Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Magic Power (tijdelijk gepauzeerd) » hoofdstuk 5 katniss

Magic Power (tijdelijk gepauzeerd)

25 juni 2014 - 10:13

470

2

243



hoofdstuk 5 katniss

Sorry dat het eventjes duurde ik schrijf dit tussen de toetsen door en het leren en heb ook 0,0 procent inspiratie. Ik wou alleen zo graag een hoofdstuk posten! dit stukje is echt slecht . sorry daarvoor als de vakantie begint ga ik op vakantie 2 weken weg met de boot een week thuis en weer twee weken weg met de boot. Nadja gaat ook op vakantie

Eindelijk zijn we aangekomen in een vijf sterren hotel.
Laurisa ligt nog steeds te slapen op me schouder, ze ziet er zo schattig uit!
'Hazz maak haar even wakker' zegt zayn.
Niall zit er nog altijd boos bij. Hij had eten gehaald en om zich heen uitgestalt op de parkeerplaats. Toen we aankwamen stamte hij boos op ons af en vergat al zijn eten.
Gelukkig mekte Laurisa er niks van en sliep ze rustig door. Het verbaasde me hoe weinig fans en papparazzi om niall heen stond, het waren er maar enkele!
Dat verwacht je toch niet bij een wereldberoemde band?!?
Morgen staat er vast in een of ander roddelblad in dikke rode letters: boyband One direction vegreet boyband lid!
Onopgemerkt slak ik een zucht.

'Dromer kom je nog of blijf je daar heel de nacht zitten? en maak haar nou eens wakker!' Bromt niall volgens mij is hij nog een beetje boos.
De rest is al uitgestapt door de geblindeerde ramen zie ik allemaal velle flitsen. Die ramen helpen ook niet goed!
Waarom staat er altijd zoveel paparazzi? Dat hebben we ook altijd. Hebben ze nooit wat beters te doen dan ons volgen en proberen de meest gênante foto's te men? hoe gênanter de foto hoe blijer ze zijn.
Morgen sta ik vast ook in een krant met de tekst: Boyband lid Harry heeft een nieuwe vriendin?of Harry en zijn nieuwe vriendin? vrouwenverslinder Harry heeft weer een meisje en tot slot Harry Styles komt niet uit de auto!
Ik vraag me af of de krant morgen niet volstaat met allemaal nieuws over ons en vergeet vooral de plaatjes niet!
Ik hoop dat ze geen foto's hebben gemaakt van toen ik haar op ging halen.
Niemand weet dat dat dorp bestaat het is ook al zo'n tweehonderd jaar geleden dat er mensen naartoe werden verbannen. Ja dat klopt iedereen in dat dorp blijft voor eeuwig jong en hebben het eeuwige leven af en toe word er iemand vermoord. Maar dat is ook alles.
'Hazz kom je nog? en maak dat meisje wakker!' zegt Zayn er ongeduldig. De flitsen buiten zijn gestopt nu worden er allemaal vragen geroepen.
'Ze heet Laurisa Zayn' roep ik terug.
Laurisa begint hevig te trillen en bibberen.
Zachtjes zeg ik haar naam en tik haar aan maar ze word niet wakker ze begint alleen nog maar heviger te trillen. Ineens slaakt ze een kreetje en mompelt ' Nee ik zou nooit iemand zoiets aandoen!'
De jongens kijken me raar aan. 'Ze word niet wakker' piep ik. Buiten zijn ze helemaal stil geworden.
Ineens vliegen haar ogen open waardoor iedereen een kreetje slaak inclusie ik.
Hevig begint ze te snikken.
Troostend sla ik een arm om haar heen.
'Stil maar het komt allemaal goed. Het was niet echt.' Zeg ik zachtjes zodat ze me buiten niet goed kunnen horen.
'Ik ben gevaarlijk har...'
Ze was alweer in slaap gevallen.
' Dat word dan maar dragen, he Haz.' Zegt Louis op een nogal sarcastisch toontje.


Reacties:


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 4 aug 2014 - 19:59:
Snel verder! melding x


1Dtjetanya zei op 21 juni 2014 - 18:27:
Snel verder! Het is echt leuk!!