Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry Potter and the One Shots » Love

Harry Potter and the One Shots

7 juni 2014 - 19:19

1000

5

528



Love

Tops ditmaal. Spoiler: Bevat Erotiek!

Met een stille glimlach keek een jonge vrouw in de spiegel terwijl de vrouw achter haar de simpele jurk dicht maakte.
"Zenuwwachtig?" informeerde deze terwijl ze naar haar dochter in de spiegel keek. De dochter schudde haar hoofd.
"Nee, geheel niet."
"Je klinkt enthousiast?" De donkerharige moeder glimlachte.
"Mam! Ik ga Trouwen! Trouwen! Met Remus!" Lila haar siert haar lachende, hartvormige gezicht.
"Weet ik, schat, ben je zover?" Andromeda Tops liep naar de deur en hield die open voor haar dochter die vrolijk knikte en achter haar moeder aanliep.
Gezamenlijk liepen ze de trap af de woonkamer in. Tops haar vader stond op van de bank toen hij zijn dochter binnen zag komen.
"Dora, mijn lieve grote Dora." Zijn stem was zacht en teder.
"Papa," vader en dochter omhelsde elkaar liefdevol.
De deurbel ging en Andromeda liep de woonkamer uit om open te doen.
"Tijd," mompelde Ted en liet zijn dochter los.
"Ben je zover?"
"Ja, ik ben er klaar voor."
Het gezin en de taxichauffeur zette koers naar een gebouw voor trouwerijen en aanverwante gelegenheden.
Ted betaalde de man en de drie stapten uit. De deuren van het gebouw waren gesloten en Andromeda duwde ertegenaan geluidloos gingen ze open.
Tops slikte, het ging echt gebeuren! Dacht ze, ze ging echt trouwen met Remus!
De man van de gemeente was er al. Hij gebaarde hen hem te volgen.
"In deze zaal zit iedereen al klaar, als de muziek begint te spelen mag u binnen komen." Hij wenkte Andromeda die stralend de man naar binnen volgde.
Nymphadora sprong in het kleine halletje wat zenuwen eruit en struikelde over de rand van het tappijt dat in het halletje de voetstappen depte.
Ted hield haar nog net tegen om niet te vallen.
Binnen begon de muziek te spelen, even keek Tops benauwd naar haar vader die haar gerustellend bij de arm nam en haar naar binnen begeleide.
De weinige mensen in de kleine zaal stonden allemaal en klapten toen ze binnen kwam. Het licht van de ruimte deed haar zilveren jurk zacht uitkomen.
In het gezelschap herkende ze Molly met Arthur, beide glimlachten breed.
Daar zag ze Alastor Dolleman, haar grote held, vreemd ontroerd kijken. Romeo stond bijna vooraan en stak breed grijnzend zijn duimen op. Tops voelde zich warm worden van binnen.
Ze liep voor het eerst een rechte lijn zonder te struikelen. De jurk was er speciaal voor gemaakt, van voren kort, langer uitlopend naar achteren, maar niet langer dan halverwege haar kuiten. Ted kneep nog eenmaal gerustellend in haar hand alvorens hem te overhandigen aan de bruinharige man bij het altaar, Remus Lupos.
Maanling nam hem teder en liefhebbend over.
Tops voelde zich ontroerd.
Sinds juni waren ze samen, en sindsdien was hun verhouding totaal verandert. Remus bleek een lieve, zachtaardige man te zijn, die alles deed om haar in veiligheid te houden.
De ambtenaar las een gedicht voor.

Midden in een strom valt de stilte.
Een paar uur, ontwijking van de kilte.
Vrienden bijeen gebracht.
Harde gezichten een moment verzacht.
Samen zult gij zijn.
In liefde, in leed en pijn.
Verbonden zijn jullie nu.
Duo in geruild voor individu.
Laat de liefde jullie binden.
En laat nog scheiding, nog dood, de liefde verslinden.
Neem elkanders hand.
En laat het hart leiden voor het verstand.
Veel geluk samen toegewenst.
Tot het einde, onbegrenst.
Verbonden vanaf dit moment.
Getrouwd zult gij zijn, gepland.


