Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 19

Obsessed - One Direction

15 juni 2014 - 14:02

575

7

445



Obsession 19

Aimée A. Moon

Met mijn rechterhand in die van Harry en in mijn linkerhand 2 tassen lopen we richting de la place. Het is kwart voor 5 en Liam en Sophia zullen zo ook wel deze kant op komen. Harry draagt drie tassen in zijn rechterhand, twee van hem en een van mij. Naast het lingeriesetje heb ik nog vier setjes gekocht. Toch voel ik me niet op mijn gemak. Harry heeft me uitgenodigd om zijn ouders te ontmoeten. We zijn nu pas twee dagen officieel een stel, en gaan ongeveer twee weken met elkaar. Ik weet dat het pas kan als Harry een break heeft van tour, en het zal dus de komende twee maanden niet gebeuren, maar toch ben ik er nu al zeuwachtig over. Plus, vandaag was de eerste keer dat Harry en ik in het 'openbaar' op date zijn gegaan. Hier kunnen fotografen rustig hun werk doen. Straks ziet zijn moeder de foto's en denkt ze dat ik alleen met hem ga vanwege zijn geld? Ik probeer het van me af te zetten als ik zie dat Sophia en Liam al aan een tafeltje zitten. Ik zie dat Sophia ook een Victoria's secret tas heeft en hierom kan ik een lach niet inhouden. Al snel heeft ze door waar ik om lach en kan zij zich ook niet meer inhouden.

Harry E. Styles

Al net zo verbaasd als Liam kijk ik naar het tweetal wat bezig is met meidengebaren. "Ja- en JA! Jij ook?!" "Ja ik ook en die-!" "Nee die andere!" "Ohohoh die van?" "Ja die ja!" Wazig kijk ik Aimée aan. Ze was al stil sinds ik het onderwerp 'ouder' naar voren bracht, en nu ze met Sophia is - is ze meteen weer vrolijk. Ze heeft me nog steeds niet verteld waarom ze geen contact heeft met de hare, en ergens stoort het me wel. Het lijkt erop alsof ze me niet vertrouwd.
Ik wacht tot ze zijn uitgekletst en pak Aimée haar hand vast. "Zullen we ergens anders gaan zitten?" Ze kijkt me even vragend aan maar knikt al snel als ze mijn blik ziet. "Ja sure." We staan op en lopen naar een ander tafeltje. "Haz, wat is er?" Ik ga naast haar zitten en zucht zacht. "Het is gewoon, je was de hele tijd zo stil en toen je met Sophia was - was je ineens weer vrolijk. Alsof je het met haar veel leuker hebt dan met mij. Ik durf te wedden dat je haar wel hebt verteld over je ouders. Je vertrouwt me gewoon niet. Ik vind het geen probleem dat je vriendinnen maakt, maar ik ben er ook nog." "Nou het spijt me dat ik nooit echt vriendinnen heb gehad. Ik had nooit meisjes om me heen, mijn zus verhuisde naar Griekenland toen ik twaalf was. Ik heb de afgelopen dagen 24 uur per dag met jou doorgebracht en heb zelfs mijn wekelijkse filmavond met James afgezegd. En mijn ouders-" Ik zie hoe ze slikt en opstaat. "Mée.." "Nee. Laat me met rust. En breng alles maar terug." Zegt ze terwijl ze de tassen met kleding op mijn schoot gooit. Voordat ik ook maar iets kan doen heeft ze de la place verlaten.

---

Heeeey, sorry dat het zo lang duurde !
Ik ben ontzettend druk met school en ik was gewoon vergeten om te activeren !
sorry

(WIE HEEFT NED-SPANJE GEZIEN WAT EEN WEDSTRIJD HOLY F)

reactie = melding
geen reactie = geen melding
5 reacties = nieuw hoofdstuk


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 17 juni 2014 - 16:52:
Jaaaaa voetbal is niet mijn ding maar dit was fantastisch whahaha

Oei, ruzie... Ik denk dat mée's ouders overleden zijn toen ze nog jong was en dat ze ze nooit heeft gekend... Dat zou wel heel sneu zijn : '(

Ik won vandaag chocola met bio!! Whahaha likeeee


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 15 juni 2014 - 18:13:
WUUUUUTTT Hazz, ga dr achternaa! :'(


x1Dx
x1Dx zei op 15 juni 2014 - 17:27:
Heel leuk hoofdstukje!
Jha Nederland gewonnen!!!!
Snel verder x


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 15 juni 2014 - 16:46:
O.ooww..
hopelijk is dit een korte ruzie! Snel verder,x!


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 15 juni 2014 - 16:36:
Super leuk!! ik hoop dat er vandaag nog een stukje komt xxxxxxx