Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » The girl between two rivals » The duel,Yugi vs Seto

The girl between two rivals

16 mei 2009 - 22:34

346

0

310



The duel,Yugi vs Seto

Another one (:

ik loop met haar mee naar de klas,als we binnenkomen kijkt de hele klas ons aan.Ik zie dat er een plek is voor Seto Kaiba en achter joey ,dus ik ga daar zitten.Ik voel de ogen van Seto in m’n rug prikkelen.De leraar komt binnen en gaat op z’n stoel zitten.Vandaag klas,hebben we een nieuwe leerling .’zegt de leraar terwijl hij naar me wijst.stel je eens voor .Ik ga staan en begin met mezelf voor te stellenIk ben brooke moto,en ik kom net terug uit Egypte waar ik een archeologische vondst heb gedaan,ik ben terug gekomen omdat ik gek werd van allemaal die mensen die me achtervolgde voor een handtekening,en zoals jullie hoorde ben ik het zusje van Yugi,en dat was het wel.Ik ging zitten en ik voelde een rood hoofd opkomen.Nu hebben we het laatste uur en iedereen mocht doen wat die wouw.joey en Yugi gingen weer eens met kaartjes spelen en heel veel mensen gingen kijken,ik pakte en boek en ging naast Yugi zitten.Ik voelde dat er minstens 2 aanwezige waren die half kwijlend naar me zaten te kijken ik wist alleen niet wie.Naschool had ik nat Yugi & Co afgesproken.We zijn ergens wat gaan drinken.Nadat we ons drankje ophadden ,liepn we naar Yugi’s huis toe.Ineens kreeg Yugi een telefoontje ,ik keek hem aan en zag aan z’n gezicht dat er iets niet pluis was.Nadat hij had opgehangen vertelde hij dat Opa had gedueleert met Seto en dat hij verloren had ofzoo.Toen we daar aankwamen lag opa op de grond Wat heb je met opa gedaan ?vroeg yugi half schreeuwend aan Seto.De oude man kon het niet meer aan,en nu moet jij hem vervangen! Denk je zelf ook niet ?.Yugi keek hem huilend aan en ging op de plek staan waar opa net ook stond en was klaar om te dueleren.Tea en Tristan namen opa mee naar het ziekenhuis en joey en ik bleven bij yugi.Joey begon te gillen en ik pakte m’n lapotop en ging informatie over seto Kaiba opzoeken.Ik weet tochwel dat Yugi gaat winnen daar hoef ik niet voor te gaan gillen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.