Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » HADES vs GHIRAHIM » Mooie Dag in de Onderwereld

HADES vs GHIRAHIM

2 juli 2014 - 15:33

298

0

130



Mooie Dag in de Onderwereld

Het was een mooie dag in de onderwereld.
Wat je een mooie dag noemt, tenminste.
Voor Hades was het een mooie dag, hij zat lekker op zijn troon te kijken naar de zielen die naar binnen zweefden op weg naar de schitterende groene rivier van de dood.
"Wat een prachtige dag voor moi! Moi, Hades! God van de Onderwereld!" zei hij vrolijk tegen zichzelf terwijl hij zijn hand door het blauwe vuur op zijn hoofd haalde.
De God van de Onderwereld wilde net zijn ogen dicht doen om nog even te sudderen, toen er twee rare, kleine wezens de kamer binnen stormden.

"Hades! Meester!" schreeuwde het dikke, roze wezentje. Zijn staart zwiepte achter hem aan.
Hades zuchtte diep en geïrriteerd. "Pijn en Paniek, wat nou weer?!"
Het groene wezentje keek hem paniekerig aan. "Er komt iemand aan!! Er komt iemand aan over de rivier van de Styx!!!"
Hades zuchtte opnieuw. "Dat gebeurt toch elke dag? Zien jullie niet dat ik bezig ben te rusten?"
"Maar meester!" kermde het roze wezentje. "Hij is niet dood!"
Toen gingen Hades' ogen wat verder open.
"Wat zei je daar?"
"Hij komt eraan, meester! De ondode!"
"En Charon dan?! Doet onze veerman daar niets aan?!"
"N-nee meester!" reageerde Paniek. "De ondode heeft gedreigd hem.. Eh.."
Pijn en Paniek keken elkaar even twijfelachtig aan. Toen fluisterde Pijn:
"De ondode heeft gedreigd Charon door zijn gezicht te likken als hij hem niet naar de overkant bracht..."
Hades vloog overeind.
"Dat slaat nergens op! Wie is deze gek?!"
"H-hij is een demon, meester," zei Paniek angstig. "Een demon uit een andere wereld!"
Hades keek de twee even vurig aan en liet zichzelf toen lachend in zijn stoel vallen.
"Een demon! Ik zal je vertellen, hij zal nóóit langs mijn Cerberus komen. Niemand komt ooit langs mijn Cerberus."
Pijn en Paniek keken elkaar aan en vluchtte toen de kamer uit.
Hades schudde zijn hoofd. "Idioten," mompelde hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.