Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 24

Obsessed - One Direction

19 juni 2014 - 19:40

564

7

440



Obsession 24

24. Aimée A. Moon

"STOP!" Ik begin op de deur te bonken tot grote verbazing van de jongens. Harry pakt me vast bij mijn middel en trekt me bij de deur vandaan. "Aimée wat doe je?!" "LAAT ME LOS!" Ik trap tegen de deur en met een harde vlaag word ie open gedaan. "Justin het spijt me ik weet niet wat er met haar aan de hand is." Niall verontschuldigt zich voor mijn gedrag. Ik sta er niet eens bij stil en sla ruw om me heen. Ik wurm me uit Harry's greep en al snel sta ik boos voor Justin. Voordat ik ook maar kan ademhalen staan de twee bewakers aan mijn zij en hebben ze me opgetilt aan mijn bovenarmen. Ik begin te spartelen en start mijn preek. "JIJ FUCKING LUL! WAT DENK JE WEL NIET! JE GAAT EEN AVONDJE LEKKER NEUKEN, MAAKT EEN VROUW ZWANGER EN LAAT D'R DAN ZOMAAR VALLEN! JE BENT EEN KLOOTZAK! NEWS FLASH, ZE HEEFT EEN DOCHTER GEKREGEN, ZE HEEFT HAAR ALLEEN OPGEVOED, ZE HEEFT OP STRAAT GEWOONT OMDAT JIJ ALLES VAN HAAR HEBT AFGEPAKT. ALLES! ALS JIJ-" Ik moet een pauze nemen om mijn huilbui onder controle te nemen. "Als jij je verantwoordelijkheid had gehouden en ook maar IETS had gegeven om mijn moeder of om mij, dan- dan had zij een gelukkig leven gehad. Dan had haar familie haar niet uitgekotst omdat ze een zwangere tiener was, en dan had ik niet op mijn 15e moeten leven zonder ouders, zonder iemand die maar iets om je geeft. Omdat mijn moeder's familie mijn moeder had verstoten heb ik de uitvaart geregeld. Op mijn 15e. En daarna. Op eigen benen staan terwijl je nog op de middelbare school zit. Als jij ook maar IETS, een HEEL KLEIN IETS had gegeven om ons dan was dit alles niet gebeurd. Ik zeg niet dat we een happy-family hoefde te zijn, maar je-" Ik kan het niet meer tegenhouden en zonder dat ik er erg in heb beginnen de tranen over mijn wangen te stromen. De bewakers hebben me inmiddels minder hard vast maar houden me nog steeds in de gaten, duidelijk geschrokken van mijn verhaal. "Ik weet nieteens wat ik van je verwachtte. Alleen niet dat je zou je doen alsof je me niet kende. Zeker nadat ik je mijn naam vertelde deed je nog alsof ik een vreemde was. Het enige waar jij om geeft is de roem en het geld. Want jij bent Justin Timberlake." Ik kijk op en mijn betraande ogen vinden die van mijn 'vader.' Hij heeft tranen in zijn ogen staan. "En weet je wat nog wel het zieligste is? Ik was zo ontzettend blij dat ik je eindelijk ging ontmoeten. Maar je herkende me nieteens." "Aimée wat verwacht je van me?! Ik heb alleen een foto gezien van toen je 6 jaar was!" "EN WIENS SCHULD IS DAT?! Je WILT nieteens iets met me te maken hebben." Voordat ik doorheb wat ik doe sla ik hem hard op zijn wang. Ik murm me uit de greep van de bewakers en maak aanstalten om weg te gaan totdat ik weer word vastgegrepen door de bewakers. "Meid, je word aangeklaagt wegens het aanraken van mr. Timberlake."

--

waaaah ik moet morgen naar het ziekenhuis
misschien als jullie reageren kan ik vanavond/vannacht nog een stukje posten, want er komt er morgenochtend sowieso geen.
5 reacties = nieuw hoofdstuk !

xx


Reacties:

1 2

LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 20 juni 2014 - 8:14:


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 19 juni 2014 - 22:50:
Sorry dat ik niet heb gereageerd op de vorige hoofdstuk maar ik heb het gelezen.Super Leuk OOK DEZE NATUURLIJK!!!!!!! xxxxx


xcarrotx
xcarrotx zei op 19 juni 2014 - 21:45:
Sterkte in het ziekenhuis!


x1Dx
x1Dx zei op 19 juni 2014 - 21:24:
Wooow dit had ik niet verwacht!
Aangeklaagd worden door Justin Timberlake...niet zo best!
Veel succes in het ziekenhuis!
Snel verder! XXX


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 19 juni 2014 - 19:57:
Wow... Dat had ik niet verwacht! Wordt ze nog aangeklaagd ook....
Vanavond nog een chappie?! X