Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 17

Obsessed - One Direction

12 juni 2014 - 16:01

608

6

409



Obsession 17

Zayn J. Malik

10:48, studio in Derby

Met Perrie op mijn schoot zit ik op een bank in de studio. De jongens, Aimée en Sophia zitten om ons heen. Aimée en Sophia blijken elkaar gevonden te hebben, want die twee zijn niet uit elkaar te krijgen. Opzich is het leuk om te zien hoe de vriendinnen van de jongens goed met elkaar om kunnen gaan, alleen vind ik het sneu voor Perrie omdat ze er buiten valt. Alhoewel ze het helemaal aan zichzelf te danken heeft.
Al snel staat onze manager voor onze neus en lopen we achter hem aan om de volgende song voor ons album op te nemen. We laten de drie meisjes achter en gaan weer aan het werk.


Aimée A. Moon

Samen met Sophia praat ik over vanalles en nog wat. Ze is een ontzettend leuke meid en ze past goed bij Liam. Ik had haar verteld over de date van Harry en mij gisteren. Ze had het 'jonge liefde' genoemd. Ook al is ze met haar 21 jaar maar twee jaar ouder. Ook had ik haar verteld over Zayn. Het is fijn om een keer bij een meisje je hart te luchten. Ik woon natuurlijk met James en hij is dan wel mijn beste vriend, maar soms heb je gewoon de behoefte om met een meisje over je problemen te praten.
In tegenstelling tot mij en Sophia, zit Perrie er wat alleen bij. Ze kijkt ons de hele tijd boos aan wat mij mateloos irriteert. Sophia had er al wat van gezegd, maar er is niks veranderd. "Aimée zijn jij en Harry eigenlijk al officieel?" Ik kijk Perrie aan die mij nep-geintresseerd aankijkt. "Ehm nee. Daar is het nog wat te vroeg voor. Hoezo?" "Nou het lijkt erop alsof je je zinnen op Zayn hebt gezet." Boos sta ik op. "Nu word ie helemaal mooi! IK mijn zinnen op ZAYN gezet?! HIJ is degene die vreemd is gegaan door met mij naar bed te gaan toen jij bij x-factor was. HIJ is degene die heeft gesmeekt om niks tegen jou te zeggen en om vervolgens mij daarna doodleuk te zoenen en proberen Harry en mij uit elkaar te houden. Nou mag jij me vertellen wie zijn zinnen nou op wie heeft gezet." Meteen heb ik spijt van mijn uitbarsting als ik Perrie in tranen zie. Hard bijt ik op mijn lip waara ik naar haar toeloop. "Perrie, ik-" "Ik denk dat je al genoeg hebt gedaan Mée." Ik krijg kippenvel bij het horen van Zayn's stem. Snel sta ik op en draai ik me om. Zayn kijkt me met een verdrietige blik aan. "Zayn het spij-" "Ik verdiende het. Zeker na gisteren." Verbaasd kijk ik hem aan. Die had ik niet verwacht. Ik loop naar Harry toe die mij dicht tegen zich aantrekt. De rest van de jongens zijn verbaasd, het is van hun gezicht af te lezen. Ze wisten van onze nacht samen, maar niet dat Zayn me heeft gezoend.

Het is een paar minuten stil geweest sinds Zayn Perrie had meegenomen naar de toiletten. Ineens staat Harry op. "Oke genoeg van dit awkward gedoe. Ik vind dat Aimée het juiste gedaan heeft. Misschien niet op het goede moment, maar toch, Perrie moest het weten en Zayn zou het toch nooit vertellen." Een glimlach siert mijn mond. "Mee eens!" Roept Sophia meteen. Ik lach zacht als de andere jongens ook instemmen. Ik trek Harry terug op de bank en sla mijn armen om hem heen en sluit mijn ogen genietend. Harry strijkt door mijn haar en brengt zijn mond naar mijn oor. "Ik hou van je, kleintje."


reactie = melding
geen reactie = geen meldinng
5 reacties = nieuw hoofdstuk !


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 12 juni 2014 - 23:09:
Leuk!


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 12 juni 2014 - 19:10:
aaaaaaaaahhh zooo cute 'kleintje' hahaaaha snel verder !!!! xxxxxxxx


x1Dx
x1Dx zei op 12 juni 2014 - 17:54:
Heel leuk!
Ben benieuwd hoe het verder gaat!!
Melding! Xx


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 12 juni 2014 - 16:35:
Aahh, super! Ben benieuwd of Perrie, Zayn gaat vergeven. (ik denk het niet!)
Snel verder, X!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 12 juni 2014 - 16:10:
Hahahaha kleintjee hahahahhaa c: