Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ghost all around [Ghost wisper Next generation] » Why did he need to die ?

Ghost all around [Ghost wisper Next generation]

16 mei 2009 - 23:08

441

3

284



Why did he need to die ?

3de ×Enjoyy&leave a reaction(:

~ ik schrik s'morgens bezweet wakker,ik kijk om me heen en zie dat ik bij m'n moeder heb geslapen.Linsey is alles oké ? Hoor ik m'n moeder roepen terwijl ze de kamer binnenkomt.In knik naar haar en als ik uit bed wil stappen val ik op de grond en begin ik te huilen door de pijnscheut in m'n been.aauw, mam help me ! Lig ik huilend te gillen.Ze tilt me op en zet me in de auto. Schat,we gaan nu meteen naar het ziekenhuis .Rustig maar alles komt goed ,hou je been maar zo veel mogelijk stilantwoord m'n moeder kalm.We rijden naar het ziekenhuis waar ze foto's van m'n been maken.Het is een wonder dat het bot er niet uit is gekomen nadat je erop bent gaan staan,het is ernstig gebrok mevrouw gordon u hebt meteen gips nodig en u moet minstens een weet rusten ! Zeg de dokter tegen me.hij zet me in de rolstoel en brengt me naar de gipskamer,waar hij me het gips omdoet.Als hij ermee klaar is wilt m'n moeder weggaan ineens krijg ik de beelden van marek weer in m'n hoofd. 'MAM,ik wil zien hoe het met marek gaat'schreeuw ik.Ze knikt hevig en brengt me naar intensive care.waar een dokter vraagt wie we zoeken als ik z'n naam zeg kijkt de dokter me peinzend aan ,hij bijt op z'n lip en ik weet meteen wat hij bedoelt. 'Hij .. hij is overleden' .zei de dokter tegen me.De tranen liepen me ove de wangen,m'n enigste liefde.De jonge die m'n leven redde is gestorven.Mam omhelsde me al en zelf moest ze ook huilen.Ik mocht even gaan kijken bij z'n lichaam .Melinda zette de rolstoel voor z'n bed en ik pakte z'n hand. Ik laat je even alleen zei mam tegen me.Waarom moest je doodgaan,waarom ? ik hield van je !i-ik was aleen te verlegen om het je te zeggen.zeg ik huilend tegen z'n lichaam.ineens zie ik hem naast me staan hij legt een hand op m'n schouder.ik kijk hem diep in z'n ogen aan . Kun je me zien ? vraagt hij me. Ja ik kan je zien ! waarom ben je nog niet overgegaan ,naar het licht ?vraag ik hem. Ik hoorde je alles zeggen ,en de reden waarom ik nog niet over ben gegaan .Ben jij ,ik hield ook van jou daarom gaf ik je mijn helm!ik ben nog niet overgegaan omdat ik je wouw vertellen dat het nu goed met me gaat en dat je verder moet gaan met je leven,ik hou van je !.Hij gaf me een zoen op m'n wang en ging over.Ik begon nog harder te huilen.Waarom moest dit nu gebeuren ?Ik wouw dat ik een normaal leven had !


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 22 mei 2010 - 14:18:
wow dat was mooi!

berichtje als je weer verder bent??


BABBELICIOUS
BABBELICIOUS zei op 19 mei 2009 - 13:58:
Wouww =d

Door ^^


saram zei op 18 mei 2009 - 15:48:
Waw, prachtig. Chapoo

Schrijf je nog verder aan deze fan fic van jou ?