Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ghost all around [Ghost wisper Next generation] » Is this gonnabe my death ?

Ghost all around [Ghost wisper Next generation]

16 mei 2009 - 23:06

429

2

263



Is this gonnabe my death ?

Het 1ste deel Enjoy & leave a reaction!

'Kunnen we niet Bring it on ofzo kijken ?Ik haat horrorfilms'Zeg ik tegen mijn beste vriendin Kate.Komop Lins , zo eng is The ring nu ook weer niet ! en je kunt dan lekker tegen marek aankruipen!.Omg komt Marek ook?En dat vertelt ze me nu pas ?Ik vind hem zó leuk,hijs hot cute en heeft een accent !Ineens gaat de bel,kate loopt naar de deur om open te maken en ik ren snel naar haar badkamer om m'n make-up te checken.Ik kijk in de spiegel en ik zie mijn gezicht,helemaal verbrand.Wat is dit ?Ik slaak een gilletje en struikel achterover op de grond.Wat gaat er gebeuren met me ?Was dat een geest ? Denk ik bij mezelf.Ik blij even in shock zitten als kate de badkamer in komt gerend met Marek,Leon en Melanie.Wat is er ?vraagt kate. Uhm ik schrok ,en viel achterover.Zeg ik ongeloofwaardig.Marek loopt naar me toe en helpt me rechtop. Gaan we nu nog film kijken ? Vraagt leon.Kate geeft hem een zachte klap op z'n schouder en loopt terug naar de woonkamer.Als we allemaal op de bank zitten start Kate de film.Ik vind hem nu al éng !Ik kruip lekker dicht tegen marek aan.Ik word nogal moe.Ineens sta ik midden op een weg en er komt een auto op me af gereden met volle snelheid.Ik spring maar net aan de kant.En de auto vliegt in de fik ik zie er gillen een moeder ,een tienermeisje en een man uitrennen.'Help me 'Gilt het meisje.Ik ren ernaartoe en probeer het vuur te doven maar het lukt niet,en het meisje sterft.Ineens wordt ik wakker en zie ik iedereen bezorgt naar me kijken.Ik voel aan m'n voorhoofdt en ik zweet helemaal.Blijkbaar had ik een nachtmerrie en had Marek me wakkergemaakt want ik lag in z'n armen. Gaat het wel met je ? Vroeg hij. Uuh, ja ik denk dat ik een nachtmerrie had ofzo !Zeg ik tegen hem terwijl ik in z'n mooie doonkerbruine ogen kijk.Ik breng je wel naar huis [i] zegt hij tegen me.Ik knik sta op en trek m'n jas aan.We lopen samen de deur uit en ik stap achterop z'n scooter.Hij rijdt extra zacht met mij achterop.Onder het rijden zegt hij tegen me [i] Hier pak m'n helm.Ik ben verbaasd maar ik pak toch z'n helm.Hij doet raar ,wat zou er zijn ? Ineens zie ik weer dat meisje langs de weg staan.Ik weet niet wat ze wilt maar ze probert me te waarschuwen .Ik zie het vuur weer om haar heen en ik kijk waar we rijden,dit is dezelfde weg als waar ze is gestorven ! Dus dat betekend dat ...


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 22 mei 2010 - 14:14:
Wow! das gwoon mega spannend!
en the ring is niet echt eng... ( vind ik dan heaa!)
de grudge wel... kheb laatst deel 2 gzien, zelfs voor mijn zus aan! (die is 19 en 6 jaar ouder dan mij! )

maar ik gaa nu snel weer verder lezen..


saram zei op 18 mei 2009 - 15:42:
Waw, spannend...

Ik kijk heel graag naar die tv serrie