Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 13

Obsessed - One Direction

10 juni 2014 - 14:49

374

7

356



Obsession 13

Zayn J. Malik

Met mijn handen in mijn haar zit ik op de bank naar mijn telefoon te staren. De jongens en ik zitten in een groepsapp op whatsapp. Ja lach maar, we kunnen gewoon niet zonder elkaar. Alhoewel ik op dit moment had gehoopt van wel. Ik lees het gesprek een paar keer over maar nog steeds kan ik het niet geloven.

Harry: Ze zei ja !! Ze wilt met me uit!! 17:04

Liam: Go buddy, gefeliciteerd ! 17:04

Niall: Lekker bezig Styles, deze moet je houden. Ze is leuk. 17:06

Louis: Wat Niall zegt. Gefeliciteerd man. 17:09

Harry: Thanks boys. 17:09

Liam: Ja ze hebben gelijk Haz. Zij is anders dan al die andere meisjes die je tot nu toe hebt gehad. 17:09

Liam: dat bedoelde ik niet gemeen 17:09

Harry: Ik weet het, ik weet het. 17:10


Ik heb nog niet gereageerd. Gewoonweg omdat ik er geen zin in heb. Ik feliciteer hem ooit wel face to face. Het voelt alsof Harry mijn meisje heeft ingepikt. Wat natuurlijk nergens op slaat omdat Aimée en ik niks hadden. Plus, ik heb ze zo ongeveer gedwongen om te doen alsof ze een relatie hadden en dat is uitgebloeit tot iets heel anders. Iets wat niet de bedoeling was. Toch ben ik degene geweest die haar het eerst 'had'. Ik heb haar tenslotte voorgesteld aan de jongens. Harry mag me wel dankbaar zijn. Een geirriteerde zucht verlaat mijn mond. Waarom maakt het me uberhaupt uit? Ik heb een fantastische vriendin, die volgens mij wel iets doorheeft over het hele vreemdgaan gebeuren, maar er niks over zegt. Ik weet nou niet of dat goed of slecht is, maar oke.. Perrie is geweldig en nog geen 1000 Aimée's kunnen daar tegenop.

Perrie komt de huiskamer binnenlopen in een strak zwart jurkje. Een zwakke glimlach siert mijn gezicht. "Je ziet er geweldig uit Perrie." "Dankje babe. Ik wou vanavond uitgaan. Sophia komt hierheen om Liam te verrassen. Ik heb met haar afgesproken bij een club. Ga je mee?" Ik knik nadat ik er even over heb nagedacht. "Ja is goed, ik vraag de andere boys ook wel even of ze meegaan." Perrie knikt op haar beurt weer. "Gezellig. Zeg alleen tegen Harry dat ie die slet niet meeneemt."

reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofdstuk


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 11 juni 2014 - 1:07:
Spannend!
Snel verder!


x1Dx
x1Dx zei op 10 juni 2014 - 22:49:
Ooh spannend ga snel verder lezen


xcarrotx
xcarrotx zei op 10 juni 2014 - 20:26:
Zayn springt straks helemaal uit zijn vel en dan raakt het uit en dan raakt hij nog meer obsessed^^


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 10 juni 2014 - 19:35:
Super !!


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 10 juni 2014 - 18:14:
WAT!!!!!! wie noemde ze een slet!?!?
ben zo beniewd wat de reactie van zayn zou zijn!!!!
wil je nog een hoofdstuk plaatsen dit is zoooooo leuk !!!!xxxxx