Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » The girl between two rivals » Lost with that one special guy

The girl between two rivals

16 mei 2009 - 22:46

306

0

295



Lost with that one special guy

Enjoy&reaction

~ Even later stopte we en gingen we van boord.Tea dacht dat ze Bakura zag maar dat geloof ik niet want dan had ik het ookwel geweten !Hij’s mijn beste mannelijke vriend hij zou het me echt wel vertellen !Ik zat met wat jongens te praten ,terwijl Yugi&Co achter Wheevil aanrende .Wat ik niet in de gaten had en na een tijdje was ik ze kwijt.ik deed de hendels van m’n Chanel tas om m’n schouder en begon rond te lopen. Terwijl ik liep en liep merkte ik niet dat ik verdwaald was,ineens kwam er een arm uit de grond die me probeerde mee naar beneden te trekken,ik rende zo snel mogelijk weg en ontweek de andere armen die uit de grond kwamen.Ineens knalde ik tegen een lopend lijk aan en gaf een enorme gil.De zombie pakte me vast en wouw me opeten ofzo ,ik raakte bewusteloos en voordat ik het opmerkte werd ik wakker op een steen ,ergens anders dan dat ik KO was geraakt,ik stond op en zag Seto daar zitten,hij merkte dat ik weer wakker was en keek me diep in m’n ogen aan.Heb jij me gered ?vraag ik hem voorzichtig.Ja,je was bijna gebeten door dat ding antwoordde Seto. Oh heel erg bedanktzeg ik hem. Jaah ,uh is al goed.Maar wie ben jij eigenlijk ?ik zag je wel eens met die sukkels maar ik weet je naam niet. Die sukkel ,is toevallig m’n broer .Yugi ,ik weet dat ik helemaal niet op hem lijk ,maar het is wel zo,en trouwens mijn naam is brookezeg ik grijnzend teen hem.Hij moest blozen toen ik het had gezegt. Waarom ben jij hier ?vraag ik hem.Ik moet m’n broertje redden,die klootzak van een pegasus houdt hem hier gevangen. zegt hij geïrriteerd tegen me. Das kloten ,maaruh heb jij enig idee waar we eigenlijk zijn ?vraag ik hem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.