Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » The girl between two rivals » Scared like death

The girl between two rivals

16 mei 2009 - 22:48

346

0

288



Scared like death

next one Enjoy&Leave a reaction (:

Hij keek je lichtelijk geïrriteerd aan.Maak je geen zorgen,er is hier niks en als er wel iets is dan bescherm ik je er wel tegen !zei hij tegen je.Je keek hem aan met een engelengezichtje en je liet z’n hand los.Je hoorde nog steeds allemaal geluiden en je was nog steeds bang,maar je had jezelf een beetje vermand anders dacht Kaiba dat je een bangerik was.Je liep een stukje van hem af.Ineens werd je bij je enkel vast gepakt ,je schreeuwde alle longen uit je lijf en de tranen liepen over je wang KAIBA ,HELPriep je heel hard.hij draaide zich vlug om en rende op je af ,hij pakte je hand vast en trok je omhoog,wie of wat je ook naar beneden wilde trekken,is nu weg want jullie hoorde niks meer.Je stond tegen hem aan te huilen en hij had z’n armen om je heen geslagen.Hij woelde met z’n hand door je haar en zei Shhht,rustig maar het is weg ik ben bij je.Je werd al wat rustiger door kaiba’s stem.Je drukte je hoofd tegen z’n borstkast en je voelde z’n lichaam tegen het jouwe aankomen,waardoor je kalm werdt.je hees je hoofd op en keek hem diep aan in z’n ogen.Het gaat wel weer dankje KaibaZei je heel dankbaar tegen hem.Je zou hetzelfde voor mij hebben gedaan,en mensen die ik mag mogen Seto tegen me zeggen,dus noem me maar Seto Zei hij tegen je.Je liet je hand afdwalen naar de zijne en pakte z’n hand vast.Dat mag toch wel ?vroeg je hem op een bange toon. Ja , je doet maarzei hij tegen je .Jullie liepen verder en kwamen eindelijk uit het bos.Je stond net 3 stappen buiten het bos ,toen er ineens 1 meisje bovenop je sprong.Je gilde heel hard omdat je niet wist wie het was maar toen je beter keek zag je shizuka. Ze keek je lachend aan en je bloed begon te koken. WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN IK KREEG EEN FACKING HARTAANVALschreeuwde je geïrriteerd nar haar.Ze stapte van je af en hielp je rechtop.Sorry,flip niet zo manzei ze tegen je .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.