Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 18

Obsessed - One Direction

13 juni 2014 - 15:01

525

6

474



Obsession 18

Zayn J. Malik

3 dagen later, 10:18, hotel

Ik zit met Aimée, Sophia en de jongens te ontbijten in het hotel. Nadat Aimée Perrie alles had verteld, had Perrie het uitgemaakt. Ik heb een kamer geboekt op dezelfde verdieping als de andere jongens. De volgende dag had ik Aimée al vergeven. Het liep sowieso al niet zo lekker tussen mij en Perrie. Eigenlijk zat ik gewoon te wachten op het moment dat het over zou zijn. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik Aimée probeer uit mijn hoofd te halen. Ik begon duidelijk voor haar te vallen en ik wil niet dat het zo ver komt. Het kan niet eens, Harry heeft haar. Ja, dat lees je goed. Sinds eergisteren zijn ze officieel een stel. Het was een shock voor me, ookal had ik had kunnen zien aankomen. Ohja, James, de huisgenoot van Aimée is een vriend van ons gaan worden. Hij is precies hetzelfde als Aimée alleen dan de mannelijke versie. Aimée had hem weggestuurd omdat ze een meidenavond had in hun appartement met Sophia, Eleanor en haar zus, Louise die haar jongere zusje kwam bezoeken. Eleanor had net zoals Aimée vakantie en kwam Louis dus bezoeken. James kwam die avond naar Harry en Niall en met z'n 6en hebben we het gezellig gehad met bier en actiefilms.


Aimée A. Moon

Ik neem de laatste hap van mijn broodje. Ik zou vandaag gaan shoppen met Liam, Harry en Sophia en Niall, Louis en Eleanor zouden naar de voetbalwedstrijd van Derby gaan, waar ze om gewed hadden. "Ik moet nog even mijn tas halen en dan ben ik klaar. Liam Harry en ik knikken waarna Sophia naar boven verdwijnt. Ik drink mijn verse jus 'd orange op en loop met Harry alvast naar mijn auto. Liam zou rijden, dus gaan wij achterin zitten. "Mée, ga alsjeblieft niet moeilijk doen over geld ofzo oke? Ik heb genoeg en ik wil het uitgeven aan jou." Ik lach zacht en knik. "Beloofd. Maar ik ga niet iets kopen wat ik niet leuk vind." Harry knikt op zijn beurt en slaat zijn arm om me heen. Ik leun tegen zijn schouder aan en op dat moment komen Sophia en Liam onze kant op gelopen.

11;01, stad Derby

"Zullen we afspreken om 5 uur bij de la place?" stelt Sohia voor. "Is goed, dan zien we jullie dan." Liam en Sophia gaan hun eigen weg en Harry haakt zijn arm door de mijne, om me daarna mee te trekken naar de winkel. "Victoria's secret. Serieus Harry?" Hij lacht en knikt. "Hier." Hij pakt zijn portomonee en duwt hem in mijn handen. "En je komt die winkel niet uit voordat je iets hebt gekocht voor vanavond." Fluistert hij in mijn oor. Ik lach en geef hem een speels duwtje waarna ik de winkel binnenstap.

Als ik eindelijk met het setje in een tas weer naar buiten loop zie ik Harry een handtekening uitdelen aan een fan. Ik wacht geduldig tot hij klaar is waarna ik zijn portomonee teruggeef en we onze shoppingtrip vervolgen.

--

Hij is wat kort, maar bij 5 reacties activeer ik er vanavond nog 1 !

reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofdstuk


Reacties:

1 2

1DLoversXx
1DLoversXx zei op 14 juni 2014 - 0:37:
Leeeuuuk!!! kan niet wachten tot er iets gebeurt tussen Zayn en Aimee!!! xxxxxx
Ps. Sorry voor late reactie xxxx


Anne
Anne zei op 13 juni 2014 - 19:14:
Haha leuk! Verder!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 13 juni 2014 - 18:10:
Hahahaha dat setje
XXx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 13 juni 2014 - 15:54:
Super !!


x1Dx
x1Dx zei op 13 juni 2014 - 15:43:
Heel leuk! Ook fijn dat er geen ruzie is tussen Zayn en Aimée!
Melding! xxx