Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 4

Listen to your heart

5 okt 2008 - 18:46

516

4

216



Hoofdstuk 4

De avond gaat naar mijn zin veel te snel voorbij. Rond 2 uur komt mijn tante boven om te zeggen dat ze naar huis gaan. Dat betekend afscheid nemen van de jongens. Vooral, afscheid nemen van Bill. Ik omhels ze alle3 een voor een. Als laatste omhels ik Bill 'tot overmorgen' fluisterd hij lief in mijn oor. Mijn nekhaartjes gaan rechtop staan door de ademhaling van Bill die ik in mijn nek en oor voel. Ik geef hem een klapzoen op zijn wang en ze vertrekken. 'en toen waren we nog met 2' zeg ik een beetje teleurgesteld. Ineens gaat Bart rechtop zitten en kijkt me serieus aan. 'je vind die Bill leuk he' zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht. Een glimlach siert mijn gezicht bij het horen van Bill's naam en mijn wangen lopen rood aan 'ja dus! Ik wist het ik wist het!' roept hij fier uit. Mijn wangen worden alleen maar roder. Ik kijk naar mijn schoenen in de hoop dat Bart het niet ziet. 'Je hebt zen nummer toch gevraagt' zegt Bart. Ik knik zachjes. 'we hebben overmorgen afgesproken in het park' voeg ik er zachjes aan toe. 'Dat wist ik' zegt Bart fier. Maar enkele seconden later slaat hij zijn hand voor zijn mond. 'Jij hebt ons staan afluisterenö' breng ik verontwaardigd uit. Nu is het Barts beurt om knalrood te kleuren. ik tik hem tegen zijn achterhoofd en dan beginnen we beide te schaterlachen. 'maar serieus nu wat ga je aandoen op je date' zegt hij terwijl hij naar mijn kleerkast loopt en die opentrekt. Ik haal mijn schouders op. Ik ga naast hem staan en kijk mee voor DE outfit.

Bill's Point off vieuw
Ik sluit de autodeur. Tom staard me aan. Ik staar terug in de hoop dat het hem gaat irriteren en naar buiten kijkt. maar nee hij blijft gewoon staren. 'heb je haar nummer?' vraagt hij uiteindelijk. Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Heb je haar nummer?' vraagt hij weer. Ik kijk hem nog steeds niet begrijpend aan 'van wie?' vraag ik dan maar. Ik weet goed genoeg dat het over Layla gaat. 'van allez hoe noemt ze weer.. Euhm..' 'layla' maakt Nicolas' tom's zin af. 'ja Layla dat was het. Heb je haar nummer?' verklaard Tom. 'ja' zeg ik. 'ga je haar bellen?' vraagt Tom weer. Ik zucht diep. 'mischien Tom. Mischien ga ik haar bellen.' zeg ik een beetje geirriteerd. Tom glimlachd. 'je vind haar leuk he komop billi geef het maar toe' zegt Tom kinderachtig. Ik rol mijn ogen van Tom weg en ga opzoek naar mijn ipod. Shit die ligt nog bij Layla. Ach ja heb ik een reden om haar te bellen. Ik zoek mijn gsm maar merk dat die daar ook nog ligt. 'Tom mag ik effe je gsm gebruiken?' vraag ik poeslief. 'waarom?' 'om Layla te bellen men ipod en gsm liggen daar nog' verklaar ik. Tom knikt en geeft zijn gsm. Ik ga op zoek naar het papiertje en druk Layla's nummer in. Ik wacht geduldig op haar zoete stem die weldra door de gsm zal komen..


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:13:
kleuter (dan bedoel ik tom ) >> ok dan wel een kleuter met een hele mooie buik <,
EUUHHMM<< vraagje,, is bart homo?? want dat outfitjes uitkiezen voor een date, past niet echt bij een jongen vind ik ,, ach ja,, ik lees het vast nog wel als ik door lees ,,
MAAR EEUHHM<< MOOOOOOIII!!


Laine
Laine zei op 6 okt 2008 - 19:43:
ooeehh 'Zoet' nogwel!
Nooit geweten dat je een stem ook kan proeven! (owja iets kan ook nog zoet ruiken, maar ook daar heb ik nog nooit van gehoord; 'een zoet ruikende stem'
[/okeej dit slaat dus nergens op ]


ananas
ananas zei op 5 okt 2008 - 19:58:
Suppah!!
snel verder!
hij is SCHITTEREND!!


Libra
Libra zei op 5 okt 2008 - 19:36:
hahaha typisch
jaja.. ik heb zo het gevoel e da da nog iets word :p
ik weet ni waarom ma heb gewoon da gevoel
weiter bitte schatzeboll
Kuss.