Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Hobbit » The beast in the mountain » De berg

The beast in the mountain

13 juni 2014 - 16:35

540

0

264



De berg

Ze lopen tot het eind van de stromende rivier en gaan daar weer effe alles bij vullen voor als er nog wat nodig was, ze maken alles vol en lopen verder aan het eind is een waterval vanwaar je een berg kan zien, en niet zomaar een berg, het is erebor! Schreeuwt thorin. Iedereen is blij tot ze beseffen dat ze ook naar beneden moeten bij de waterval dus ze pakken touwen en maken die vast aan grote stenen. Ze pakken allen een touw en begint naar beneden te lopen. de touwen zijn special ze komen uit het elfenrijk. Eenmaal beneden beginnen ze te roepen dat het ze gelukt is ze zijn aangekomen bij erebor, nou dichtbij. Ze lopen door het laatste stukje bos en komen dan bij het dorp voor erebor ze zien de x-boog op het kerk dak staan. Ze lopen door het dorp en dan naar het grote beeld voor erebor ze zoeken de trap naar boven en vinden het snel. Ze lopen naar de muur en daar is niks andere kant ook niet tot de zon ondergaat zijn ze aan het zoeken en dan geven ze het op tot de maan opkomt en naar het gat wijst waar de sleutel in moet. Ze stoppen de sleutel in het gat en de deur gaat open. thorin laat Bilbo zien waar hij heen moet en gaat dan weer weg, Bilbo loopt door tot hij bij het goud komt. Dan zoekt hij het kristal, hij kijkt om en ziet helemaal geen draak. Hij loopt verder en zoekt weer naar het kristal. Tot hij op de helft is en nog steeds geen draak ziet. Bilbo begint zich zorgen te maken over waar de draak wassen dan begint hij te denken over de grote berg van goud en begint te lopen, weg van de berg met goud. Hij probeert zelfs te rennen im daar weg te komen maar dat was het. Smaug hoorde het en wordt wakker onder de berg goud vandaan. Bilbo deed snel de ring om zodat smaug hem niet kon zien. Bilbo liep verder van smaug weg, maar het had geen zin want smaug kon Bilbo gewoon ruiken. De dwergen vragen zich af waar Bilbo blijft tot ze enorme dreunen horen, ze dachten: f**k dat zijn voetstappen en niet van Bilbo. De dwergen lopen naar binnen maar dan op een verdere afstand om te kijken dan ruikt smaug ook nog dwergen dus slaat hij op hol en begint hij vuur te spuwen naar de dwergen. Ze rennen weg naar de kleine gangen en blijven rennen, smaug kan er niet in maar kan het wel onder vuur zetten. Ze rennen naar de wapen kamer waar Bilbo bij hun komt. De dwergen waren verbaast dat hij nog leefde. Ze renden verder maar smaug versperden de weg. Ze rende terug naar de kleine gangen en gingen deze keer naar de brug die hun naar de ovens leid. Ze rennen over de brug tot op het laatst smaug van achtere komt en vuur op hun afschiet ze ontwijken het en rennen verder tot bij een heel grote muur en schuilen er achter ze lopen nog een stuk verder en dan komen ze bij de ovens uit en daar weten ze wel wat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.