Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ghost all around [Ghost wisper Next generation] » Meet the famalie ×

Ghost all around [Ghost wisper Next generation]

16 mei 2009 - 23:05

177

0

280



Meet the famalie ×

Het is een inleidinkje over de personages!

Linsey

Naam ; Linsey Gordon

Leeftijd;14 jaar

Karakter;Lief,aardig,Bitchy,populair,soms nogal bang,aanstellerig,beetje kak maar toch stoer.

Style;SceneQueenVintage&Chique mix.

Gezin ; Melinda Gordon,& overleden vader Jim.

Verhaaltje;Dit is dan mij Linsey.Ben 14 jaar en zit in de 2de.Ik heb veel vrienden en ben best populair in tegenstelling tot m'n moeder vroeger.Ik heb nóg geen vriendje maar dat komt nog wel.Ik ben er 2jaar geleden achter gekomen dat ik geesten kon zien.Ik vind het best eng en heb er veel moeite mee.Soms kijken mensen me eng aan omdat ik ineens schrik ofzo.Maar omdat ik bij de popu's hoor durft niemandt iets te zeggen.Ik zit in het cheerteam op school en ik ben de aanvoerder.Ik doe ook nog aan paardrijden,heb m'n eigen paard Chanel.Egt een schatje,een mooie witte arabier.Wat m'n hobby's verder zijn ?Ik winkel graag online,maar ook inde stad.Maar in onze stad kun je niet zo goed winkelen.Plus ik zie veel geesten als ik in de stad ben !




Melinda

naam; Melinda gordon
Beroep :Is eigenaar van een antiek winkel
Familie:Beth Gordon (moeder)
Paul Eastman (biologische vader, overleden)
Mary Ann (oma)
Linsey gordon (dochter )
Echtgenoot ; Jim Clancy (Echtgenoot; overleden)
Kinderen : Linsey.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.