Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » The girl between two rivals » Wheevil,the biggest loser in the whole world !

The girl between two rivals

16 mei 2009 - 22:35

476

0

296



Wheevil,the biggest loser in the whole world !

New one Enjoy&reaction please

Ik keek Seto even aan in z’n ijsblauwe ogen en voelde me warm van binnen maar ging meteen weer verder op m’n laptop !Ik keek in het register en las de informatie over hem ,geadopteerd etc et etc..!Er staat niet veel interessants over hem op.Ik klikte op het kruisje en ging zoeken wat ook alweer de regels waren van duel monsters !Toen ik ze gelezen had deed ik m’n minilaptop weer in m’n Chanel tas en keek ik hoe het duel verder liep ,ik pikte het snel op en snapte het snel.En Seto verloor omdat yugi exodia had opgeroepen,slimme zet.Wist wel dat Yugi zou winnen ,ookal vind ik het een beetje zielig voor seto.Een paar dagen later kreeg ik een bericht van pegasus een videotape.Hij had laten zien wat er gebeurd was met opa,en dat yugi hem moest redden,maar dat als ik aan duels deed dat ik ook uitgenodigd was.Die kans greep ik ik ging naar de gamewinkel stelde m’n kaarten samen en ging die zelfde dag ,alle strategieën en regels doornemen.Ik heb Yugi zelf niet egt gesproken alleen een kort gesprek aan de telefoon.Een dag later ging ik naar het schip toe waar ik Yugi en joey zag.ik liep de rij voorbij en ging vooraan staan.Ik weet niet waarom niemand tegen me inging,maarja dat vind ik niet erg.Op het schip zag ik Yugi alleen op het dek met Wheevil staan.Die rare insectengast,maargoed dat ik insectenspray bij me heb anders zou ik het besterven !ik zag hoe hij de kaarten van Yugi overboord gooide en dat joey erachteraan ging ,yugi sprong en paar minuten later ook overboord.Ik liep op Wheevil af die me met een grijns aankeek. Vind je dat soms leuk freakyinsectengastje ? vroeg ik hem op een irriterende toon. Jij niet dan ? vroeg hij me . Nee, aangezien Yugi m’n broer is en Joey m’n vriend .Ik pakte insectenspray uit m’n tas en spoot hem vol,pakte z’n bril af en gooide hem overboord. Boontje komt om z’n loontje,LOSEER !zei ik op een plagende toon terwijl ik wegliep naar Yugi&co.’Gaat het met jullie ?’vroeg ik Yugi en Joey. Uhm ja maar wat doe jij hier ? vroeg Yugi me. Ik kom je helpen om Opa te redden,en ik kreeg een uitnodiging van pegasus,dus ik ben kaarten gaan halen stelde m’n dek bij elkaar en leerde alle regels uit m’n hoofd en heb een strategie .Zei ik trots tegen ze.Joey keek me op z’n aller achterlijkst aan en Tristan gaf me dezelfde blik. Tristan,Joey als jullie op die manier kijken ,dan zien jullie er nog dommer uit dan jullie eigenlijk zijn !Joey gaf me een duwtje en ik viel op de grond.Heey ,niet zo tegen me !ik heb die Wheevil wel lekker terug gepakt Zei ik verdedigend tegen Joey.We liepen met z’n alle naar de voorkant van de boot en bekeken de zonsopgang en we zagen het eiland al.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.