Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ghost all around [Ghost wisper Next generation] » Marek ,please don't die !

Ghost all around [Ghost wisper Next generation]

16 mei 2009 - 23:06

559

0

252



Marek ,please don't die !

De 2de ×Enjoyy (:


Dus dat betekent dat , We een ongeluk krijgen !Er moet toch iets zijn dat ik kan doen.Ik snap het marek's remmen doen het niet meer en we gaan steeds sneller.Hij gaf z'n helm om mijn leven te redden en het meisje probeerde me aleenmaar te helpen.Nu begin ik het door te krijgen.Ineens zie ik een grote muur voor ons en marek rijdt er vol op af.'MAREK ,niet doen ' Gil ik.Het lijkt alsof het meisje ,de geest me helpt en me kracht geeft.Ik pak marek bij z'n arm en spring van de rijdende scooter af.We komen gelukkig niet heel hard terecht.Maar marek heeft flink z'n hoofd gestoten en ziet er witjes uit.'Marek ,marek !Hoor je me ? Zeg iets.' Zeg ik in tranen.Dan ontploft de motor die in de scooter zit en zorgt voor een gorte vuurwolk. Ik duik nog net met m'n gezicht weg.Nadat de wolk verdwenen is ga ik weer rechtop zitten , wat nogal pijnlijk aanvoelt aan m'n been.En kijk naar marek .Ineens zie ik dat z'n been in de brand staat en slaak een gil.Ik trk m'n jas uit en doof het vuur.Ik pak in tranen m'n telefoon en bel 112 .Met de Ambulace kan ik u helpen? 'Hoor ik een vrouw zeggen aan de telefoon.'Kom snel naar Green Avanu street ,op het begin ik ben met m'n vriendje verongelukt en hij praat niet meer tegen me en zit er witjes uit zeg ik op een huilende toon. Ik stuur meteen een ambulance,blijf waar je bent. Hoor ik aan de telefoon.Tuurlijk blijf ik waar ik ben ! Wat meot ik anders doen.Ik toets snel het nummer in van melinda en zeg dat ze hiernaartoe moet komen.Ze zegt dat ze er meteen aankomt en ze hangt op.Ik kruip naar marek toe en streel met m'n hand door z'n haar.Marek ,hou vol ga niet dood.Het schiet me ineens te binne dat ik hem aan de telefoon m'n vriendje noemde,dat zou ik wel wille jí¡ ,dat hij m'n vriendje was .Maar dat is nu m'n kleinste zorg.Ineens hoor ik de sirené dichterbij komen ,en binne een paar seconde staat de ambulance voor m'n neus.2 Mannen helpen mij rechtop en zetten me ff in de auto. 'Voel je je licht in je hoofd ?heb je ergens pijn ?Vraagt een man.De 3 andere mannen leggen Marek op een brancard en leggen hem in de ambulance.Ik hoor ze iets zeggen van het is een kritieke toestand,en de tranen lopen over m'n wangen.In de verte zie ik m'n moeder aankomen,ze stopt de auto en komt naar de toegerent. Liney ,gat het wel ? vraagt ze op een bezorgde toon. Ja mama met mij gaat het wel zeg ik half huilend. Ze kan met u mee,maar ze moet morgen even langs komen als ze nog meer last heeft van der beenZegt de man tegen m'n moeder.Hij sluit de deuren en rijdt met een vaart weg.M'n moeder helpt me in de auto en ineens zie ik het meisje weer ,m'n moeder ziet haar ook.'Bedankt voor het waarschuwen'Zeg ik tegen haar .Ze kijk me met een betoverende blik aan en zeiIk zou niks liever doen voor m'n achterkleindochter.Ik zat een in kleine schock en ze verdween ! MAM,was dat m'n overgrootoma ? Vraag ik haar voorzichtig ? Ja liefert,en ze was blijkbaar terug gekomen om jou te redden Antwoordde m'n moeder waarna ze me door m'n haren wreef en terug nar huis reedt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.