Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » HADES vs GHIRAHIM » Proloog

HADES vs GHIRAHIM

2 juli 2014 - 15:29

187

0

228



Proloog

Hallo, dit een leuk verhaaltje over Hades en Ghirahim. Ik zal ze eerst even voorstellen.

Hades
Beter bekend als de God van de Onderwereld. Hij is erg beroemd dankzij de Griekse Mythologie en wordt ook vaak gebruikt in een film of boek. Zo is Hades in 'Percy Jackson' een normale man en soms een vuur-demon, terwijl er in Clash of the Titans toch heel anders uitziet.
In dit verhaal gebruik ik de Hades van de Disneyfilm 'Hercules', omdat ik hem daar echt heel grappig vond. Hij praat nogal veel, is meestal wel vrolijk op een enge manier, maar zijn stemming kan soms zo omslaan.
http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/316/4/1/41e6e09716f3f8c9545ace4101357ebe-d5kr80h.jpg

Ghirahim
Demon Lord Ghirahim. Deze vreemde demon komt voor in Skyward Sword en heeft daar maar één doel voor ogen: zijn meester, de Demon King Demise, weer levend maken.
Ghirahim is, zoals ze dat noemen, erg fabulous met zijn strakke pakje, zijn diamanten oorbellen en zijn mooie mantel. Zijn haar is spierwit en zijn huid bleek. Meestal draagt hij ook paarse eyeliner om zichzelf griezeliger, of juist meer fabulous te maken. Je weet nooit wat je kunt verwachten als de Demon Lord in de buurt is.
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20110608165337/zelda/images/d/d7/Ghirahim_Artwork.png


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.