Remus keek haar liefdevol aan. En luisterde naar de ambtenaar.
"Neemt u, Remus John Lupos, Nymphadora Tops tot uw wettige echtgenote?"
Remus keek naar zijn vrouw, die hem recht aankeek.
"Dat doe ik."
"En neemt u Nyphadora Tops, Remus John Lupos tot uw wettige echtgenoot?"
Tops keek haar man aan en straalde.
"Dat doe ik."
De man wenkte de getuige van hen beiden en het kussen met de ringen werd voorgehouden. Beiden schoven de fijne ringen om elkanders vinger. Opnieuw sprak de ambtenaar.
"Dan verklaar ik u nu voor man en vrouw."
Remus glimlachte teder, Tops straalde.
Zacht kustte ze elkaar.
De zaal klapte luid en enthousiast.
Tops en Remus draaide zich naar het publiek.
Getrouwd.

Die nacht.
Vinger licht gleden de handen over haar rug. Tops rilde en kneed zijn haar. Een zachte kreun kwam uit haar nek. Remus kuste. Ze streelde.
Heel voorzichtig ondeed Tops hem van zijn t-shirt, hij liet het toe. Voor het eerst.
Hij rolde zich op zijn rug en Tops streelde zijn borst. De haartjes gingen rechtovereind staan.
"Ik hou van je," fluisterde ze tegelijk. Tops glimlachte en kroop op hem. Zijn handen gleden over haar heupen. Ze ging overeind zitten en klemde Remus tussen haar benen. Remus keek naar haar op. Verwachtingsvol.
Een dronken blik van liefde verscheen in zijn ogen. Tops keek terug.
Plots pakte hij de zoom van haar t-shirt en trok het over haar hoofd. Tops grijnsde uitdagend en duwde zichzelf steviger op hem. Hij sloot een ogenblik zijn ogen en sloeg ze toen naar haar op.
Een hand op haar onderrug de andere gleed zacht naar boven en eindigde in haar nek. Ze trilde zacht en vleide haar wang tegen zijn arm. Abrupt trok hij haar met een dierlijke grom naar zich toe, Tops verzette zich niet.
Een innige kus bezegelde zijn liefde. Tops kuste hem terug, even innig en enthousiast. Hoe hard had ze hier naar verlangd?
Remus leek eveneens zich niet meer te kunnen inhouden.
Al gauw lag het ondergoed vergeten op de grond.
Bewonderend streelde hij haar strakke en zachte lichaam. Teder keek de jonge vrouw naar de man op. Hij glimlachte, bijna melancholisch en trok haar op zich.
Tops vleide haar gezicht in zijn nek en kuste hem. Hij spon, zijn handen deden het werk. Ze gleden soepel omlaag, iets hoger bracht hij haar en ontspande toen.
Dora keek hem lustig aan en nam de leiding. Opnieuw zat ze op zijn heupen, ditmaal was haar bleke lichaam te zien door het licht van de halve maan buiten. Het glinsterde van zweet, zijn handen zochten een weg en omvatte haar heupen. Zacht bewoog ze onder zijn handen.
Remus keek bijna geschrokken toen hij haar voelde. Hij voelde haar diep in hem. Brandend van verlangen trok hij zich aan haar op en kuste haar borst, ze kreunde zacht en schokkend rilde ze. Remus, keek plots naar haar op. Grote ogen. Trots keek zijn kersverse vrouw op hem neer.
"Zie?" fluisterde ze hees.
"Je bent mijn man."

De ouders waren samen.


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 13 juni 2014 - 23:00:
Deze is echt af! Die erotische scene is heel discreet, maar toch zeer liefdevol gedaan


Bella01
Bella01 zei op 10 juni 2014 - 13:16:
Sweeet!


narcissa
narcissa zei op 10 juni 2014 - 12:41:
Gaaf,
Echt heel lief!
Ze passen echt bij elkaar.


justAgirl
justAgirl zei op 9 juni 2014 - 10:35:
Oh wauuuw! ♡♡♡
ik heb me altijd al afgevraagd hoe de bruiloft was. Super super goed geschreven !!
En de erotische scene isecht goed geschreven! Ik ben er wel eens een paar tegen gekomen doe alleen om he beschrijven van seks ging. Maar deze was zo mooi en liefdevol en speciaal!
You rockkk!


RivLovee
RivLovee zei op 8 juni 2014 - 19:01:
Oh. My. Gowhs. Looooveeeeeeeeee