Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 10

Obsessed - One Direction

7 juni 2014 - 18:51

572

7

524



Obsession 10

10Aimée A. Moon

Om kwart voor 1 zit ik samen met Liam, Louis en Harry in de studio. Gisteren was.. Raar. In 1 woord, raar. Ik ben benieuwd of Zayn Perrie meebrengt. Al vermoed ik sterk van wel.
Mijn gevoel word al snel bevestigd als ik Zayn binnen zie komen met zijn hand in de hare. Wat heeft die nou weer met d'r haar gedaan? ohmygod wie verft z'n haar nou paars? De jongens kijken al net zo verbaasd naar Perrie haar haar, wat Perrie laat lachen. "Is het niet geweldig? Ja het is even wennen, maar ik vind het echt mooi. Net zoals Zayn. Je moet er wel lef voor hebben. Toch Aimée?" Perrie kijkt me aan, de hele tijd dat ze aan het praten is, een grijns op haar gezicht. "E-Ehm.. Ja?" "Tja, jij zou zoiets niet durven. Toch Aimée?" Zegt ze gemeen. Waar komt dit nou weer vandaan? "Nee ze zou het niet durven en ook niet hoeven, aangezien het haar van Mée er natuurlijk al mooi uit ziet. Sommige mensen hebben daar geen geluk in. Toch Perrie?" Kwam dat nou serieus uit Harry's mond? De harde lach van Niall is te horen door de kamer. Ook Louis kan een grinnik niet binnenhouden. Met een glimlach op mijn gezicht druk ik een kus op Harry's slaap. "Thank you." Fluister ik in zijn oor. Perrie kijkt mij vals aan om daarna op Zayn's schoot plaats te nemen. Zayn heeft de hele tijd nog niks gezegd. Het geschraap van een keel is te horen. Iedereen kijkt op om begroet te worden met het gezicht van de manager. "Kom jongens, we gaan beginnen." Al snel zijn de jongens verdwenen en uit het zicht van Perrie en mij. Ik haal mijn hand door mijn haar. awkward denk ik bij mezelf. "Die hoge broek staat je voor geen meter. Zayn zou het verschrikkelijk vinden." Komt er rustig en kalm uit haar mond. Ik kijk naar mijn roze broek die tot aan mijn navel komt. Misschien heeft ze wel gelijk? Ik ben al niet zo lang.. "Ik-" "Denk dat je gelijk hebt? Ja. I know." Een zucht verlaat mijn mond. Ze is zo ontzettend arrogant. "Perrie, je mag dan wel knapper en een beter lichaam hebben dan dat ik heb, maar alsjeblieft let niet zo op me. Ik vind het vervelend en ik snap niet waarom je het doet. Je kan blijven proberen wat je wilt, maar je krijgt me niet klein." "Nee want dat ben je al. Zayn valt niet op klein." Geirriteerd rol ik met mijn ogen. "Bitch." Sis ik. Perrie staat op en al snel staat ze voor me. "Jij vieze slet, hoe durf je zo tegen mij te praten? Ik weet niet wat er aan de hand is tussen jou en mijn vriendje, maar ik wil dat het stopt. En als je het zelf niet doet dan zorg ik er wel voor dat het stopt." "Is dat het?! Er is helemaal NIKS tussen Zayn en mij, dat is er nooit geweest en zal er ook nooit komen! News flash ik heb een relatie met Harry." En op dat moment voel ik hoe mijn wang begint te branden. Ze heeft me geslagen.

--
heello guys, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes.
Even een vraagje, ik gebruik best veel engelse woorden. Vinden jullie dat vervelend? Want dan haal ik het weg.

reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofdstuk !


Reacties:

1 2

1DLoversXx
1DLoversXx zei op 9 juni 2014 - 17:11:
helemaal niet dat is juist leuk !!! xxxxx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 9 juni 2014 - 13:12:
OMG.. Snel verder !


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 8 juni 2014 - 18:52:
asdfghjkl wat n bitch is pezza hierr!!!


xcarrotx
xcarrotx zei op 8 juni 2014 - 18:28:
I love english ^^ so it's not a problem at all!
Ik begrijp Perrie stiekem ook wel maar ze hoeft niet zo bitchy te doen.


Anne
Anne zei op 8 juni 2014 - 15:50:
Leuk!