Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 23

Obsessed - One Direction

18 juni 2014 - 15:57

590

5

275



Obsession 23

23. Aimée A. Moon

21 april, 18;37, Hary's hotelkamer

Zenuwachtig bekijk ik mezelf in de spiegel. Harry zit op het bed te wachten. Over 5 minuten zou de taxi klaarstaan om ons naar het concertgebouw te brengen. Van de andere jongens had ik een meet&greet gekregen. Met Justin. Freaking. Timberlake. Ze hadden dit met Harry afgesproken.

"Mée ben je klaar? De taxi is er!" Ik herken de stem van Louis. "We komen!" Roept Harry. Ik pak mijn tas en samen met Harry loop ik het hotel uit. Niall, Liam, en Sophia zaten in 1 taxi. Louis, Zayn, Harry en ik zouden in een andere gaan. Eleanor was gisteren weggegaan uit Derby omdat school weer was begonnen. Ik had nog twee dagen vrij en de jongens gaan morgen op tour. Gisteren waren ze allemaal weggegaan om hun families nog 1 keer te zien.
We stappen de taxi uit en ik kijk naar het rote gebouw voor me. Harry pakt mijn hand vast en begeleid me naar binnen. Binnen no-time staan we in een kamer met drie bewakers. "Justin will be here in a minute." Ik knik en zwaai naar de jongens die buiten zouden wachten. Al die tijd heb ik nog niks gezegd. Ik ga op het bankje zitten en sla mijn hand voor mijn mond als ik zie dat hij naar binnenloopt. Allerlei emoties razen door mijn lichaam en ik kan het niet laten om een traan weg te vegen.

Ik zit al zo'n 30 minuten met Justin te praten. Het is een ontzettend leuke man in het echt. "Dus Harry is je vriend?" Ik knik glimlachend. "Ja, hij en de jongens hebben dit geregeld." Justin glimlacht. "De media maakt hem uit voor manhoer, maar ik denk dat ik jou niet hoef te vertellen dat dat niet waar is toch?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, hij is echt een sweetheart." "Klopt. Oh maar even iets anders. Hoe lang ben je eigenlijk al fan? De laatste keer dat iemand huilde van blijdschap tijdens een M&G was toen ik nog in NSYNC zat." Mijn glimlach vaagt meteen weg. "Ik eh.. Ik.. Ik doe dit voor mijn moeder." Fluister ik. Vragend kijkt hij me aan. "Je had d'r mee moeten nemen!" Ik lach zacht. "Als dat had gekund, had ik het gedaan." Justin lijkt het te snappen en kijkt me meteen verontschuldigend aan. "Het geeft niet, je wist het niet." "Hoelang is ze al..?" "Vijf jaar." Hij legt zijn hand op mijn been en geeft er een zacht kneepje in. "Ze was een grote fan. Al sinds NSYNC. Ze heeft je een keer ontmoet. Iets voordat ik werd geboren. Daarna heeft ze me meegenomen naar een concert toen ik 11 was." "Wauw." Als ik wil verder vertellen komt er een bewaker binnen en zie ik de jongens in de deuropening staan. "De tijd is om." Ik knik zacht en sta op. Natuurlijk. 40 minuten van mijn hele leven krijg ik om met hem te delen. Ik wil weglopen als hij mijn arm vastpakt en me dicht tegen hem aantrekt. Ik slik even en voel weer tranen opkomen. "Sterkte met het verwerken. Je hebt geluk met iemand zoals hem. Ik denk dat hij je goed kan helpen." Zegt Justin terwijl hij naar Harry wijst. Ik knik instemmend. "Geniet van de show!" En met dat word de deur dichtgeslagen. Voor hem was ik gewoon een doorsnee fan met een zielig verhaal. Voor mij was hij mijn vader die ik nooit heb gekend.


---

tamtamtamtaaaaaam.
Wie had dat verwacht? hahaha
5 REACTIES !
= team zayn
= team harry


Reacties:


Anne
Anne zei op 18 juni 2014 - 23:18:
Leuk!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 18 juni 2014 - 17:16:
YEEE! Hoofdstuk 23! Super, I love it! ik ben voor team , denk ik..
Snel verder, XXXX!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 18 juni 2014 - 17:13:


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 18 juni 2014 - 17:03:
OMG echt leuk !!


x1Dx
x1Dx zei op 18 juni 2014 - 16:59:
Omg.. Dat had ik niet zien aan komen
Ik ben voor team: , maar het maakt niet veel uit! ; )
Snel verder!! Melding!! XXX