Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Schrijfwedstrijd » Kleine dingen juni (buitengewoon) - Ui

Schrijfwedstrijd

3 juli 2014 - 11:26

154

1

268



Kleine dingen juni (buitengewoon) - Ui

Ik zou ontzettend graag willen weten hoe dit leest wanneer er gedronken is. Het mooie van de Nederlandse taal is, is dat je vier keer dezelfde zin kan opschrijven en er toch totaal verschillende dingen staan.

Een buitengewone ui bewoog zich buitengewoon tegen het gewoon van het buiten gewoon.

Zijn neef, een bovenmatige ajuin, verplaatste zich bovenmatig in deze situatie over het antinormaal van het uitwonen. Samen kwamen ze er niet uit en daarom riepen ze de hulp in van hun oom, een ongewone siepel.
Deze ongewone siepel was zeer aangegrepen door de ongewone situatie; contranormaal zelfstandig waren zijn neven nu.

De oom belde een adviesbureau, die hem vertelde dat een fantastische look aan zou zetten tot een fantastische uitzondering in onafhankelijkheid.
Aan dat advies had de siepel niets. Schrijnende tijden eisen schrijnende maatregelen en daarom wendde de oom zich tot de bijzondere bolgewassen.
De bijzondere bolgewassen beroerden de bijzondere karakterloosheid van de abnormaal ongedwongen neven. De ajuin barstte in tranen uit en ging in het zuiden wonen.

En de buitengewone ui?
De buitengewone ui bewoog sinds die dag niet meer buitengewoon tegen het buiten gewoon. Nu woonde hij gewoon buiten.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 4 juli 2014 - 22:39:
Deze... vind ik oprecht echt heel erg tof. Als in, wauw. Je verbaast me hier een beetje mee. Ik heb nooit iets van jou gelezen, volgens mij, niet dat ik me kan herinneren en - dit is een zeer positieve verrassing.
Next time I'm drunk I'll try to read this again. (: