Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You Must Make A Choice. » Devil Robin ~

You Must Make A Choice.

25 juni 2014 - 20:47

1201

11

486



Devil Robin ~

Image and video hosting by TinyPic Het spijt me lieve lezers ik wilde jullie nog even in spanning houden dus dit gaat totaal niet over die klap :$$ ( ik ben zo gemeen haha)

Maria Pov (ghehhe eerste keer!)

Ik geloof dat ik Liam net weg zag gaan samen met Robin maar goed laat ik daar maar niet te veel tijd aan besteden, als ik naast me kijk zie ik dat Niall me aankijkt en zodra ik kijk draait hij snel zijn hoofd weg. ,,Ni mag ik nog een spekjeeeee!’’ roep ik in zijn oor. ,,My fooddddd!’’ pruilt hij maar uiteindelijk geeft hij me toch een spekje. Als ik achter me kijk zie ik Harry met open mond kijken. ,,Zeg kan je het zien is er iets of zo?’’ ongelovig staart hij me aan. ,,Niall Deelt nooit zijn eten..’’ stiekem voel ik me nu toch een beetje speciaal ik bedoel maar kijk even hoe cute Niall is en ja ik moet toegeven hij is leuk maar hij zou toch nooit vallen voor een meisje zoals ik al gauw word ik uit mijn gedachten verstoord door Niall die me begint te kietelen. ,,N-n-nee N-nialll…’’ weet ik nog net uit te brengen. Na 5 minuten wat uren lijkt te duren stopt hij eindelijk en kijkt hij recht in mijn ogen. Zijn Felblauwe ogen doorboren mijne ondertussen komt zijn hoofd steeds dichterbij en net als hij me wilt zoenen horen we een klap van boven..

(Tis gemeen maar ik laat jullie nog even wachten hihihi )

Ondertussen bij Liam en Robin (Robin pov Eerste keer ghehe)

Nadat ik Rachel een goeie klap verkocht heb wat overigens heel erg goed voelde huppelde ik terug naar de auto van Liam. Zonder ook maar een woord te wisselen reden we naar zijn appartement hij mag wel met een hele goede verklaring komen want als ik erachter kom dat Rachel Hém zoende heeft ze een groot probleem youknow what i mean? . ik weet niet wat het is slaan vechten het geeft me een goed gevoel en zeker als het Rachel is want zo onschuldig als ik lijk ben ik dus totaal niet! Nu moet ik dus alleen nog zorgen dat Liam Rachel niet meer ziet staan en haar wilt vergeten. Ondertussen word ik ruw uit mijn gedachten verstoord door een auto die stopt. ,,We zijn er’’ zegt Liam stilletjes. Eenmaal binnen pakt hij 2 glazen water en gaat hij zitten. ,,So Tell me.’’ Juist ja.. ,,Ik wilde Rachel even spreken over het feit dat ze nog steeds zo boos op me is snapje?’’ ,,Ja maar dat zegt niets over het feit dat jullie elkaar stonden in te slikken’’ zeg ik net iets botter dan bedoelt. ,,Ehh ja nuja zie ze kon het me niet te vertellen het was pijnlijk, en toen moest ze huilen en ik troostte haar weetje dat doen vrienden alleen toen ze omhoog keek keken we elkaar in de ogen en ik liet me meeslepen in het moment echt waar!’’ ,,Toen zoende we..’’ Zei hij daarna zuchtte hij kort. ,,Wie begon?’’ Fuck dacht ik bij mezelf hoe kon ik dat vragen!!

Liam Pov.

,,Wie begon?’’ Vroeg ze aan me. Shit hoe los ik dit op ik kan niet doodleuk zeggen dat ik begon dan wil ze me nooit meer terug maar als ik Rachel zeg is ze nog lang niet jarig ben ik bang maar ach who cares ze was toch al boos op me? ,,Rachel’’ ik slik bij het zien van haar kwade gezicht dit kan nog wel is goed fout gaan ik bedoel ik lieg tegen mijn vriendin en verraad mijn beste vriendin je doet het weer goed Payne! Ik schrik op van Robin die opstaat ,,Die slet zal het leren’’ mompelt ze in zichzelf maar toch hoor ik het. ,,Robin wacht niet doen!’’ ze draaide zich om en zette haar hand in haar zij. ,,Geef me 1 goede reden waarom niet.’’ Ik slik deze had ik niet zien aankomen maar misschien wil ze me nog wel als ik Rachel compleet negeer. ,,Uhm wat nou als ik Rachel compleet negeer en alles wat ik heb van haar nummer twitter etc wis?’’ vroeg ik bijna smekend. Haar gezicht klaarde op. ,,Als je het beloofd vind ik het goed zei ze met een glimlach. Heel even dacht ik na moest ik dit doen moest ik Rachel gewoon zonder iets te zeggen dumpen ? nu ja boeiend. ,,I Promise babe’’ ze rende op me af en zoende me vol op mijn mond. Dit voelt fijn ik voel me gelukkig zelfs al moet ik Rachel negeren. ..

