Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » paranormal? or just stupid? » a curse?

paranormal? or just stupid?

13 juni 2014 - 20:08

1010

3

185



a curse?

HEEEY!! er komen special guests in het verhaal :) Plus ik ga het vanaf nu een beetje op het spel corpse party inspireren, want daar had ik laatst veel inspiratie voor, Hope you like it :) Niall POV:

Louis verbrak als eerste de eeuwigdurende stilte. ‘Guys, hoorden jullie dat ook?’ Zei hij verschrikt. Liam en ik knikte, alsof we bang waren dat iets ons zou aanvallen als we antwoord zouden geven. ‘Misschien is het handig om Harry en Zayn te gaan halen.’ Stelde Liam voor. Louis stak zijn duim op als teken dat hij het ermee eens was. En ik? Ik moest ze achterna lopen, aangezien ik het niet heel fijn zou vinden om in dit horrorhuis ergens alleen achter zou moeten blijven. ‘Trouwens.’ Begon ik. ‘Wanneer komen de boys van 5SOS, want misschien is het handig dat iemand ze waarschuwt dat ze niet moeten komen.’ Louis pakte zijn Iphone uit zijn broekzak. ‘Hé, geen bereik!’ Liam en ik keken elkaar aan. ‘Well that sucks.’ Zei ik. ‘en nu?’ Ik keek de jongens vragend, en ook een beetje bang, aan. Wat nu? Ik bedoel hun zijn nog jong, het zou triest zijn als ze hier zouden sterven, of nog erger als ze hier vermoord zouden worden. ‘Laten we eerst Harry en Zayn wakker gaan maken, en dan kijken we verder.’ Zei Liam. Terwijl we verder de trap opliepen.

‘HARRY, ZAYN GET UP YOU LAZY ASSES!’ Schreeuwde Louis door de kamer. De twee jongens schoten van schrik overeind, en keken Louis aan met een ik-ga-je-vermoorden blik. ‘Louis ik vind je heel erg aardig, maar kun je de volgende keer rekening houden met onze trommelvliezen?’ Zei Harry geïrriteerd. ‘Had je maar eerder op moeten staan, trouwens we verwachten jullie over vijf minuten beneden, we moeten wat bespreken.’ Zayn rolde met zijn ogen en liet zich terug vallen in zijn kussen. ‘En ben je er niet, dan moet je het hele huis zelf schoonmaken, zonder hulp.’ Voegde Liam eraan toe.

