Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Inazuma Eleven » Inazuma Eleven Reversed. » 000: Prologue;

Inazuma Eleven Reversed.

7 juli 2014 - 20:54

456

1

368



000: Prologue;

- Twee maanden terug-

“Nelly, kan ik je even spreken?” sprak haar vader op een serieuze toon. De vrouw keek op van haar papier werk, waarna ze de oudere man vragend aankeek. “Tuurlijk vader, wat is er?” reageerde de jonge vrouw, nieuwsgierig liep ze naar de voormalige oud-directeur van Raimon toe. Haar vader keek uit het raam naar het voetbalveld, waar de kinderen aan het trainen waren en veel plezier leken te hebben: Een van die spelers was de zoon van een oude vriend. Toen ze naast hem stond zag Natsumi echter dat haar vader niet zo heel erg vrolijk uit zijn ogen keek.. eerder bedrukt alsof hij een moeilijke beslissing moest maken. Haar ogen sperde zich wijder open toen de man vertelde over de moeilijke beslissing die hij moest nemen als directeur zijnde. Ze wist ook dat de school te weinig geld had en tot nu toe wisten ze alles nog draaiende te houden, maar nu stond alles op het punt om alwéér verwoest te worden. Net als drie jaar terug toen met Fifth sector, die de scholen genoodzaakt vond om kinderen voetbal af te nemen en scores te bepalen. Inmiddels was de hele toestand alweer een beetje afgekoeld en konden kinderen weer normaal voetbal spelen. “Je weet toch wel, papa.. dat Arion Sherwind dit niet in zijn koude kleren laat zitten ondanks dat hij in Okinawa zit,” sprak Nelly toen met een kleine glimlach op haar gezicht. “Sherwind..huh?” weerklonk toen een andere mannenstem vanuit het niets, dat kon ze zien aan de stekelige haren van de schaduw. Nelly keek achterom en zag op dat moment dat haar man naar binnen kwam lopen met een serieuze uitdrukking op zijn gezicht. Mark lachte vermaakt toen hij bij haar kwam staan en een arm om haar middel heen legde. “Ik denk ook niet dat mijn zoon het toestaat dat de voetbalclub zomaar zou verdwijnen, die twee zouden het nog best eens goed met elkaar kunnen vinden.. Tom en Arion,” sprak Mark toen met een brede grijns. “En ik ook niet.. ik ben niet van plan om de club zomaar op te geven,” voegde hij er nog aan toe. Nelly knikte instemmend, wetend dat de kinderen inderdaad een manier zouden verzinnen om toch te kunnen blijven voetballen. Eigenlijk net zoals in hun tijd op Raimon toen Mark nog aanvoerder was. “Misschien heb je wel gelijk, Evans.Het kan geen kwaad om het te proberen, denk ik zo,” sprak haar vader vervolgens, beide knikte instemmend. Nelly keek toe hoe Mark met een brede grijns naar het voetbalveld staarde van achter het raam, waar nog de laatste vijf van het originele Raimon team aan het trainen waren, onder leiding van Froste zijn zoon; in de tijd dat Arion Sherwind in Okinawa zat..


Reacties:


Boogschutter
Boogschutter zei op 12 aug 2014 - 16:26:
nelly en mark gaan sammen???
ik wist dat er iets tusen hun spelden maar dat wist ik niet