Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Obsessed - One Direction » Obsession 37

Obsessed - One Direction

5 juli 2014 - 13:33

542

7

469



Obsession 37

Harry E. Styles

3 januari, 12:48
Zittend op de bank van Zayn, naast Liam kijk ik naar Aimée die de trap afloopt. "Wat zie jij er netjes uit." Aimée lacht naar Zayn waardoor ik op mijn lip bijt. Zo keek ze eerst altijd naar mij. "Jap. Ik heb een afspraak met de baas van een sieradenlijn. Ik mag er misschien stage gaan lopen!" Ik wil opstaan om haar een knuffel te geven en te feliciteren, maar Zayn is me voor. Met pijn in mijn hart kijk ik toe hoe Zayn mijn meisje feliciteert en knuffelt. Tot overmaat van ramp drukt hij zijn lippen op die van haar wat er voor zorgt dat ik opsta en mijn jas van de kapstok ruk. "Kunnen wij met jou en Harry meerijden?" Aimée. "Oh babe sorry, als ik dit eerder wist dan was ik met je meegegaan maar ik moet een solo opnemen." Zayn. "Geeft niet joh. Zie ik je vanavond?" Aimée. "Sure." Zayn. "Mée we kunnen je wel afzetten hoor. Waar moet je zijn?" Liam. "Centrum. Maar als het niet kan dan is het oke, mijn auto staat nog in Derby dus dan neem ik de bus wel." Aimée. "Ben je gek, kom. Harry zet mij af bij Sophia's appartement, dat is ongeveer 5 minuten van het centrum." Liam. "Geweldig, dankjewel. Ik pak even mijn tas." Ik hoor hoe Aimée de trap oploopt. Liam verschijnt in mijn gezichtsveld en ik glimlach breed. "Thanks." Fluister ik.


Ik stop de auto voor het appartement van Sophia, en Liam stapt uit nadat hij afscheid heeft genomen van mij en Aimée. Aimée neemt Liam's plek voorin in en doet het zonnenscherm naar beneden om in de spiegel te kijken. Ik grinnik zachtjes. "Je ziet er goed uit. Echt." Ze draait haar hoofd en knikt verslagen en verbaasd. Ik glimlach zwak en pak zuchtend haar hand vast. "Aimée ik moet je dit vertellen. Ik heb een keuze gemaakt om dit expres niet te doen in het begin omdat ik je wou beschermen. Ik had gehoopt dat we na een bepaalde periode weer terug samen zouden komen, maar nu ik zie dat je iets met Zayn begint te krijgen kan ik gewoon niet anders.. Ik-" "Harry, JIJ hebt het uitgemaakt en JIJ had ineens een ander! Ik niet !" "Dat weet ik babe, en daarom moet je nu goed luisteren. Want het is niet zo gegaan als hoe jij denkt. Kijk, ik moest die dag dat het uitging toch met spoed naar management?" Het schattige hoofdje gaat op en neer. "Dat was omdat ik Taylor daar ontmoette. Modest! wou dat ik voor een tijdje met haar zou 'daten' omdat ons tweede album eraan zit te komen. Het zorgt voor veel publiciteit en ze hadden het contract met Taylor's management al getekent voordat ik er uberhaupt iets van wist. Ik weet dat dit raar klinkt maar dit is hoe de dingen gaan in de celeb-wereld. Ik wou je er tegen beschermen maar dat was niet de goede beslissing. Denk je dat je me kan vergeven? Volgende week zit de 'dating' tijd met Taylor erop en kan ik me weer volledig op jou storten. Als je dat toelaat tenminste.."

--

Hij is wat kort, maar misschien post ik vanmiddag nog een stukje!

team Zayn =
team Harry =
x


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 5 juli 2014 - 19:39:
Ga niet verder met harry pls. Ze is net zo cute samen met zayn
ben benieuwd wat ze zegt


1DLoversXx
1DLoversXx zei op 5 juli 2014 - 19:25:
Dit is super leuk maar ik weet niet meer wie ik moet kiezen!?!?!?
Ik denk dat ik toch voor flower) ben!!!


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 5 juli 2014 - 17:46:
Ooeehh, ik hoop dat ze met Harry verder wil. (Ik ben bang van niet...)
Snel verder! Ik wil haar antwoord weten! X


xcarrotx
xcarrotx zei op 5 juli 2014 - 17:26:

Begrepen?


lovelouis
lovelouis zei op 5 juli 2014 - 15:53: