Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 12

Obsessed - One Direction

9 juni 2014 - 23:08

578

3

283



Obsession 12

Aimée A. Moon

Al snel was het al laat op de avond. Met z'n vijfen hebben we nog een aantal rondes truth or dare gespeeld. Dit heeft er voor gezorgd dat Louis nogal dronken is, en dat Liam in alleen een boxer door het hotel heeft gelopen. Ik ben ontzettend moe. Geloof me, deze jongens zijn vermoeiend. Ik zit met Harry op zijn bed. "Weetje, ik ken je eigenlijk helemaal niet zo goed." Ik kijk op en knik. "Nee klopt. Ik jou ook niet. Alleen dat je een 20-jarige popster bent die in een boyband zit met gekken en ontzettend knap bent." Een grinnik verlaat zijn mond. "En jij bent een 19-jarige student die op dit moment bezig is met genieten van haar vakantie en het gekmaken van mij." Ik lach zacht. "Hoezo gek maken?" "You drive me insane." Ik bloos diep en druk een zachte kus op de lippen van Harry. "Maar even serieus, ik wil je leren kennen." "Ik jou ook." Zeg ik terwijl ik in een kleermakerszit ga zitten. "Ladies first." Ik knik en begin te vertellen. "Nou, ik ben Aimée, ik ben 19 jaar, ik studeer Psychologie. Mijn droom is om ooit een eigen sieradenlijn te beginnen. Oh, en om Justin Timberlake te ontmoeten." Terwijl ik vertel luistert Harry aandachtig. "Ik heb een speciale band met mijn beste vriend, James. Ik woon met hem samen. Je weet wel, die jongen die je gister zag. Ik heb een zus, Louise. Maar ze is verhuisd naar Griekenland om haar eigen bedrijf daar op te richten dus ik zie haar niet vaak." "En je ouders?" Daar was ik al bang voor.. Ik slik even en kijk naar mijn vingers. "Daar heb ik het liever niet over." Fluister ik. "Oh babe het spij-" "Je wist het niet." Hij schuift wat meer naar me toe en slaat zijn armen om me heen. Ik glimlach zwak en laat mijn hoofd op zijn borstkas rusten. "Vertel me over het sterrenleven." Harry knikt maar blijft me vasthouden als hij begint. "Het is hectisch. Vooral erg hectisch. Wel ontzettend gaaf. Ik ben echt zo blij dat ik deze kans heb en dat ik mijn droom kan naleven met mijn vier beste vrienden. Het heeft wel 1 nadeel. Ik zie mijn vrienden en familie bijna nooit en dat is op sommige momenten best lastig. Eigenlijk leef ik constant in een happy mood. Op tour ben ik blij dat ik mijn droom weer kan leven, en als de tour klaar is ben ik blij om mijn familie weer te zien." Ik kan het niet laten om te vragen. "En op dit soort momenten? Dat je en niet tourt en niet bij je familie bent?" Harry kijkt me aan en glimlacht ontzettend lief. "Op dit soort momenten heb ik iemand nodig zoals jij. Ik heb je nu gevonden en ik ben niet van plan om je nog is te laten gaan." Een dikke blos verschijnt op mijn wangen waarna ik voor de zoveelste keer deze week mijn lippen op die van Harry druk. Tot mijn verbazing duwt Harry me zachtjes weg. "Ik meen het Aimée, ik wil je niet laten gaan. En ik wil je niet met andere jongens zien. Het is wat vroeg om al een relatie te starten, maar wil je in ieder geval met me uitgaan? Ik heb nog 5 weken tot ik weer op tour ga." "Ik dacht dat je het nooit zou vragen."

reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofdstuk !


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 10 juni 2014 - 12:12:
Aaaw zo lief!
Snel verder melding!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 10 juni 2014 - 7:39:
I love it! Snel verder, X !


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 9 juni 2014 - 23:32:
Omg dit is zo schattig dankje voor de extra hoofdstuk snel verder !!!!! xxxxx