrotx zei op 8 juni 2014 - 7:59:
Aaahw nanessa!
This is perfect my dear friend (:
Ik vind het bijna jammer dat het is afgelopen... Wat zeg ik nou? Bijna?! Ik vind hrt heeel heeeeeel heeeeeeeeeeeel jammmer dat dit is afgelopen. Maar ja elke aardbei is een keer op...

Ps. Nieuw spreekwoord! Je moet het wel een keer gebruiken
xx Tamara


angel18
angel18 zei op 7 juni 2014 - 22:16:
Damn Goed Geschreven.
Ik ben blij dat ze voor niall heeft gekozen
Jeej nanessa xxx angel

Ps ik hoop dat je nog een fanfic over niall schrijft.