Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 15

Obsessed - One Direction

11 juni 2014 - 13:26

497

7

473



Obsession 15

15. Aimée A. Moon

21:06, bar in de club.

Ik zit aan de bar en drink van mijn breezer. Na een paar minuten zie ik Zayn naast me zitten. Ik zucht en maak aanstalten om weer op te staan, als hij me tegenhoud door zijn hand op mijn been te leggen. "Het spijt me, van Perrie." Ik haal mijn schouders op. "Kan jij toch niks aan doen." Schreeuw ik boven de muziek uit. "Waar zijn Harry en James? Ik wil naar huis." "Die zijn jou aan het zoeken." Ik spring van mijn barkruk af en loop zo snel mogelijk naar de uitgang. Al snel sta ik buiten. Ik voel een hand op mijn schouder en draai me vlug om. Zayn. "Wat moe-" Mijn zin word verstoord doordat Zayn zijn mond ruw op de mijne drukt. Mijn ogen schieten open en uit reflex sla ik hem hard op zijn wang. "WHAT THE FUCK IS ER MIS MET JOU?!" Ik gris mijn jas uit zijn handen en maak mijn weg naar huis terwijl ik James bel.
"God Aimée waar zit je? We hebben je overal gezocht en we hebben je ook tig keer gebeld!"
"Sorry, ik ben nu onderweg naar huis. Ik vertel later wel wat er is gebeurd."
"Ehm oke. Is het goed als ik Harry meeneem?"
"Ja natuurlijk. Hij kan blijven slapen. Tot zo."


Harry E. Styles

21:28, Aimée & James' appartement

Ik luister naar hoe Aimée verteld over haar zoen met Zayn. Ze mag hem dan wel geslagen hebben, toch deed het pijn. Niet van Aimée, maar van Zayn. Hij weet dat ik haar leuk vind, maar toch zoent hij haar! Terwijl hij een vriendin heeft?! Eigenlijk wil ik Perrie alles vertellen. Over dat Zayn en Aimée het gedaan hebben toen ze weg was. Perrie is ook niet de leukste. Ze mag Aimée totaal niet en die actie van vanavond was gewoon lullig. Tegen ons had ze gezegd dat Aimée bij Liam en Sophia stond.

"Harry, blijf je slapen?" Aimée verschijnt in mijn gezichtsveld in een groot shirt dat tot het midden van haar bovenbenen valt. Haar haar zit in een slordige knot en haar makeup is verwijderd van haar gezicht. Ook lijkt ze een stuk kleiner door de hakken die ze normaal altijd aanheeft. Ik glimlach en knik. Ik sta op en loop achter haar aan naar haar slaapkamer als ik James een goede nachtrust heb toegewenst. Ik kijk naar hoe ze zich in de dekens nesteld. Ze is zoveel mooier nu. Niet dat ik haar in een jurk niet aantrekkelijk vind, maar ik heb het gevoel alsof ze zich openstelt? Ik bedoel, meisjes vertonen zich niet zo bij elke jongen. Als ik mijn shirt en broek heb uitgedaan, ga ik naast haar liggen in mijn boxer. Ik knip het licht uit en sla mijn armen om haar middel. "Goodnight, beautiful.

--

hihi ik heb vooruit geschreven tot hoofdstuk 23 en hoofdstuk 23 is zo leuk ik kan niet wachten tot jullie het lezen (:

reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofdstuk


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 13 juni 2014 - 7:22:
Uhu zayn is niet zo goed bezig....
Pfff jongens..


Anne
Anne zei op 11 juni 2014 - 18:39:
Leeeuuukk!!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 11 juni 2014 - 17:27:
Kei leuk!


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 11 juni 2014 - 16:34:
Dit is zoals gewoonlijk SUPER AWESOME !!!!!!! xxxxx


x1Dx
x1Dx zei op 11 juni 2014 - 16:32:
Ooh nu wil je hoofdstuk 23 echt lezen!!!!!
Leuk hoofdstuk!!!
Melding!!! xxx