Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » life goes on ~ zayn malik » 01

life goes on ~ zayn malik

17 juni 2014 - 16:23

463

1

224



01

hand in hand liepen we over het strand. hij keek me aan en zijn lippen kwamen steeds dichter bij de mijne.... Hannah wakker worden het is tijd voor school. verschrikt schiet ik overeind. pfff... het was maar een droom, teleurstellend laat ik me weer achterover in bed vallen. vermoeit hijs ik mezelf uit bed en stap onder de douche. waarom heb ik toch altijd dit soort dromen als ik wakker moet worden. de droom ging namelijk over zayn malik ik had al een tijdje een crush op hem. hij is een van de populairste jongen van de school. nog diep in gedachte stap ik onder de douche vandaan en droog mezelf af. terwijl ik mijn haar afdroog loop ik naar mijn kleding kast en pak er een donker blauw zomerjurkje uit. ik kijk op de klok en zie dat het al 8 uur is. ohw fuck nu moet ik me nog gaan haasten ook. snel trek ik mijn jurkje aan en doe mijn lange haren in een vlecht. trek een dun lijntje boven mijn ogen en doe een beetje mascara op. ik pak mijn tas en loop naar beneden. wil je een kop thee? vraagt mijn moeder. nee dank je mam ik heb haast. ik pak een appel van de fruitschaal en stop hem in mijn mond. vlug schiet ik in mijn witte lage all stars mompel 'dag mam' en trek de deur achter me dicht. eenmaal onderweg naar school eet ik mijn appel op en dagdroom nog even over zayn. hee kun je niet uitkijken waar je loopt, hoor ik opeens een stem voor me zeggen. verschrikt kijk ik op het was zayn die dat zei. rode kleuren verschijnen op mijn wangen. s-s-sorry stamelde ik en ik loop snel door. wat ben ik toch ook weer een idioot.

wauw kon deze dag nog langzamer gaan zeg ik tegen naomi terwijl we naar huis lopen. naomi is al sinds de kleuter klas mijn beste vriendin we weten alles van elkaar. Naja bijna alles dan ik heb haar nog niet verteld dat ik zayn leuk vind. ik durf het haar niet te vertellen naomi heeft namelijk een hekel aan populaire mensen die zichzelf heel wat vinden. ze verklaart me vast voor gek als ik het haar vertel. hee han zegt ze opeens zullen we vanaaf naar de bios gaan er draait een te gekke nieuwe film met zac efron erin daar moet ik heen! ja lijkt me leuk zeg ik en ik geef haar een knuffel en ze loopt haar straat in. tot vanavond roep ik haar nog na. die naomi ook altijd met haar 'zac efron' ze is al fan van hem sinds high school musical uit kwam. dan ineens hoor ik een stem achter me. hee jij bent toch dat meisje van vanmorgen?..


Reacties:


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 17 juni 2014 - 17:42:
ik vind het nu al leuk! Melding voor het volgende hoofdstuk! X