Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 25

Obsessed - One Direction

20 juni 2014 - 14:19

659

7

358



Obsession 25

25. Aimée A. Moon

Mijn ogen worden groot bij het horen van deze woorden. "JA DOE DAN IETS MAN!" Geschrokken kijk ik op naar Zayn. Al die tijd hadden de jongens nog niks gezegd en hadden ze me alleen vol ongeloof en met grote ogen aangekeken. Niemand wist hier van. "Je bent haar vader je kan je eigen kind toch niet laten arresteren!" "C-Chuck, John laat haar gaan. Ik verdiende het." Meteen laten de bewakers me los en ik kijk naar mijn bovenarmen waar duidelijk blauwe plekken beginnen te vormen. Ik zucht zacht en ga bij de jongens staan. Harry slaat zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. "Het spijt me lieverd." Fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem vragend aan. "Dat ik niks doorhad." Ik zucht zacht. "Ik had het je moeten vertellen. Je had niks door kunnen hebben, neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijk." Mompel ik terwijl Zayn een preek houd tegen Justin. "Zayn." Zeg ik zacht. Hij draait zich om en kijkt me aan. Zijn ogen staan vol woede. "Het is oke. Bedankt." "Jongens, zouden jullie even weg willen gaan? Ik wil even praten met Aimée." Verbaad kijk ik Justin aan. "Serieus? Ik heb 20 jaar op je gewacht, en nu wil je praten?" "Aimée alsjeblieft, geef me 1 kans. Het uitleggen kan ik niet, want ik heb een vreselijke fout gemaakt. Maar ik wil met je praten." Na een minuutje te hebben nagedacht knik ik zacht. De bewakers verlaten de kamer samen met Liam, Niall en Louis die nog steeds niks hebben gezegd. Zayn en Harry blijven stug staan. "Guys, het is oke." "Als hij ook maar 1 ding verkeerd zegt, geef je een gil oke?" Ik knik braaf naar Harry waarna hij een kus op mijn lippen drukt en samen met Zayn wegloopt. De deur valt in het slot en ik sla mijn armen over elkaar. "Luister Aimée.. Ik.. Ik was 15 toen je moeder zwanger werd van mij. Ik was nog een tiener die domme dingen deed. Ik weet dat er geen excuus is voor het verschrikkelijke wat ik jou en je moeder heb aangedaan. Ik kan je enkel smeken om me te vergeven." "Je wilt niet weten waar mama en ik doorheen zijn gegaan. Ze heeft zelfs SEKS gehad met mannen om geld te verdienen! En drie keer raden? Er kwam een ander kind uit!" Denkend aan mijn zusje Louise die nu in Griekenland zit kijk ik Justin hoofdschuddend aan. "Aimée, ik weet dat ik je pijn heb gedaan en als er iets was wat ik kon doen om de tijd terug te draaien en mijn fouten rechtzetten, dan zou ik dat doen, maar dat kan niet. Ik wil je laten zien dat ik wel een goede vader kan zijn! Ik beloof je dat ik er alles aan zal doen om je vertrouwen te winnen. Laten we het verleden achter ons laten." "ACHTER ONS LATEN?! Man! Hoor wat je zegt! Al die jaren heb ik je op televisie gezien en ik dacht: 'hey dat is mijn vader.' NOOIT heb ik een glimp van je opgevangen en nu, twintig jaar later wil je opnieuw beginnen?!" Wetend dat ik dit vanbinnen nodig heb, en dat dit eigenlijk de reden is dat ik hier ben gekomen loop ik een stukje bij hem vandaag en sla ik mijn armen over elkaar. Ik veeg een paar tranen weg en laat een zachte zucht horen. "Ik wil het liefst dat je een vaderrol gaat spelen in mijn leven.. Maar.. Ik kan dit toch niet zomaar achter me laten? Ik KAN dit niet vergeten. Er is zoveel gebeurd." Ik kijk op als ik zijn hand op mijn schouder voel. "Ik weet het Aimée, en ik kan niet in woorden omschrijven hoe trots ik op je ben. Ik-" Ik onderbreek hem voordat ik me bedenk. "Ik zal er over nadenken."

--

ik ben inmiddels bezig met het schrijven van hoofdstuk 40 aha
xx

5/6 reacties = nieuw hoofdstuk !


Reacties:

1 2

LoisLove1D
LoisLove1D zei op 21 juni 2014 - 11:25:
OMG super


1DNicky
1DNicky zei op 21 juni 2014 - 9:13:
O M G! Ik heb je hele verhaal gelezen en het is in één woord: perfect! Love it!! Jij kunt echt heel goed schrijven I'm addicted, haha. En ik denk toch dat ik voor team ben.. Maar team is ook cute! En dat Justin Timberlake haar vader is? Dat had ik echt echt echt niet verwacht!! Zo leuk!!


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 21 juni 2014 - 1:06:
Cool


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 20 juni 2014 - 21:59:
Super! Justin zal je vader maar zijn! X


x1Dx
x1Dx zei op 20 juni 2014 - 20:03:
Heel leuk hoofdstuk!!
Yeahh het gaat nog even door!!
Ben verslaafd aan jouw verhaal!!!
Snel verder!xxx