Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » life goes on ~ zayn malik » 02

life goes on ~ zayn malik

18 juni 2014 - 23:05

582

2

173



02

verbaasd kijk ik achterom en zie dat het zayn is. 'hi ja uhm sorry nog van vanmorgen ik had echt beter moeten uit kijken'. 'ach nee joh geeft niks ik was ook wel een beetje bot, maar ik was nogal zenuwachtig en dat reageerde ik op jou af. dus eigenlijk moet ik mijn excuses aanbieden'. zayn kijkt me met zijn puppy ogen aan en vraagt: kun je me alsjeblieft vergeven? ik kijk hem aan en zeg plagend; 'mmh daar moet ik even over nadenken hoor'. 'please please please' begint zayn. ik begin te lachen 'haha oke het is je vergeven'.' yess ik ben zayn by the way jij bent toch hannah?' 'huh jaa hoe weet jij dat vraag ik verbaasd?!' 'jij zat toch vorig jaar in het schooltoneelstuk?' 'ojaa dat klopt' waar ook toen speelde ik julia van romeo en julia. 'je kan trouwens wel echt goed toneelspelen' zegt zayn. verlegen begin ik te blozen 'dankje' zeg ik, 'maar waarom was je vanmorgen eigenlijk zo zenuwachtig?' 'uhm dat vertel ik misschien een andere keer ik moet gaan doei en hij loopt vlug een andere straat in'. mmmh dat was wel een beetje vreemd hoe hij net deed vlug loop ik weer verder. eenmaal thuis ga ik gelijk door naar mijn kamer en ga op mijn bed liggen en over denk het gesprek dat ik met hem had. toen die zei dat hij mijn naam wist maakte ik echt een vreugde sprongetje van binnen, hij wist dus ook wie ik was bij die gedachte droomde ik weg. om kwart voor 6 schrik ik wakker, het is mijn moeder die roept dat het eten klaar is. slaperig strompel ik naar beneden en ga aan tafel zitten. 'wat zie jij eruit' zegt mijn moeder. ik mompel wat maar ga er verder niet op in. na het eten ga ik weer naar mijn kamer om nog wat huiswerk te maken. om 7 uur komt naomi mijn kamer binnen gestormt 'ben je klaar voor de film?' zegt ze enthousiast. 'jaa bijna ik maak mijn wiskunde nog even af en dan kunnen we gaan'. terwijl ik mijn laatste vragen maak zet naomi muziek op en begint als een gek door de kamer te dansen. i got a feeling oeehoeee zingt ze vals me ik kijk een keertje om en ga snel weer verder. 'hannah schiet nou op', tonight's gonna be a good good night zingt ze verder. 'oke oke ik ben al klaar' ik pak mijn zwarte clutch en loop naar beneden. 'mam heb jij nog €20,- naomi en ik gaan vanavond naar de film?' 'ja pak maar uit mijn portemonnee lieverd' roept ze terug. ik pak het geld en loop de deur uit. mijn moeder is de laatste tijd een stuk makkelijker geworden met geld sinds mijn vader 2 jaar geleden overleed ze vind dat allemaal niet zo belangrijk. zolang jij maar gelukkig ben zegt ze altijd tegen me. mijn moeder is echt een schatje, ik heb ook best wel een goede band met haar. dat is ook best wel logisch nu we nog maar met zijn tweeën zijn.

die avond was ik pas laat thuis we waren na de film nog ergens wat wezen drinken. vermoeid laat ik mezelf op bed vallen het gesprek die dag met zayn komt weer in me op. het zat me nog steeds een beetje dwars hoe die was vertrokken. waarom zou die toch zo zenuwachtig zijn geweest? na er een tijdje aan gedacht te hebben val ik uit eindelijk in slaap.


Reacties:


yasmine
yasmine zei op 18 juni 2014 - 22:54:
Dankjewell voor de tip, ik zal er de volgende keer aan denken


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 18 juni 2014 - 20:41:
Like it! Misschien één tip: als je de uitspraken tussen aanhalingstekens zet, is het wat duidelijker.

Je moet zelf weten wat je er mee doet hoor!
Melding voor het volgende hoofdstuk! X