Een paar minuten later zat iedereen beneden in de woonkamer aan de grote tafel. ‘Dus, als ik het goed begrijp hebben jullie een schreeuw gehoord, een briefje gevonden, en iemand horen fluisteren.’ Zei Zayn. Niall, Louis en Liam knikte. ‘En jullie verwachtten Luke, Michael, Calum en Ashton over een paar minuten maar jullie kunnen ze niet waarschuwen omdat niemand hier bereik heeft?’ Voegde Harry eraan toe. De drie jongens knikten weer. ‘We’re fucked.’ Zei Harry. Net op dat moment ging de deurbel. ‘Binnenlaten of negeren en ze sparen?’ Vroeg Niall. De vier jongens haalden hun schouders op en wachtten af. ‘Guys c’mon we weten dat jullie er zijn.’ Riep Michael. Louis en Zayn stonden op om de deur in de hal open te maken. Even later kwamen er vier Aussies aan tafel zitten. ‘Oh ja ik moet jullie iets vertellen.’ Begon Ashton. ‘Ik heb dit laatst gevonden op een site en ik wil het uitproberen.’ ‘Heb je het weer of die spirituele shit, ik heb je gezegd Ash dat is onzin!’ Zei Calum en hij rolde met zijn ogen. ‘Hey, laat me het uitproberen, oké?’ Zei de bruinharige jongen een beetje geïrriteerd. ‘Ik was dus laatst heel verveeld en ben op random sites gaan surfen, en toen heb ik dit gevonden.’ Ging hij snel verder. ‘Het heet ‘Sachiko ever after’.’ De acht jongens keken elkaar verveeld aan. ‘Waarom heb je die papieren poppetjes?’ Vroeg Liam. Ashton negeerde de vraag en ging verder. ‘Als het goed gaat zullen we samen zijn voor altijd!’ Zei Ashton enthousiast. Hij was misschien wel de enige enthousiaste, de rest keek hem raar aan of keek verveeld naar iemand anders. ‘Nou ja omdat we meestal ver weg van elkaar zijn, snap je?’ Ging hij verder. Hij leek zich een beetje te schamen, aangezien hij knal rode wangen had en een beetje ongemakkelijk praatte. ‘Mij lijkt het wel awesome.’ Zei ik om hem een beetje te kalmeren. ‘En hij heeft inderdaad gelijk we zijn vaak ver weg van elkaar, en we zien elkaar meestal alleen maar als we samen op tour zijn.’ Ging ik verder. De acht andere jongens stemde in. ‘Maar ik weet zeker dat het NIET gaat werken.’ Zei Calum. ‘Hoe werkt het?’ Vroeg Harry, zijn stem klonk ligt opgewonden. ‘Nou kijk.’ Zei Ashton. ‘Je legt een van deze in het midden.’ Zei hij toen hij een papieren poppetje in het midden van de tafel legde. ‘En dan zeg je in je hoofd ‘Sachiko we beg of you’, Negen keer achter elkaar.’ Ging hij verder. ‘Oh ja en je moet niet halverwege stoppen.’ Voegde hij eraan toe. ‘Ik vind dit geen goed idee.’ Zei Zayn, Het leek alsof er angst in zijn stem zat, maar het was moeilijk dat eruit te halen, omdat hij verder heel nuchter bleef. ‘Ach wat kan er gebeuren!’ Riep Michael. ‘Het is iets idioots van internet, het werkt waarschijnlijk toch niet.’ Zei de groenharige jongen. ‘Je kunt het toch proberen?’ Zei Ashton. ‘Als het niet werkt zien we het vanzelf!’ ‘Dus… zullen we beginnen, dan zijn we er vanaf.’ Zei de blonde jongen met de lippiercing. Iedereen stemde in. ‘Oké negen keer ‘Sachiko we beg of you’ en… begin!’ Zei Ashton. Een tijdje bleef het stil. ‘Is iedereen klaar?’ Zei hij. ‘Dan moet nu iedereen het poppetje vasthouden, maakt niet uit waar!’ Zei Ashton. ‘Zolang het maar niet daar is.’ Hij keek met een waarschuwende blik richting Calum die het kruis grinnikend vast hield. ‘Oh.. ehm.. sorry.’ Zei hij terwijl hij snel een ander deel van het poppetje pakte. ‘Houdt het poppetje heel stevig vast, en laat het niet los, we gaan hem in negen stukken scheuren.’ ‘oké, één, twee, drie.. en.. scheur!’ Het geluid van papier dat wordt verscheurd vulde de ruimte. ‘Heeft iedereen een stuk?’ De acht anderen knikten. ‘Mooi zo, zorg ervoor dat je het veilig houdt en niet kwijtraakt.’ Ineens ging het licht uit het niets uit. ‘ASHTON WAT HEB JE GEDAAN!’ Riep Luke in paniek. ‘WEET IK VEEL DIT STOND ER NIET BIJ!’ Antwoordde hij in paniek. Het werd nog erger toen de grond uit het niets begon te schudden. ‘JONGENS WHAT THE FUCK IS HIER AAN DE HAND?!’ Riep Liam in paniek. ‘IK VOEL DE GROND NIET MEER!’ Riepen Harry en Zayn tegelijk. Iedereen begin doorelkaar te roepen, tot op gegeven moment alles zwart was.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 14 juni 2014 - 22:33:
WTF IS HAPPENING, IM SCARED OMGR


lilovelou
lilovelou zei op 14 juni 2014 - 17:30:
I KNOW WHATS HAPPENING BUT I DONT LIKE IT! D:
PLEASE SCHRIJF SNEL VERDER!!!
Xxx me


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 13 juni 2014 - 23:07:
OMFGOMFGOMFG WHAT'S HAPPENING