Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 14

Obsessed - One Direction

10 juni 2014 - 20:35

571

6

391



Obsession 14

Aimée A. Moon

20:28, Aimée & James' appartement

Samen met James zit Harry beneden te wachten op mij. Hij had me gevraagd of ik mee uit wou gaan met de jongens. De vriendin van Liam zou komen, als verrassing. Harry had ook gezegd dat hij er geen problemen mee zou hebben als James mee zou gaan, die op zijn beurd blij instemde met het idee. Ik vind het wel fijn dat James meegaat. Ik heb hem al een paar dagen niet gezien en het is en blijft mijn beste vriend.

Na een kleine driekwartier ben ik bijna klaar. Ik werp nog een blik in de spiegel en haal een hand door mijn licht gekrulde haar. Ik maak snel mijn makeup af, en strijk mijn jurkje recht. Vervolgens stap ik in mijn prada schoenen en maak mijn weg naar beneden. Ik hoor de jongens lachen. Snel doe ik mijn spullen in een tasje en doe mijn jas aan. "Hey, ik ben klaar. Laten we gaan." Beiden jongens kijken op. Harry kijkt me teleurgesteld aan. "Aw c'mon Mée ik wil zien wat je aan hebt!" Een lach verlaat mijn mond waarna ik mijn jas weer openknoop en Harry mijn jurkje laat zien. Hij fluit en staat op, om daarna naar me toe te lopen, zijn handen op mijn heupen te leggen zijn lippen op de mijne te plaatsen. "You look hot babe" Fluistert hij tegen mijn lippen aan. "OKE LATEN WE GAAN!" Roept James. Ik lach en laat Harry los.

Zayn J. Malik

20:52, in de club

Ik sta te dansen met Liam, Sophia en Perrie. Liam was ontzettend blij om zijn geliefde weer te zien. Perrie staat de hele avond al tegen me aan te dansen en ik begin nu toch echt een bobbel in mijn broek te krijgen. Liam tikt op mijn schouder en wijst naar de ingang van de vip-ruimte. Perrie en ik hadden hem afgehuurd en er stond een bewaker bij die alleen de mensen toeliet die wij wouden. Best wel chill toch? Ik loop erheen met Perrie op mijn hielen. Ik zie Harry, Aimée en een vreemde jongen. Ik kijk Harry aan die knikt dat het goed is, waarna ik weer knik naar de bewaker. Hij laat ze binnen maar Perrie stopt ze ineens. "Deze twee wel, maar deze niet." Ik kijk haar aan als ze naar Aimée wijst. "Pez, komop." "Nee Zayn, ik wil haar niet. Kijk wat ze aanheeft!" Ik kijk van Perrie naar Aimée en zie dat ze dezelfde jurk dragen. Een lach verlaat mijn mond wat me een stomp van Perrie oplevert. Ik zucht zacht. "Laat haar gewoon binnen, ze hoort bij ons." "Laat maar Zayn." Ik zie hoe Aimée haar jas weer pakt en voordat ik het weet is ze uit mijn zicht. Perrie grijnst en trekt me weer mee op de dansvloer. Als ik nu achter haar aanga valt het op, maar als ik niks doe ben ik een lul. Ik loop naar Harry die met de onbekende jongen aan het praten is. "Hey heb jij Mée gezien?" Vraagt Harry. Ik knik. "Kom." Allebei lopen ze met me mee naar buiten. "Perrie wou d'r niet binnenlaten dus is ze weggegaan." Harry en de onbekende jongen zijn binnen een mum van tijd vertrokken. Waarschijnlijk gaan zoeken. Ik zucht zacht en loop weer richting de vip-ruimte maar dan valt mijn oog op het bruinharige meisje.


reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofsdtuk


Reacties:

1 2

1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 11 juni 2014 - 14:33:
Aimée?! Oeeh, zo spannend, snel verder! X


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 11 juni 2014 - 10:51:
Spannend !!


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 10 juni 2014 - 23:29:
Wedden dat het Aimee is!!!
oh die f*cking B*TCH!!!!!
Sorry ik heb helemaal niets tegen Perrie maar in dit verhaal is ze gewoon zo gemeen!!
maar het blijft een super fantastisch leuk verhaal!!!!! xxxxxxxx


x1Dx
x1Dx zei op 10 juni 2014 - 22:54:
Is het Aimée??
Ben benieuwd
Melding!! X


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 10 juni 2014 - 22:27:
Spannend