Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Dromen » Remus Lupos

Dromen

23 juni 2014 - 21:18

199

0

182



Remus Lupos

- cross over -

Donker. Ergens in de duisternis klinkt het huilen van een wolf. Remus loopt schuifelend tot er opeens maanlicht op zijn pad schijnt. Hij ziet dat hij aan de rand van een bos loopt. In de verte ziet hij een hut. Hij transformeert en rent er op af. Nog voor hij er is, wordt hij aangevallen door andere wolven. 'Ga weg ga weg ga weg', grommen ze, het lijkt wel een lied. Opeens beginnen de wolven in een cirkel rond te lopen, in hun midden staat Tops. Remus probeert bij haar te komen, maar de andere wolven laten hem er niet door. 'Ze zijn anders', roept Tops, 'veranderen omdat ze dat willen, niet omdat het moet' Plotseling is Remus weer mens en de vrouw in het midden van de cirkel lijkt verandert. Een van de wolven uit de kring veranderd terug en stapt op de vrouw af. 'Bella' zegt hij en de vrouw antwoord 'Jacob' Bella en Jacob kussen, de wereld draait voor een paar momenten alleen om hun. Dan staat Tops weer in het midden, zoenend met Jacob. Zonder het te beseffen vliegt Remus de jongen aan, klauwen slaan in zijn gezicht en met een schok wordt hij wakker.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.