Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Yu-Gi-Oh! » The girl between two rivals » The duel Seto vs Pegasus

The girl between two rivals

16 mei 2009 - 22:49

394

2

329



The duel Seto vs Pegasus

Next one Enjoy&leave a Reaction

Brooke POV:
ik ga nu pegasus uitdagen tot een duel zodat hij m’n broertje laat gaan zei Seto voordat hij wegliep.Wacht Seto,wij gaan met je mee zei je terwijl jullie hem na rende. Jullie liepen het kasteel binnen Seto liep op pegasus af en jullie gingen ergens anders staan zodat jullie het duel konden bekijken.toen jullie daarnaatoe liepen zag je mensen staan,je keek wat beter en zag dat het Yugi was.je rende op hem af en omhelsde hem.Yugi,ik heb je eindelijk gevondenzei je blij tegen hem.Ik was ongerust over je,verdwijn aub nooit meer zomaar ik dacht dat pegasus jou ook gevangen had . zei hij met een geruste glimlach.Nee, en trouwens ik was bij Seto hij heeft me va neen of ander wezen gered.Joey en de rest keken je bezorgt aan en Joey voelde aan je hoofd.Voel je je wel goed ?ben je ziek ?Hallucineer je ?vroeg joey verontwaardigd aan je.Je keek hem geïrriteerd aan en sloeg z’n hand weg.nee ik ben niet ziek Wheelerzei je tegen hem.Nee,Wheeler ik heb haar echt gered ,ze is tenminste niet zo’n 3de ranks persoontje zoals jij.Hoorde je van beneden komen en aan de stem hoorde je dat het Seto was.

Shizuka pov ;
Je zag joey ,en de andere je liep op hem af en gaf hem een box.Hé,Wheeler !hoe staat het met de duels ?vroeg je hem. Goed ik mag naar de finalesantwoordde hij blij.je keek hem grijnzend aan en ging naast Brooke staan terwijl je vanuit je ooghoeken naar bakura keek.Brooke zag blijkbaar dat je naar hem keek want ze wiebelde op een enge manier met haar wenkbrouwen naar je.Brooke kappenzei je geérgerd tegen haar.Ze stope ermee en keek naar het duel of nouja vooral naar kaiba.Volgens mij,heeft ze een chrush op hem.Whaha,maar het probleem is dat kaiba volgensmij geen tijd heeft voor liefde al hij ee nbedrijf heeft te runnen.Nou ik hou me er ook niet mee bezig ik hou me met bakura bezig,hijs zo schattig en las hij zo'n hoe zeg je dat .Indentiteits swith heeft is hij vet sexy ,die evil stem en al dat gezwets over milenium items ,het is gewoon vet sexy dan.Een half uur later is het duel afgelopen en heeft seto verloren,en pegasus heeft ook zijn ziel.Je zag gewoon dat brooke kwaad werd.Je vond het grappig als ze kwaad werd, maar nu vind ik het best zielig voor haar en seto !


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 21 sep 2011 - 23:48:
Goed verhaal, snel verder...
Krijg ik een berichtje in mijn GB als er een nieuw hoofdstuk is?
Snel verder...

Gr. Iloveanime


bonita105
bonita105 zei op 26 feb 2011 - 16:07:
verder en meld het in mijn gb als je verder bent