Robin Pov (Again Muwhahah ik ben een pestkop )

YES YES YES!!!! Liam heeft het beloofd hij heeft me beloofd Rachel te negeren en te wissen op twitter etc. als er iemand hier nu het gelukkigste meisje is dan ben ik dat. Eindelijk krijgt ze wat ze verdiend ze zal er gebroken van en zich rot voelen. Zo voelde ik me ook toen Liam me eerst niet wilde ja die zag je niet aankomen het was haar schuld dat Liam mij eerst heeft gekwetst ik herinner het me nog heel goed tja komt grotendeels het is nog maar een paar weken geleden maar alsnog ik concentreer me voor mijn flashback XD

*FlashBack*

Met bloten voeten lopen we samen over het strand kijkend naar de mooie lucht alles is perfect de perfecte date met de perfecte jongen ja je hoort het goed Liam Payne van one direction had me uit gevraagd. Op het moment dat hij zijn lippen op die van mij wilde duwen trok hij zijn hoofd weg en keek verdrietig voor zich uit. ,,Liam wat is het probleem ik ben niet breekbaar hoor’’ fluisterde ik giechelend niet wetend dat hij eigenlijk al verliefd is. ,,Robb Dat is het probleem niet ik wil je heel graag zoenen maar mijn vlinders voor mijn beste vriendin zijn nog niet weg en stel je voor ik neem je mee terug en ik zie haar weer wat gebeurd er dan als ik plots weer verliefd word op haar?’’ Auwtch die kwam hard aan maar ja ik kan het altijd proberen dan schakel ik haar later wel uit dacht ik bij mezelf. ,,Thats not a problem’’ Je kun het met me proberen en we zien wel verder want de toekomst brengt’’ fluisterde ik zachtjes. Dankbaar keek hij mijn kant op na een tijdje in elkaars ogen gestaard te hebben en i can not believe myself that i did that maar ik drukte hongerig mijn lippen op de zijne… en dat is hoe alles begon ook mijn haat voor Rachel.

*End Flashback*

Ik was hier zo blij mee eindelijk kon ik Liam voor mezelf houden. Natuurlijk was het wel moeilijk omdat Rachel beste vriendinnen is met de meiden die daar zijn maar ooit zullen ze allemaal van haar walgen en vinden ze mij allemaal heel aardig ik beloof het mezelf nooit meer te verliezen van haar hoe slecht ik haar ook mag kennen Liam wilde me eerst niet vanwege haar en kom op wie wil nou niet een rijke popster als vriend. Niet dat ik alles alleen voor het geld doe, hij is enorm sweet. Maar ik wil gewoon dat iedereen van rachel walgt en dat is waar ik voor ga zorgen hoe dan ook al is het, het laatste wat ik doe. Ik krijg altijd wat ik wil wat ik er ook voor moet doen!


Oehoeh binnenkort een hoofdstuk over de klap $.

* Vergeet niet te Reageren !! <3


Reacties:

1 2 3

angel18
angel18 zei op 30 juni 2014 - 11:31:
Ik lees dit verhaal opnieuw en opnieuw en het blijft nooit vervelen. Maar ik ben wel boos op liam hij kiest voor robin in plaats van rachel.
Snel verder
Xxxangel your'e biggest fan .


xHiimacookie zei op 30 juni 2014 - 8:24:
Robin je weet dat als je dingen doet ik ze 10X zo erg terug di
doe ^-^


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 28 juni 2014 - 0:16:
Love this story! melding voor mij! Xx


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 26 juni 2014 - 18:07:
Leuk kan ni wachten op de volgende hoofdstuk!!!xxxx


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 26 juni 2014 - 15:12:
Robin is echt een rotwijf!

Snel verder!