Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 27

Obsessed - One Direction

22 juni 2014 - 10:20

373

8

518



Obsession 27

27. Aimée A. Moon

[/i]nog 51 dagen[/i]

Slaperig loop ik door school. Ik ben uitgeput omdat ik ontzettend veel stress heb. Dit komt omdat de media erachter is gekomen dat ik Harry's vriendin ben. Een heleboel fans herkennen me op straat en komen naar me toe. Ik ben dit niet gewend en weet dus ook niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik bedoel, je maakt niet dagelijks mee dat je prive-foto's overal op internet verschijnen. Ik kijk naar de achtergrond van mijn mobiel. Het was een foto die we een paar dagen voor hij wegging hadden gemaakt. Deze was bijvoorbeeld uitgelekt. Net zoals onze fotobooth foto's. Maar dat was nog niet alles. Er is zelfs een foto gemaakt toen we in het park zaten en toen we naar de supermarkt gingen. Ineens staat Aimée Moon in de spotlight en ze vind het niet leuk.

Als ik thuis kom begroet ik James en maak meteen mijn weg naar boven. Ik start mijn laptop op en zet skype aan. Tot mijn grote verbazing zie ik dat Harry online is. Snel bekijk ik mezelf in de spiegel waarna ik een gesprek open. "Babe!" Meteen ontstaat er een glimlach op mijn gezicht. "Hiii." "Hoe gaat het met je?" "Goed. Alleen erg moe. Heb je internet gezien?" "Ja, ze hebben allemaal foto's gelekt. Het spijt me babe dit had ik tegen moeten gaan." "Doe niet zo gek daar kan jij toch niks aan doen." "Alsnog. Oh en Aimée? Doe me alsjeblieft een plezier en open twitter niet. Ik wil niet dat je de haatberichten gaat lezen." "Heb ik al gedaan. Sorry." Harry zucht zacht en kijkt me met een zwakke glimlach aan. "Je weet dat het niet waar is toch?" Ik knik meteen. "Justin leert me hoe ik met de media om moet gaan." "Echt?! Hoe gaat het nu tussen jullie dan?" "Wel goed. Of het gaat de goede kant op. We praten niet overbodig veel omdat ik dat niet wou, en hij heeft het natuurlijk druk met z'n baan." Harry knikt begrijpend. "Ik ben trots op je liefje. Nog 51 dagen en dan kan ik je dat laten zien." "Kan niet wachten."

--

hij is een beetje kort.. i know.

6 reacties = nieuw hoofdstuk.


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 23 juni 2014 - 16:23:
Ik wil dat er iets tussen zayn en aimee gebeurd


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 23 juni 2014 - 10:05:
Sorry dat ik lang niet heb gereageert ik was voor 4 dagen bij mijn tante en zij had geen internet maar ik heb ze gelezen ze zijn zo als altijd GEWELDIG.
Ik wil zo graag dat er iets zou gebeuren tussen Aimee en Zayn xxxxxx


xannax1d zei op 22 juni 2014 - 22:23:
ik ben HELEMAAL fan van je verhaal. Ik kende deze site rond 9:30/9:45 nog niet. Ik zag deze site, ik vond jouw fanfict en ik kon niet meer stoppen met lezen. #gewedig Echt een super verhaal, en wat is je insta naam ook alweer?


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 22 juni 2014 - 15:28:
:'(


x1Dx
x1Dx zei op 22 juni 2014 - 13:55:
Aahw echt zielig! :-(
Snel verder!! X