Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » The girl between two rivals » The dark wood

The girl between two rivals

16 mei 2009 - 22:47

315

0

421



The dark wood

Enjoy&reaction

Neezei Kaiba met en zware stem.Die zware stem is best sexy ,dacht je bij jezelf.Je keek naar een boom en zag dat het mos aan jullie kant zat.Ligt het kasteel van pegasus noordelijk ?vroeg je Kaiba .Ja waarom ?vroeg hij je terwijl hij je bedenkelijk aankeek. Iemand zij ooit een x tegen me dat mos altijs aan de noordelijke kant van een boom groeide en als je naar die boom kijkt zie je dat het mos onze kant opwijst,dus dan moeten we gewoon rechtdoor lopen.zei je tegen hem,terwijl je hem in z’n ijzige blauwe ogen aankeek.Zou wel kunnen ,en we moeten toch ergens naartoe lopenantwoordde hij kalm.jullie liepen maar de noordelijke kant op ,maar hoe verder jullie je het bos inliepen hoe donkerder het werd.Je begon bang te worden en je begon steeds dichterbij Kaiba te lopen,je hoorde geluiden en schrok .Je werd met de minuut banger.’Wat ben ik toch een schijterd’dacht je bij jezelf.Als je tegen hem aanknalde en viel over een boomstam ving hij je op.Je bent toch niet bang ,hé ?vroeg hij je,terwijl hij je grijnzend aankeek.Nou om eerlijk te zijn,doe ik het net nog niet in m’n broek Kaiba,dus ja ik ben bangZei je hem op een licht geraakte manier.Hij zette je weer rechtop en jullie liepen verder.Een paar minuten later hoorde je iets in de bosjes waardoor je nog dichterbij Kaiba ging lopen.hij keek je grijnzend aan en jullie liepen verder.Toen je een takje hoorde kraakten slaakte je een hele harde gil en pakte je kaiba’s hand vast waardoor je moest blozen. Brooke er is niks,egt niet je zit jezelf op te fokken!Verman je even.Je keek hem geïrriteerd aan.Ik kan er toch niks aan doen dat ik banger ben dan jou ?Jij denkt niet verder dan dat je voor je ziet ik denk aan dingen of wezens die hier in het bos zouden kunnen zitten !!zei je kwaad tegen hem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.